loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 239 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

 

نكند بهار كه مي‌آيد شير بيني شما هم باز مي‌شود؟ آبريزش بيني تازه اول ماجراست بعد از مدت كمي نشانه‌هاي ديگر حساسيت مثل قرمزي چشم و خارش و سوزش و... امان‌تان را مي‌برد. اين حساسيت لعنتي مي‌آيد كه شيريني بهار را کم رنگ كند اما شما مي‌توانيد اين اجازه را به آن ندهيد.

اما متاسفانه برخي افراد به دليل داشتن حساسيت‌هاي بهاري به طبیعت نمی‌روند و تنها علتش وجود گرده‌هاي گل و گياهان است. برخي افراد براي درمان خود متوصل به داروها مي‌شوند و سعي مي‌كنند از هر طريقي كه شده خود را از شر آبريزش بيني، عطسه و... رها كنند.

اگر حسايست بهاره دامنگيرتان شد، بهتر است مدتي به سمت ميوه‌هايي مثل: موز، خربزه، طالبي، هندوانه، كيوي، انبه و... همچنين سبزيجاتي مثل: تره، سير، پياز، پيازچه، شاهي و... نرويد اما تا دل‌تان مي‌خواهد گلابي، به، نعناع، گشنيز، ريحان و... ميل كنيد. البته بهتر است براي آشنايي بيشتر با ميوه و سبزيجات ضدحساسيت با پزشكان طب سنتي هم مشورت كنيد.

admin بازدید : 441 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

در این نوشتار، به چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان و یک داروی گیاهی که فقط در خانم‌ها باعث افزایش میل جنسی و برطرف کردن بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، اشاره می‌کنیم.

عوامل مختلفی از جمله مسایل روحی روانی، نوع تغذیه، تحرک، شرایط آب‌وهوایی، سن، بسیاری از داروها و بعضی از بیماری‌ها می‌توانند در کاهش یا افزایش میل جنسی در مردان و زنان اثرگذار باشند. بسیاری از گیاهان نیز با توجه به مواد موجود در آن‌ها می‌توانند برای کاهش یا افزایش این میل موثر باشند.

البته قدرت گیاهان از این نظر یکسان نیست و مواد موثر و میزان مصرف آن‌ها در این اثر دخالت دارد.

در این نوشتار، به چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان و یک داروی گیاهی که فقط در خانم‌ها باعث افزایش میل جنسی و برطرف کردن بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، اشاره می‌کنیم.

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟