loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
mohsenswa بازدید : 235 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

مدیر مؤسسه ماهور از به سرقت رفتن اموال مؤسسه‌اش و هفت ساز قیمتی و پرقدمت خبر داد.

 

محمد موسوی به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: متأسفانه ساعت 3 صبح امروز تمام اموال مؤسسه فرهنگی هنری ماهور از جمله وسایل صدابرداری، سازها و هاردهای این شرکت ربوده شد.

 

او با بیان اینکه نیروی انتظامی هم‌اکنون در حال پیگیری است توضیح داد: به هر حال یک مؤسسه فرهنگی که 30 سال سابقه کار دارد، هاردهایش برایش اهمیت ویژه‌ای دارد که متأسفانه همه کامپیوترها دزدیده شده‌اند.

 

موسوی درباره سازهای ربوده شده نیز گفت: سازهای عشقی، دوتار ماوراء‌النهر و سازهای باارزش کشورهای هم‌جوار در این مؤسسه وجود داشتند که همه باارزش و قدیمی بودند. مردم باید بدانند این سازها دارای شناسنامه هستند و اگر کسی قصد فروش آن‌ها را داشت حتماً به مؤسسه ماهور اطلاع دهند.

admin بازدید : 549 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
جشن بلوغ یا سی‌ جین‌ نوهی (Sei jin no Hi) سال 2014 نیز در دومین دوشنبه ماه ژانویه در ژاپن برگزار شد.

این جشن که در دومین دوشنبه نخستین ماه سال میلادی هر سال برگزار می شود، جوانان ژاپنی که به سن بیست سالگی رسیده‌ اند به طور رسمی بلوغ خود را اعلام کرده و آن را جشن می گیرند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جشن بلوغ

admin بازدید : 927 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

ابرو برداشتن

پسرانی که ابرو بر میدارند چه ویژگی هایی دارند؟

یکی از اخبار و معضلاتی که این روزها منتشر می شود ابرو برداشتن پسران که معضلی است که دیگر به یک امر طبیعی در حال تبدیل می شود و متاسفانه  مسئولین امر فرهنگی اراده ای برای جلوگیری از تبدیل این امر به فرهنگ ندارند !

برای مشاهده ادامه به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 377 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این روزها شاهد هستیم در کنار دیگر معضلات فرهنگی که دامن جامعه را گرفته در شمال شهر تهران خبر از کلاسهای آموزش رقص توسط خانم، بدون محدودیت جنسیتی برگزار می شود.

مسئولین محترم، وزارت ارشاد، گشت ارشاد، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، کافی است یک سری به شمال تهران، ایستگاه های اتوبوس، خیابانها و اماکن عمومی بزنید و ببینید که چه کارهایی که نمی کنند.

admin بازدید : 499 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال از زلزله بم می گذرد اما تنها بانوی مقام دان بم زیر یک چادر پاره زندگی می کند و سقف خانه اش آسمان است.

پروین غلامشاهی از مقام دان های قدیمی شهرستان بم است که خوب لالایی می خواند و از معدود هنرمندانی است که غریبی خوانی می کند.

حدود ۱۰ سال پیش وقتی زمین بم لرزید، او فرزندانش را از دست داد و شوهرش جنون پیدا کرد. او پس از مشکلات همسرش از بم خارج شد و به روستای فهرج رفت.

admin بازدید : 465 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در شرایطی که مدت هاست بسیاری از رسانه ها از رواج شوهای زیر زمینی فروش لباس زنانه در تهارن و سایر کلانشهرها خبر داده اند اما گویا این شوهای زیر زمینی مدتی است در فضای مجازی و به خصوص در صفحات اجتماعی نیز هجوم لجام گسیخته ای داشته اند!

 

در کمال تعجب به نظر می آید که ساماندهی برخی از سودجویان و پیشنهادات آنها سبب شده تا به تازگی برخی از زنان و دختران با قرار دادن تصاویر لباس عروسی خود و حتی لباس های شخصی به دنبال کسب درآمد باشند. جالب است که این افراد در مواقعی حتی حاضر می شوند عکس های عروسی خود را به همراه تلفن منزل یا موبایلشان را در اختیار افراد قرار دهند!

admin بازدید : 309 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

كارشناسان مي گويند فقر يكي از عوامل اصلي ازدواج كودكان با بزرگسالان است. در بسياري از مواقع با وقوع فقر، والدين بودن دختران را هزينه و بار اضافي بر هزينه خانوار محسوب كرده و با ازدواج او نه تنها بار هزينه را مي كاهند بلكه گاه با ازدواج دخترشان با افراد مسن تر مي توانند به زندگي اقتصادي و اجتماعي دختر و حتي خودشان نيز سامان بهتري دهند

 

اگر تا دیروز هرمزگان و سیستان و بلوچستان در رأس این خبرها قرار داشتند، این روزها تهران هم با ازدواج های دختران خردسالش مورد اهمیت قرار گرفته.

 

در آماری که سازمان ثبت احوال تهران ارائه کرده مشخص شده که فقط در سال 91، 75 کودک زیر 10 سال به عقد دائم مردان درآمده اند. همین موضوع هم باعث شد تا پرونده ازدواج کودکان در دستگاه قضایی باز شود به نحوی که معاون قوه قضائیه به دفاتر ثبت ازدواج هشدار قانونی داد.

 

پای ازدواج کودکان حتی به جلسه سخنگوی قوه قضائیه هم باز شد و حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای گفت: «گاهی ازدواج ها الزاما زناشویی نیست شاید عقد باشد ولی زناشویی انجام نشود. مثلا برای محرم شدن یک مرد به یک زن عقدی میان دختر و مرد خوانده می شود یا موارد دیگر.»

admin بازدید : 305 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

معاون فرهنگی امور جوانان استان خراسان جنوبی گفت: معاونت فرهنگی استان بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان در 5 حوزه ازدواج، اوقات فراغت، ساماندهی امور جوانان و سازماندهی تشکل های مردم نهاد و فرهنگی و تربیتی، برنامه های خوبی را رصد و دنبال می کند.

admin بازدید : 461 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در حالی که حکم اعدام عامل شهادت بابک شکفته سرباز نیروی انتظامی در حال اجرا بود،بعد از گذشت چند ثانیه از اجرای این حکم و در حالی که فرد محکوم به اعدام در بالای دار مجازات در حال جان دادن بود با فریاد رضایت از سوی خانواده مقتول از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 

admin بازدید : 283 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شبکه تلفن همراه اپراتور اول از صبح امروز در برخی مناطق تهران با قطعی مواجه شده این در حالی است که شرکت ارتباطات سیار وضعیت این شبکه نرمال اعلام می کند.

 

مشترکان اپراتور اول تلفن همراه از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه در برخی مناطق تهران با مشکل قطعی تلفن همراه خود مواجه شده اند.

 

admin بازدید : 319 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بی بی سی امروز در خبری فوری مدعی شد سه انفجار در مرکز تحقیقات و انبار موشکی غرب تهران روی داده است!

 

این خبر که منبع آن مشخص نبود بلافاصله با استقبال رسانه هاي صهیونیستی مواجه شد. پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" نیز در خبری فوری به نقل از شبکه بی بی سی فارسی مدعی شد سه انفجار در غرب تهران، این منطقه را لرزانده است.

 

جروزالم پست مدعی شد این انفجارها در یک مرکز تحقیقات موشکی در غرب تهران رخ داده است و هنوز از جزئیات و تلفات احتمالی آن خبری در دسترس نیست.

 

با پیگیری خبرنگار مشرق مشخص شد این انفجار، در انبار یک کارخانه مواد شیمیایی متعلق به یک شرکت خصوصی در منطقه شهریار رخ داده است.

admin بازدید : 289 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرپرست فرهنگی و تربیتی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هیچکدام از سایت های همسریابی مجوز قانونی برای فعالیت ندارند و در صورت ادامه فعالیت آن ها شدیدا برخورد خواهیم کرد.

محمد تقی زاده ظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: جوانان باید بدانند که سایت های همسریابی ، مکان های مناسبی برای انتخاب شریک زندگی نیست.

وی افزود: ما با مسئولان سایت های همسریابی ، اتمام حجت کرده ایم و در صورت ادامه فعالیت آنها ، لیست این سایت ها را به پلیس فتا خواهیم داد تا به صورت قانونی برخورد کند.

 

تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمار بالای جوانان در کشور به خصوص در آذربایجان شرقی همتی می طلبد که مسئولان ذیربط دست به دست هم داده و نیازهای متعارف این قشر عظیم از جامعه را بر طرف کنند.

 

وی در همین راستا ابراز داشت: با توجه به آمار زیاد جوانان در کشور ، باید در درجه اول مشکل اشتغال و ازدواج جوانان حل شود.

admin بازدید : 279 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه ها با اعلام اینکه امسال یارانه نقدی نان به صورت جداگانه به مردم همچون سال گذشته پرداخت نخواهد شد، روش اصلاح قیمت حامل های انرژی در فاز دوم اجرای هدفمندی یارانه ها و بازپرداخت منابع حاصل از آن به مردم و تولید همانند فاز اول را اعلام کرد.

 

محمدرضا فرزین در مورد پرداخت یارانه نقدی نان در سال 92 گفت: امسال یارانه نقدی جداگانه ای مانند سال گذشته به نان نخواهیم داد، سال گذشته با توجه به افزایشی که در قیمت نان اتفاق افتاده یارانه نقدی جداگانه ای به عنوان یارانه نان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، اما به دلیل اینکه امسال قیمت نان افزایش نیافته است، بنابراین یارانه ای نیز برای آن واریز نخواهد شد.

admin بازدید : 531 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اگر مسئولان بانک ها مسائل شرعی را رعایت نکنند این بانک ها و موسساتی که کاری مشابه بانک انجام می دهند، به بانکداری زمان طاغوت تبدیل می شوند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی غروب دوشنبه در دیدار مدیران موسسه مالی و اعتباری مهر قم که در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) انجام شد، با بیان اینکه بانک در ابتدا از سوی غرب وارد ایران شده است، اظهار داشت: فعالیت بانک ها اگر بر مبنای حفظ مسائل شرعی و اسلامی انجام نشود به بانک  های زمان طاغوت کشیده می شود و در این صورت خیر و برکتی در کارهای بانکی دیده نخواهد شد.

 

وی بیان داشت: متمرکز شدن پول های مردم و حفظ آن از آسیب، استفاده از نقدینگی مردم در چرخه تجارت و تولید و دادن سود به کسی که خود به تنهایی قادر به فعالیتی نیست و با بانک مشارکت می کند، از جمله سه کار مهم بانکداری است که اثرات بسیار مفیدی می تواند داشته باشد.

admin بازدید : 291 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مدير كل تعزيرات حكومتي استان فارس از به دام افتادن یک فروشنده عرضه خارج از شبکه نفتگاز خبر داد.

مبشری در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی  پس از بازرسی از یک تانكر حامل سوخت بيش از 10 هزار ليتر نفتگاز عرضه خارج از شبکه  كشف و ضبط کردند . پس از توقیف در بررسی های اولیه مشخص شد اين ميزان سوخت به قصدعرضه خارج از شبكه  به روستاهاي حومه شهرستان لار منتقل شده و در روستا ها به نرخ آزاد آن را به فروش میرساند. 

admin بازدید : 275 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خبرگزاری ایرنا: بازیگر سینما و تلویزیون، عضویت خود در شبکه های اجتماعی را رد کرد و گفت: حتی ایمیل ندارم چه رسد به اینکه در این شبکه ها عضو باشم.

 

هومن برق نورد با انتقاد از اینکه برخی به نام او در تعدادی از شبکه های اجتماعی صفحه راه اندازی کرده اند، گفت: اعلام می کنم که اگر اتفاقاتی در این فضای مجازی می افتد یا حرف هایی زده می شود، دیگران به حساب من ننویسند.

admin بازدید : 397 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: معاون دادستان تهران و مسئول رسیدگی به پرونده های زمین خواری اعلام کرد: زمین خوار بزرگ تهران با همکاری ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد.

 

مرتضی تورک اعلام کرد: روز گذشته با حضور ماموران نیروی انتظامی ،نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان دادسرای ویژه مبارزه با زمین خواری از اراضی دولتی رفع تصرف شد.

admin بازدید : 601 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش سرّنیوز، در ماه های اخیر و با غفلت ارگانها و مسئولین انتظامی و فرهنگی، ناهنجاری های گسترده اخلاقی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال بروز و شکل گیری است.

اگرچه رفع برخی ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه ، به ظاهر دغدغه بخشی از مسئولین ذی ربط است و در سالهای اخیر برخی ارگانها از جمله نیروی انتظامی طرح هایی مانند طرح های ضربتی جمع آوری اراذل و اوباش یا گشت ارشاد و مبارزه با بدپوششی و یا جمع آوری بشقاب های ماهواره را در برخی از شهرها و مناطق تهران بزرگ اجرا کرده اند ، گویا گسترش فساد در فضایی که طبق آمار منتشره حدود سی میلیون نفر از افراد جامعه به آن دسترسی مستقیم دارند از نظرها پنهان مانده است و متاسفانه در سایه این غفلت ، فجایعی هولناک با ابعاد بسیار گسترده و پیچیده در حال اتفاق است. فجایعی که در ذات شبکه های اجتماعی و وب2 نهفته هستند.

admin بازدید : 245 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اين زن ۲۸ ساله که شهلا نام دارد و دو سال از شروع زندگي مشترکش با پيروز مي گذرد، هفته گذشته به دادگاه خانواده شماره ۲ تهران رفت و طي دادخواستي عجيب گفت: چون شوهرش به زودي طاس مي شود مي خواهد از او جدا شود.

 

اين زن ادامه داد: من و پيروز حدود دو سال قبل با يکديگر ازدواج کرديم. او جوان خوش تيپي بود و يکي از دلايلي که من به خواستگاري اش جواب مثبت دادم همين چهره زيبايش بود. همه چيز در زندگي مان خوب بود و همه حسرت آن را داشتند اما از يک سال قبل شوهرم به تدريج دچار ريزش مو شد.

 

admin بازدید : 283 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زنی جوان، به دلیل این که موهای شوهرش دچار ریزش شده است به دادگاه خانواده رفت تا از او جدا شود. این زن ۲۸ ساله که شهلا نام دارد و دو سال از شروع زندگی مشترکش با پیروز می گذرد، هفته گذشته به دادگاه خانواده شماره ۲ تهران رفت و طی دادخواستی عجیب گفت: چون شوهرش به زودی طاس می شود می خواهد از او جدا شود. این زن ادامه داد: من و پیروز حدود دو سال قبل با یکدیگر ازدواج کردیم.

 

admin بازدید : 247 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برخی از مدیران بنابه موارد قانونی مجاز هستند خودروهایی را در اختیار بگیرند که با داشتن پلاک شخصی یا اداری، مورد استفاده شخصی قرار بگیرد، اما جز موارد استثناء سایر مدیران مجاز به استفاده شخصی از خودروهای دولتی نیستند.

 

چند روز پیش یکی از مدیران دستگاه های دولتی کرمانشاه، ماشین دولتی را در اختیار همسرش قرار می دهد که منجر به تصادف و شکستگی پای یک نفر شده است.

admin بازدید : 237 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان شاغل و همچنین دانشجویان پردیس های خودگردان در اولویت اعطای وام شهریه نیستند.

 

مهندس کیوان مرادیان کوچک سرایی خطاب به داوطلبان دکتری پردیس های خودگردان، با تاکید بر اینکه دانشجویان دکتری پردیس های خودگردان نیز در اولویت اعطای وام های شهریه صندوق رفاه قرار ندارند، افزود: البته دانشجویان شبانه دکتری دانشگاه ها نسبت به دانشجویان پردیس های خودگردان برای دریافت وام شهریه در اولویت قرار دارند.

admin بازدید : 233 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جوانی كه از خانواده دختر مورد علاقه خود جواب رد شنید ، اقدام به آتش زدن خودرو این خانواده كرد كه با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان زرندیه دستگیر شد.

admin بازدید : 267 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کارشناسی ارشد

اعلام زمان انتخاب رشته آزمون ارشد ۹۲

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 92

  زمان انتخاب رشته و نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ اعلام شد و نتیج در سایت سنجش قرار می گیرد…..

برای مشاهده کارشناسی ارشد به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 487 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
از برخورد با سگ‌گردان‌ها و بدپوششان تا توقیف‌ خودروهایی که دور دور می‌کنند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از برخورد با سگ‌گردان‌ها و بدپوششان خبر داده و گفت: خودروی افرادی که به اصطلاح دور دور می‌کنند توقیف می‌شود.

خبرگزاری فارس: از برخورد با سگ‌گردان‌ها و بدپوششان تا توقیف‌ خودروهایی که دور دور می‌کنند

 

admin بازدید : 389 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رابطه نامشروع

رابطه نامشروع مداح معروف با زن متاهل

مداح‌ سرشناس بدلیل رابطه نامشروع دستگیر شد

 مداح مشهور که تصاویر و مداحی های او بارها از صدا و سیما پخش شده است به جرم رابطه نامشروع با یک زن متاهل دستگیر شد…..

  برای مشاهده رابطه نامشروع به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 249 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
گفتگوی کوتاه با لئوناردو دی کاپریو



به گزارش وال استریت جورنال، لئوناردو دی کاپریو در همکاری با حراج کریستی در نیویورک برای یک فعالیت خیریه، امیدوار است تا 25 میلیون دلار پول جمع‌آوری کند.

این بازیگر مشهور هالیوود که به زودی در فیلم "گتسبی بزرگ" راهی پرده سینماها می‌شود، بنا به درخواست کریستی وارد این حراجی شده تا بتواند برای کمک به محیط زیست پول بیشتری جمع کند. در این حراجی که 13 ماه می برگزار می‌شود، دی کاپریو با همکاری یکی از کارمندان این حراجی به معرفی 33 اثر هنری برای فروش می‌پردازد. او از مجموعه‌داران و هنرمندان درخواست کرده بود تا آثارشان را برای این حراجی اهدا کنند و به این ترتیب حدود 15 میلیون دلار جمع‌آوری شد.


این حراجی با نام "ساعت یازدهم" برپا می‌شود که به فیلم مستندی اشاره دارد که دی کاپریو در تولید آن نقش داشت. در این حراجی تابلویی از رنگین‌کمان اثر مارک گروتجان که سال 2012 کشیده است، با قیمت 1.5 میلون دلار عرضه می‌شود. تصویری از زمین اثر آندراس گورسکی نیز با عنوان "اقیانوس V" به قیمت 500 هزار دلار ارایه خواهد شد.

دی کاپریو در مصاحبه کوتاهی به سوال‌هایی که در این‌باره شده پاسخ گفته است.


* می‌شود بگویید اسم کوچک شما از کجا آمده است؟

- پدر و مادم در حال بازدید از گالری اوفیزی فلورانس در ایتالیا بودند. آنها در برابر اثری از لئوناردو داوینچی متوقف شدند و در حالی که مادرم در انتظار به دنیا آمدن من بود و متوجه لگد زدن من در همان لحظه شد، تصمیم گرفتند اسم من را لئوناردو بگذارند.


* پدر شما نقاش کتاب‌های کمیک بود. این کتاب‌ها چه تاثیری بر شما داشتند؟

- من در یک دنیای هنری بزرگ شدم. پدرم با گروه تصویرگران لس آنجلس دوست بود که چهره‌هایی چون رابرت ویلیامز و رابرت کرامب عضوشان بودند و در دهه 70 و 80 من با پدرم به کتابفروشی می‌رفتم و همیشه این هنرمندها را می‌دیدم.


* وقتی بچه بودید به جمع کردن چیزهایی که دوستشان داشتید، علاقمند بودید؟

- من کارت‌های بیسبال جمع می کردم. هنوز هم چند جعبه از آنها را نگه داشته‌ام اما حتی یک سکه هم نمی‌ارزند.

admin بازدید : 333 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

علمی کاربردی

آغاز ثبت نام دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دوره کاردانی علمی کاربردی شروع شد

ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه جامع عمی کاربردی از امروز آغاز شد و متقاضیان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند…..

 برای مشاهده علمی کاربردی به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 453 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 حذف کنکور

چرا مافیا اجازه حذف کنکور را نمی دهند؟

جزئیاتی از حذف و مافیای کنکور

هر ساله صحبت ها و حرف و حدیث های بسیاری مبنی بر حذف کنکور شنیده می شود که به جایی نمی رسد و باز هم کنکور پا برجاست .در این مطلب به مافیای کنکور و گردش میلیاردی پول در اجرای کنکور می پردازیم….

 برای مشاهده حذف کنکور به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 389 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آزمون دکتری ۹۲

ایجاد ۶ کد رشته جدید در آزمون دکتری ۹۲

9 کد رشته در آزمون دکتری 92 حذف شد

 سازمان سنجش آموزش کشور از حذف ۹ کد رشته در آزمون دکتری سال ۹۲ و ایجاد ۶ کد رشته جدید خبر داد…..

 برای مشاهده آزمون دکتری ۹۲ به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 285 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازیگران سینما

 تعداد پیامک های افراد مشهور به برنامه ۹۰

بازیگران سینما چند بار به برنامه 90 پیامک زده اند؟؟

بازیگران سینما و هنرمندان و اهالی ورزش هم به برنامه جنجالی و پر مخاطب ۹۰ پیامک زده اند و جالب اینکه عادل فردوسی پور در صدر جدولاهالی ورزش قرار دارد….

 برای مشاهده بازیگران سینما به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 341 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تجاوز وحشیانه

 تجاوز جنسی مرد ۳۰ ساله به دختر ۵ ساله

تجاوز وحشیانه به دختر 5 ساله در هند +عکس

  تجاوز وحشیانه یک مرد ۳۰ ساله به دختر بچه ۵ ساله در هند فاجعه آفرید و این دختر بچه پس از چند روز تجاوز مداوم به او توسط پلیس از چنگال این مرد بی رحم نجات یافت…..

برای مشاهده تجاوز وحشیانه به ادامه مطلب بروید…

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟