loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
mohsenswa بازدید : 297 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Kingdom Rush بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیکی برای PC می باشد که شما را به یک سفر حماسی و دفاع از پادشاهی خود در برابر انبوهی از اورک ها، ترل و جادوگران شیطانی دعوت می کند! در ابتدای بازی مقدار محدودی از سکه های امپراطوری در اختیار شما قرار دارد که می بایستی به ساخت برج ها و ساختمان های مختلف پرداخته و زیر ساخت های آن را تقویت کنید.انواع ساختمان های مختلف در ابتدای بازی برای جلوگیری از ورود دشمنان به قلمروی شما وجود دارد که باید با ایجاد کماندارها و پیاده نظام به مبارزه ی با آن ها پرداخته و از ورود ان ها جلوگیری کنید. برای پیروزی در نبرد مقابل دشمنان باید از دقت و سرعت عمل خوبی بهره مند باشید تا با کم ترین خسارت و در کوتاه ترین زمان ممکن، دشمنان را از سرزمین خود بردارید و ان ها را سرنگون سازید.

بازی

به ادامه مطلب بروید

mohsenswa بازدید : 251 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

با حمله ی هوایی سرزمین بزرگ Pangea را فتح کنید! با شورش ناجوانمردانه ی دزدان دریایی مقابله کنید. در این بازی مبارزه ی تیمی و تاکتیکی با استراتژی و گیم پلی جذاب در آمیخته اند تا تجربه ای هیجان انگیز را به بازیکنان ارائه کنند. ماموریت های استراتژیک بزرگ با به کارگیری منابع، تکنولوژی و مدیریت جمعیت، ۲۰ میدان نبرد مختلف، ۵ محیط مختلف با قابلیت ویرایش، ۴ موقعیت آب و هوایی مختلف با تاثیر بر دید بازیکن و مراحل سطوح چندگانه از ویژگی های این بازی متفاوت هستند.

بازی

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

mohsenswa بازدید : 273 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Weather Lord 3: In Pursuit of the Shaman عنوان سوم از سری بازی های لرد آب و هوا می باشد . یک زمین لرزه ی طبیعی باعث خسارت به منابع طبیعی و زندگی انسان شما شد ، ولی این تنها آغاز مشکلات بود! از طرفی دیگر دشمنانی عجیب در پی رسیدن به قدرت و کنترل کشور هستند . به عنوان لرد ، شما می بایست یک گروه از رزمندگان و جنگجویان شجاع جمع کنید تا برای هر خطری آماده باشید . ماجراجویی خود را از کمک به روستاییان بومی شروع کنید و با استفاده از باران ، رعد و برق ، نور خورشید و باد به آن ها کمک نمایید تا دوباره محصولات کشاورزی خود را پرورش دهند و خود را برای جنگ و حمله ی Shaman و گروهش نیز آماده کنید .

بازی

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید

mohsenswa بازدید : 249 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Victory At Sea شما را به اقیانوس های آرام ، اطلس و دریای مدیترانه می برد ، جاهایی که بهترین مکان برای نبرد کشتی ها و ناوشکن های جنگی می باشند . سبک این بازی استراتژیکی می باشد که داستان آن در طول جنگ جهانی دوم رخ می دهد . وظیفه ی شما نابود سازی هرگونه وسیله ای است که مزاحم شما شود! برای این کار از بمب های ناوشکن های مختلف استفاده خواهید کرد . حمله به شما از هوا و زمین خواهد بود و در صورت آسیب ، بخش های آسیب دیده در کشتی شما قابل مشاهده خواهند بود . در ادامه می توانید تصاویری از محبط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

بازی

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید

mohsenswa بازدید : 257 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Frontline: Road To Moscow – جنگی تمام عیار میان آلمانها و روسها اتفاق افتاده است و هر طرف برای پیروزی از هوشمندانه ترین استراتژی های جنگی بهره می برند. شما در این بازی که باید به آلمانها کمک کنید تا پیروز میدان شوند و بتوانند روسها را از پا در آورند. این بازی به تازگی برای PC نیز عرضه شده است . تمام ماموریت های بازی از جنگ های بین تابستان ۱۹۴۱ تا اواخر سال ۱۹۴۴ الهام گرفته اند که بیش از ۳۰ سناریوهای جنگ را در طی بازی تجربه خواهید کرد . تجهیزات جنگی شما از زمین ، هوا و دریا قابل کنترل هستند که قابلیت ارتقا، را نیز دارند .

بازی

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟