loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 321 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری

اس ام اس خنده دار نصف شب تیر ۹۲

اس ام اس سرکاری نصف شب تیر 92

الله اکبر

الله اکبر
.
.
.
.

بیدار شو وقت نمازه

.

.

.

من آلان تو آمریکا هستم

می خواستم ببینم راسته میگن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه ؟

.

.

.

می خواستم ببینم ساعت چنده ؟

چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم !

.

.

.

امیدوارم که خواب نبوده باشی

چون با این اس ام اس بیدار می شدی !

.

.

.

سلام ببخشید یه سوال داشتم

می خواستم ببینم هواپیما بوق داره ؟

.

.

ال سی دی فقط مادیران
.
.
.
.
شرکت ال جی شما را به ادامه خوابتان دعوت می کند !

.

.

.

می دونم خوابی عزیزم

ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره

مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی !

.

.

.

ببین عزیز دلم پاشو

اگه پا نشی قهر می کنما

خب دلم برات تنگ شده

جون من پاشو

پاشدی ؟

آفرین عزیزم حالا بگیر بخواب !

.

.

.

یه سوال داشتم

اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی ؟

.

.

.

ویز ویز ویز ویز ویز
ویز ویز ویز
ویز ویز ویز

اه این مگسه نمی خواست بزاره تو بخوابی ، کشتمش !

حالا با خیال راحت بخواب !

.

.

.

سلام ، اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره

۴ ساعت دیگه باید بیدار شی

.

.

.

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است

لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید

.

.

.

سلام ، اس ام اس زدم بگم سحری خواب نمونی

یادت نره ۴ ساعت دیگه باید بیدار شی !

.

.

.

سلام

یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم

که به یادم بیاری که یادم بدی دیگه این وقت شب با SmS کسی رو اسکل نکنم !

.

.

.

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده

تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده

عروسک من چشماتو وا کن

اس ام اس تو حالا نگاه کن

عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن !

.

.

.

ببخشید که این موقع مزاحم تون شدم اصلا قصد اذیت نداشتم

فقط می خواستم بگم شبها که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره !

.

.

سلام
.
.
.
ببخشید!

فکر کنم اشتباه اومدم !

.

.

.

با این که این همه اسکل شدی

هنوزم حاضر نیستی شبا گوشیتو خاموش کنی ؟

.

.

.

خوابم نمی برد

دارم sms می زنم که خوابم ببره

اگه بیدار شدی تو هم sms بزن خوابت می بره

.

.

.

همه جا امن و امانه !

تو راحت بگیر بخواب !

منبع:نمکستان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟