loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
mohsenswa بازدید : 235 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

مدیر مؤسسه ماهور از به سرقت رفتن اموال مؤسسه‌اش و هفت ساز قیمتی و پرقدمت خبر داد.

 

محمد موسوی به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: متأسفانه ساعت 3 صبح امروز تمام اموال مؤسسه فرهنگی هنری ماهور از جمله وسایل صدابرداری، سازها و هاردهای این شرکت ربوده شد.

 

او با بیان اینکه نیروی انتظامی هم‌اکنون در حال پیگیری است توضیح داد: به هر حال یک مؤسسه فرهنگی که 30 سال سابقه کار دارد، هاردهایش برایش اهمیت ویژه‌ای دارد که متأسفانه همه کامپیوترها دزدیده شده‌اند.

 

موسوی درباره سازهای ربوده شده نیز گفت: سازهای عشقی، دوتار ماوراء‌النهر و سازهای باارزش کشورهای هم‌جوار در این مؤسسه وجود داشتند که همه باارزش و قدیمی بودند. مردم باید بدانند این سازها دارای شناسنامه هستند و اگر کسی قصد فروش آن‌ها را داشت حتماً به مؤسسه ماهور اطلاع دهند.

mohsenswa بازدید : 241 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

رییس کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ استیضاح وزیر علوم شأن مجلس را پایین می‌آورد.

 

جواد هروی در پی اعلام وصول استیضاح وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: بسیاری از نمایندگان دیدگاه‌هایشان مغایر با آن‌چیزی است که در زمان رای اعتماد مطرح می‌کردند. اما امروز که یک سال از دوره وزارت فرجی دانا در وزارت علوم می‌گذرد علی رغم اقدامات خوبی که انجام شده باز هم گله‌مند بوده و حاضر به پذیرش نیستند.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه صحن علنی مجلس در این زمینه تعیین تکلیف خواهد کرد گفت: درواقع کلیت مجلس باید در این قضیه تصمیم گیری کنند.

 

وی در ادامه افزود: مجلس باید بداند آیا رای‌اعتمادی که به وزیر داده است به این زودی می‌خواهد پس بگیرد یا نه؟ درواقع اگر چنین حرکتی وجود داشته باشد تصور می‌کنم شأن مجلس را پایین می‌آورد.

 

هروی خاطرنشان کرد: مجلس که خود به وزیر علوم رای اعتماد داده است الان یک سال نشده می‌خواهد رای اعتماد خود را پس بگیرد و این در شأن مجلس با صلابت نیست.

mohsenswa بازدید : 289 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تشریح اهمیت ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک جمهوری اسلامی ایران و نقش قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح پشتوانه سیاست خارجی کشور محسوب می‌شود.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در همایش سالانه رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای نقش محوری و تأثیرگذار در عرصه جهانی و منطقه‌ای ایفا کرده است

به ادامه مطلب بروید

mohsenswa بازدید : 281 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: جمهوری اسلامی ایران از برقراری دموکراسی در عراق خرسند بوده و هر تصمیمی که ملت عراق برای اداره کشورشان بگیرند پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر ولایتی پس از دیدار با نخبگان، نمایندگان و اصحاب رسانه سوری که عصر امروز (سه شنبه) در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا در رابطه با مواضع ایران در قبال انتخاب نخست‌وزیر جدید عراق گفت: آن چه که مردم عراق تصمیم می‌گیرند و آن چه که در مجلس این کشور تصویب می‌شود مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 239 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اظهار کرد: استفاده باندی، جناحی و سیاسی از وقایع غزه کمال بی‌انصافی و ظلم به مردم غزه است.

 

علی‌محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "دفاع از مظلوم و حق‌طلبی و حقوق انسان‌ها ذاتاً امری فراجناحی است"، یادآور شد: در تعالیم دینی تأکید شده که انسان‌ها از حقوق برابر برخوردارند؛ بنابراین دفاع از مردم فلسطین امری نه تنها فراجناحی بلکه بین‌المللی است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون بسیاری از مردم دنیا که حتی کمترین اشتراک فرهنگی و اعتقادی را با مردم غزه دارند به حرکت در آمده‌اند و از مردم فلسطین و غزه دفاع می‌کنند.

 

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، رویکرد صداوسیما در پوشش اخبار غزه را رویکردی جناحی دانست و با انتقاد از این مسأله تاکید کرد: نباید جنگ غزه مورد استفاده ابزاری قرار بگیرد.

 

حاضری در ادامه با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان جزو اولین نیروهای پیرو خط امام و مدافع انقلاب و نظام هستند"، افزود: یکی از اولین نشانه‌های خط امام دفاع از مردم فلسطین بود. در حالیکه در آن دوران بسیاری از متحجران کمتر احترامی را برای اهل سنت قائل نبودند، امام اختصاص وجوهات شرعی را برای دفاع از مردم فلسطین جایز دانست.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان تصریح کرد: اصلاحات اساساً ریشه در دفاع از مردم فلسطین دارد و اصلاح‌طلبان هر کمکی که لازم باشد به مردم غزه می‌کنند.

mohsenswa بازدید : 238 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

گزارش

واحد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در سه روز آینده در برخی مناطق استان هرمزگان، جنوب فارس، شرق بوشهر و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، ورزش باد، بارش پراکنده یا رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

mohsenswa بازدید : 236 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

لاریجانی

به گزارش ایسنا ، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی طی سخنانی در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با بیان اینکه حق بشر بدون داشتن تصویری از انسان قابل تعریف نیست گفت: نگاه ما به انسان و عالم در تبیین حق انسانی دخیل است. اگر نگاه ما به انسان یک نگاه مادی‌گرایانه محض باشد موضوع با وقتی که انسان را دارای یک ساحت معنوی بدانیم متفاوت است.

بقیه خبر در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 205 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

سناتور

به گزارش فارس، انتشار عکسی از سناتور جان مک کین از جمهوریخواهان تندروی کنگره آمریکا و حامیان حمله نظامی به سوریه با فردی که گفته می‌شود ابوبکر بغدادی است احتمال دست داشتن آمریکا در پایه گذاری گروه تروریستی داعش را بیشتر کرد.
 
در این تصویر سناتور آمریکایی در ماه مه 2013(در اوج جنگ داخلی در سوریه) در مرز سوریه با ترکیه در حال دیدار با جمعی از شورشیان سوری است که به نظر می‌رسد ابوبکر بغدادی سرکرده اصلی داعش نیز در میان آنهاست.

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 393 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

گانی زوندا نخستین بار در سال 1999 ظهور کرد و از آن پس به یک اتومبیل اسطوره ای تبدیل شد. آخرین مدل این مارک با نام پاگانی زوندا روولوسیون در سالن اتومبیل ژنو 2014 مانند یک جواهر بی همتا می درخشد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یاهواتو، هشتاد و چهارمین سالن اتومبیل ژنو از روز ششم تا 16 مارس (15 تا 25 اسفند) درهایش را به روی بازدیدکنندگان گشوده است. شرکت های بزرگ و کوچک اتومبیل سازی آخرین مدل های خود را در این سالن به نمایش گذاشته اند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
در فرصت های مناسب گزارش هایی را در مورد سالن اتومبیل ژنو ارائه می کنیم. اما این گزارش فقط اختصاص اتومبیل پاگانی زوندا روولوسیون دارد که مانند جواهری در این سالن چشم ها را به خود خیره کرده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
پاگانی یک سازنده ایتالیایی کوچک است. این سازنده اتومبیل های استثنایی و سفارشی به لطف توانایی ها و مشخصات بی نظیر مدل زوندا به شهرت رسید.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
زوندا در سال 1999 تولید شد ، در حالی که هوآیرا جانشینش در سال 2012 عرضه شد، اما زوندا هنوز حاضر به ترک صحنه نیست. با این همه ، زمان آن فرا رسیده که این سوپر اتومبیل که طرفداران زیادی دارد ، خود را کنار بکشد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو


اما هوراچیو پاگانی آدمی احساساتی است و با تولید مدل منحصربفرد پاگانی زوندا روولوسیون آخرین تقدیر را از اتومبیلی که خلق کرده است، به عمل آورد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
پاگانی زوندا روولوسیون مجهز به موتوری 12 سیلندر 6.01 سی سی به قدرت 800 اسب بخار است. وزن آن فقط 1070 کیلو گرم است. گشتاور آن 730 نیوتن متر است که به آن اجازه می دهد که فقط در 2.7 ثانیه سرعتش از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
سرعت آخرین مدل پاگانی 350 کیلومتر بر ساعت است. طراحی آئرودینامیک و خلاقانه این مدل همه نگاه ها را به خود خیره می کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
نکته دیگری که بر شهرت این اتومبیل استثنایی می افزاید، قیمت آن است. قیمت پاگانی زوندا روولوسیون 2.2 میلیون یورو بدون احتساب مالیات است. در واقع، این مدل گران ترین اتومبیلی است که در سالن ژنو حضور دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
تاکنون یک راننده خوشبخت مدل پاگانی زوندا روولوسیون سفارشی اش را دریافت کرده است.

اخبار گوناگون - جام جم

 بیتوته

admin بازدید : 435 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)


اخبار بین الملل - اعتراض ایتالیا به یک تبلیغ آمریکایی (+عکس)

مجسمه داود اثر میکل آنژ در سال های ابتدایی قرن شانزدهم از سنگ مرمر تراشیده شده است و یکی از شاهکارهای هنری دوره رنسانس است.

دولت ایتالیا از یک شرکت اسلحه سازی در آمریکا به علت استفاده از تصویر مجسمه " داوود" اثر میکل آنژ هنرمند مجسمه ساز ایتالیایی ، شکایت می کند.

به گزارش عصر ایران وزیر فرهنگ ایتالیا اعلام کرد شرکت اسلحه سازی آرمالای آمریکا در ایالت ایلینوی تصویری از مجسمه میکل آنژ را برای تبلیغ اسلحه ساخت خود" ar 50 a1" مورد استفاده قرار داده که توهین آمیز است.

داریو فرانچسینی وزیر فرهنگ ایتالیا خواستار جمع آوری این تبلیغ شرکت آمریکایی شده است و هشدار داده است دولت ایتالیا از این شرکت اسلحه سازی آمریکایی شکایت خواهد کرد.
در تبلیغ این شرکت آمریکایی تفنگ 3 هزار دلاری ساخت این شرکت در دست مجسمه داود قرار دارد و روی آن نوشته شده است: این یک اثر هنری است.

همچنین مدیر گالری آکادمیا در شهر فلورانس ایتالیا نیز که مجسمه داود ساخت میکل آنژ در آن نگهداری می شود ، اقدام این شرکت آمریکایی را غیر قانونی دانسته است.

مجسمه داود اثر میکل آنژ در سال های ابتدایی قرن شانزدهم از سنگ مرمر تراشیده شده است و یکی از شاهکارهای هنری دوره رنسانس است.

 

اخبار,مجسمه داود اثر میکل آنژ

 

اخبار بین الملل - عصرایران

 

admin بازدید : 488 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
بسیاری از فعالیت های انسان ها باعث شده است که نسل برخی از موجودات دنیا از بین برود و در معرض انقراض قرار بگیرند اما گاهی اوقات انسان ها در راه حفظ محیط نیز قدم بر می دارند.

گونه های خاصی از ببرها و یا خرس ها از جمله جاندارانی بودند که به دست انسان ها منقرض شده اند. این درحالی است که همین انسان ها زندگی برخی از گونه های جانوری را نیز نجات داده اند.

 

admin بازدید : 349 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

ندی پیش در سواحل نیوزلند ماهی شیشه ای و خاصی پیدا شد که دانشمندان را بدجوری درگیر خود کرده است. این ماهی بسیار خاص است تا به حال نمونه ای شبیه آن وجود نداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دنیای بی کران دریاهارا هیچ کسی نمی تواند تا انتها رفته و تمام عجایب آن را به دست آورد زیرا هر روز موجودی عجیب در دل آب های دنیا پیدا می شود که بسیاری از دانشمندان حتی تصویر آن را هم تا به حال ندیده اند و هیچ ایده ای هم در مورد آن ندارند.

"استورات فریسر" یک ماهی گیر اهل نیوزیلند است که چندی پیش با مشاهده یک ماهی خاص بسیار شکه شد. این مرد در حال صید میگو بود که ناگهان میان دیگر ماهی و میگوها با موجودی شیشه ای و بسیار عجیب روبرو شد.

اخبار ,اخبار گوناگون ,میگوی شیشه ای

admin بازدید : 550 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
جشن بلوغ یا سی‌ جین‌ نوهی (Sei jin no Hi) سال 2014 نیز در دومین دوشنبه ماه ژانویه در ژاپن برگزار شد.

این جشن که در دومین دوشنبه نخستین ماه سال میلادی هر سال برگزار می شود، جوانان ژاپنی که به سن بیست سالگی رسیده‌ اند به طور رسمی بلوغ خود را اعلام کرده و آن را جشن می گیرند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جشن بلوغ

admin بازدید : 823 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

سونی اکسپریا زد اولترا,گوشی سونی اکسپریا زد اولترا,گوشی گلکسی مگا

مقایسه فنی سه فبلت سونی اکسپریا زد اولترا/گلکسی مگا/ هوآوی اسند میت
سال 2011 زمانی که سامسونگ گلکسی نوت را عرضه کرد، همگان به سایز بزرگ اسکرین ایراد گرفتند، اما حالا فبلت ها (سایز بین تبلت و گوشی هوشمند) رفته رفته بازار را قبضه کرده و سازندگان بیشتری به سوی آن می روند.
هفته اخیر نیز سونی جدیدترین فبلت خود بنام سونی اکسپزیا زد اولترا را شوی فنی کرد و این فبلت یکی از بهترین هایی است که تاکنون در بازار عرضه شده است.از سوی دیگر هوآوی اسند میت نیز قابلیتهای خود را دارد که می توان قیمت پایین اش را از این دست دانست.

admin بازدید : 498 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

اخبارورزشی,نامه فیس بوکی محمد بنا

نامه فیس بوکی محمد بنا به مردم: خیرانی که خلعتبری را دیدند ؛ دوبنده تیم ملی کشتی را ندیدند؟

محمد بنا هم به صف آنهایی پیوست که از این بخشش های میلیون دلاری در فوتبال و از این پولی مفتی که بر اثر یک اشتباه ساده به جیب اماراتی ها ریخته شد به ستوه آمده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد بنا سرمربی اسطوره ای تیم ملی کشتی فرنگی ایران که یکسالی است خانه نشینی می کند تا دور باشد از این فضای آلوده و مسموم ورزش کشورش . او که خود یک پرسپولیسی دو آتشه است و اگرچه رو نمی کند اما همه بازی های فوتبال را خیلی با دقت زیر نظر دارد ، از آنچه در این فوتبال می گذرد گلایه دارد و در صفحه فیس بوک خود سئوالی را مطرح می کند از این خیرین نازنین که می توانند چیزی نزدیک به یک میلیون دلار را از مرز خارج کنند تا یک بازیکن خوب که به دلیل طمع مدیر برنامه هایش در این مخمصه افتاده به کشور برگردد.
نامه فیس بوکی محمد بنا خطاب به مردم ایران ، این است که در ادامه می خوانید:
اول باید از همه عزیزانی که در پی بازگرداندن محمدرضاخلعتبری این فوتبالیست خوب و ملی پوش مان از فوتبالی که به نام جعلی فعالیت می کند تشکر کنم. این دومین بار است که راجع به فوتبال, ورزشی که خودم هم بازی می کردم و دوستش دارم صحبت می کنم.
در پی اتفاقاتی که این چند روز افتاده و ذهن مرا درگیر خود کرده، به یاد امیر علی اکبری این قهرمان خوب مان که یکی از نوادر کشتی فرنگی جهان است افتادم که چند وقت پیش به کشور آذربایجان رفته بود و با اینکه پیشنهادی اغوا کننده و بسیار بالای مالی به او داده بودند تا تغییر ملیت بدهد و برای این کشور کشتی بگیرد، ولی بعد از این همه بی مهری که من می دانم و خیلی ها نمی دانند، این فرزند ایران به تمام این پیشنهادها و تمام امکاناتی که برایش فراهم می کردند پشت پا زد و برای عشق به ایران و مردم، عشق به پیراهن تیم ملی کشورش برگشت تا دوباره زیر پرچم ایران عزیز کشتی بگیرد و به امید خدا در مسابقات جهانی به افتخاری دیگر دست یابد.
تمام حرفم این است که آیا مسئولی، نهادی و یا خیری این همه عشق به کشور و دوبنده تیم ملی ایران را ندید.
فرزند کوچک ایران زمین - محمد بنا
خبرآنلاین

بیتوته

admin بازدید : 510 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در کتاب خاطرات حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که مرکز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است، خاطره ای از برخورد رئیس جمهور منتخب و مهندس غرضی در ایام تبعید امام خمینی (ره) در پاریس بیان شده است.

 

روحانی این خاطره را چنین روایت کرده است: «در ایام تاسوعا و عاشورای سال 1357 عصر حدود دو بعد از ظهر دیدم یک آقایی تلاش می کند که بلندگو را در پشت  بام ساختمان باغ نوفل لوشاتو نصب کند. به او گفتم این کار را نکنید، صدای بلندگو همسایه ها را اذیت می کند. هر چه گفتم، طرف زیر بار نرفت. پرسیدم این آقا کیست؟ گفتند مهندس حیدری (مهندس غرضی) است. به محض اینکه بلندگو روشن شد و برای امتحان گفتند 1، 2، 3 فوری از منزل امام یک نفر با عجله آمد و گفت: امام فرمودند فورا بلندگو را قطع کنید. بعد از چند دقیقه هم حاج احمد آقا آمد و با عصبانیت گفت: چه کسی این کار را کرده؟ فورا بلندگو را بیاورید پایین!»

admin بازدید : 910 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش منابع خبری چین نوزاد دختر نوجوان 12 ساله چینی سالم به دنیا آمد و مادر و کودک در سلامت کامل به سر می برند.

 

به گزارش شین موآ: یکی از شهروندان صاحب مقام دولتی در همسایگی روستای "کیوای یانگ" استان "هونان" چین در اعتراف خود گفت به دلیل داشتن رابطه جنسی با دختر 12 ساله ام او را باردار کردم.

 

پس از دستگیری وی در پی شکایت مادر این دختر 12 ساله نزد پلیس پدر مجرم شناخته و دستگیر شد.

 

به گزارش این خبرگزاری وکلای مدافع این مقام دولتی ادعا کرده اند که وی هیچ نقشی در این زمینه نداشته و اعترافهای وی بی پایه و بی اساس و پدر 74 ساله مجبور به اعتراف از سوی پلیس شده است.

 

پس از آزمایش DNA ثابت شد که او پدر نوزاد است اما دختر 12 ساله اش پدرش را مبرا از این عمل می داند.

 

وی در حضور پلیس گفت چندین بار از سوی سه تن از معلمین مدرسه مورد تجاوز قرار گرفته است و حتی مدیر مدرسه نیز با تهدید دختر را وادار به سکوت کرده است.

 

به گفته این دختر 12 ساله بعد از مورد سوء استفاده قرار گرفتن از جانب سه معلم و مدیر مدرسه نزد پلیس شکایت کردم اما مدیر مدرسه را در حال رشوه دادن به افسر پلیس حین تحقیقات بر روی این موضوع دیدم.

 

به گزارش این خبرگزاری: پدر 74 ساله در حالی که نزد پلیس اعتراف می کرد گفت: در آن زمان کنترل رفتارم به دلیل مصرف الکل قابل کنترل و پیش بینی نبود من مقصر این عمل هستم.

 

پرونده همچنان در دادگاه در حالی بررسی است.

admin بازدید : 548 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (1)

ائتلاف هم ائتلافهای قدیم! دست یاری را به سوی هم دراز میکردند، به گرمی میفشردند و رها نمیکردند! آن هم از بدو تولد! میگویید نه؟ نگاهی به آنها بیندازید که از بدو تولد کنار هم بودهاند، ماندهاند و آثار جالبي با هم ارائه کردهاند. به بهانه ائتلاف پایدارشان، سراغشان رفتیم و از همه چیز حرف زدیم.

قرار ما در «برگرلند» بود. رستورانی جمع و جور با برگرهای خوشمزه که چند ماهی است راه افتاده و اولین فعالیت مجاز 3 تا گل پسرمان با هم محسوب میشود. خشایار، با تند تند حرف زدن و نمکی خندیدن، حسابی سر حالمان آورد. حمید با خندههاي دلنشینش، بمب آرامش بود و کیوان، آنقدر مظلومیت از خودش نشان داد که فکر میکردی، نمیخواهد حرف بزند.

اولین کار مجاز گروه بروبکس!

غافل از اینکه بیخیالیاش، شهره عام و خاص است! در نهایت و با کلی حرف زدن، ما نفهميديم اینها یک روح هستند در 3 بدن یا ائتلافشان بعد از این همه سال تبدیل به «جناح» شده است! جناحی در حمایت از امیدواری و مثبتاندیشی! یکی، دو ساعت را پشت میزهای چوبی «برگرلند» بين مشتریهای زیاد این برگرفروشی، با بروبکس سر و کله زدیم و جایتان خالی، حسابی خندیدیم.

پسرها لطف داشتند و وقتشان را برای ما خالی کردند تا خوش بگذرد و حرف بزنیم و نتیجهاش را بگذاریم پیش چشم شما. امیدواریم چشمتان را بگیرد.

*******

برگرهای خوشمزه کیوان خودمان

اولین کار مجاز گروه بروبکس!

-چه شد که شما 3 نفر سر از یک فست فود درآوردید؟ اصلا چطوری 3 نفر شما با هم به نتیجه می رسید که یک کاری بکنید و آن را به ثمر می نشانید؟

حمید: معمولا یکی از ما 3 نفر، ایده ای به ذهنش می رسد. ایده اش را با بقیه مطرح می کند و بقیه هم سعی می کنند آن را کامل کنند. با هم پیش می رویم تا در نهایت به کاری که می خواهیم برسیم.

خشایار: البته ایده اولیه یک برگرفروشی خاص و ویژه، از کیوان بود. یعنی این کار را او پیشنهاد داد و ما هم استقبال کردیم.

کیوان: من خیلی برگربازم! هر جای دنیا هم که می روم، دنبال برگر می گردم و می خورم. خیلی برگر دوست دارم. دقیقا به دلیل این علاقه ام، درباره این غذا تحقیق کردم و متوجه شدم آن چیزی که ما اینجا به عنوان برگر می خوریم، در اصل برگر نیست! بعد با خودم گفتم یعنی می شود برگر واقعی شبیه برگرهای غیرایرانی دست مردم داد؟ من خودم دست به کار شدم و برگر پختم. هر کسی برگرهای من را می خورد، خوشش می آمد. بنابراین تصمیم گرفتم همین کار را گسترش دهیم. به بچه ها گفتم و آنها از این ایده خوش شان آمد و خلاصه حال کردیم که برگری بزنیم.

-یعنی کیوان شما 2 نفر را با پختن برگرهای خوشمزه، مجاب کرد که این فست فود را بزنید؟خشایار: در اصل کیوان اول به ما گفت می شود برگری پخت که شبیه برگرهای خارجی باشد. ما گفتیم نمی شود. او پخت و دیدیم می شود! (می خندند) بعد تصمیم گرفتیم، کار را بزرگ تر و کامل تر کنیم و دنبال جایی برای عرضه این برگرها باشیم و از چهره های خودمان هم در راستای تبلیغ کار تازه مان استفاده کنیم.

- قبل از این ماجرای برگرهای خوشمزه کیوان، اصلا چرا به فکر کار تازه بودید؟

خشایار: ما دنبال درآمد مجاز از راه کار مجاز بودیم. خودتان می دانید که در ایران از طریق موزیک غیرمجاز، نمی توانی درآمد داشته باشی ولی از طریق کارهای مجاز، می توانستیم درآمد مجاز داشته باشیم و ما از چنین فضایی استقبال می کردیم.

*******

تا حالا عاشق شدی؟!

اولین کار مجاز گروه بروبکس!

کیوان: عشق به چی آخه؟ عشق به نظر من حالت دوست داشتن بیش از حد است که قابل کنترل نیست.

- تا حالا دچارش شدی؟

کیوان: بله؛ تا حدودی این اتفاق برایم افتاد و عاشق شدم و نتوانستم کنترلش کنم.

********

اولین کار مجاز 3 نفره

- در اصل اولین کار مجاز شما 3 نفر، که قرار است زمینه ساز فعالیت های مجاز دیگرتان شود، «برگرلند» است؛ درست است؟

حمید: بله؛ این اولین کار مجاز 3 نفره مان است.

خشایار: البته ما زمانی کارتیزرسازی هم به صورت مجاز و برای شرکت های داخلی، انجام می دادیم اما در این راه، مشکلاتی داشتیم. در آن کار به ما سفارش هایی داده می شد ولی ما صاحب کار نبودیم. «برگرلند» در اصل اولین کار مجاز ما 3 نفر است که خودمان صاحبش هستیم.

*******

همه شکموییم!

اولین کار مجاز گروه بروبکس!

کیوان: خیلی نه؛ اما برگر زیاد درست می کنم. البته به آشپزی علاقه دارم و در این زمینه مطالعه هم زیاد می کنم.

دستپختت خوب است؟

کیوان: نمی دانم؛ برگرهایم خوشمزه است. در زمینه های دیگر خیلی مهارت ندارم.

-بچه ها کیوان راست می گوید که برگرهایش خوشمزه است؟

خشایار: صددرصد راست می گوید.

حمید: می توانید خودتان امتحان کنید.

شکمویید؟

خشایار: خیال تان راحت. اینجا بچه ها همه شکمو هستند. اصلا در این زمینه نگران نباشید!

کیوان: شما اصلا لحظه ای فکر نکن که ما به غذا و برگر، نه بگوییم.

*****

اولین کار مجاز گروه بروبکس!

پایه غیبت خوبی هستیم!

- اگر هر کدام تان بخواهید از 2 نفر دیگر یک نکته مثبت و یک نکته منفی بگویید، چه می گویید؟

کیوان: در مورد حمید باید بگویم که در هر کار و مسئله ای می توانم صددرصد روی او حساب کنم و این حس اعتماد و امنیتی که به من می دهد، خیلی خوب است. نکته منفی اش هم این است که پیاده می شود، در ماشین را نمی بندد! (می خندند) درباره خشایار هم می گویم که در همه کارها مدیر خیلی بی نظیری است.

خشایار: داداش چاکرتم (می خندد)!

کیوان: نقطه ضعفش هم این است که مدیریت بخش مالی را دستش داده ایم، پول ها را دیر می ده!

حمید: نکته مثبت کیوان این است که خیلی مثبت اندیش است. نکته منفی اش هم این است که خیلی مثبت اندیش است! (می خندد) یعنی یک وقت هایی دیگر خیلی بی خیال می شود. این بی خیالی هم در بعضی مواقع آرامم می کند و هم گاهی روی اعصاب است! درباره خشایار باید بگویم که خیلی با هم هماهنگیم؛ خیلی. نکته منفی اش هم این است که خیلی زود جوش می آورد.

خشایار: البته تازگی نقطه جوشم را بالاتر برده ام تا دیرتر جوش بیاورم اما حمید راست می گوید.

-من فکر می کنم خشایار خیلی هم جوشی نیست. شاید به دليل اینکه خیلی پرانرژی است، اینطور فکر می کنید؟

کیوان: خیلی، خیلی انرژی دارد.

حمید: به نظرم بیشتر هول است! (می خندد)

- حالا خشایار می توانی از بچه ها انتقام بگیری! تو درباره خصوصیات مثبت و منفی شان بگو.

خشایار: کیوان، نقطه قوت و ضعفش تقریبا شبیه است. اسمش را بی خیالی نمی گذارم. اسمش را می گذارم رؤیاپردازی. این رؤیاپردازی گاهی واقعا باعث می شود که خلاقیت زیادی به کار ما وارد شود و گاهی تم بی خیالی می گیرد و تبدیل به نقطه ضعف می شود. حمید هم، خیلی پسر خوبی است. پایه غیبت خوبی است! (می خندند) در زمینه غیبت، ما 3 نفر کاملا با خانم ها مشترکیم. نقطه ضعفش هم این است که بعضی وقت ها خیلی منفی باف می شود، یعنی نسبت به دنیا خیلی نگاه تلخی پیدا می کند.

کیوان: ولی یک وقت هایی هم با همین منفی بافی می زند توی خال!

خشایار: آره؛ نمی دانم چه حکمتی است که 80 درصد موارد، نگاه منفی اش هم جواب می دهد! جدیدا وقتی از چیزی منفی می گوید، من می ترسم که مبادا درست دربیاید!

پس حمید پیشگوی خوبی است.

کیوان: پیشگوی منفی خوبی است!

خشایار: من هم فقط استرس می کشم!

بیوگرافی

اولین کار مجاز گروه بروبکس!

حلقه واسط بین کیوان و حمید، خشایار است. می دانید چرا؟ چون خشایار با کیوان، پسرعمو هستند و حمید هم پسرخاله اش است. او فروردین 63 به دنیا آمده و از کیوان کوچک تر و از حمید، بزرگ تر است. رشته تحصیلی اش....

خصوصیات: بمب انرژی. شلوغ، شر و جدی. ما به او می گوییم «پلیس بد» ماجرا. اما خودش معتقد است آنقدرها هم ....

طالع بینی خشایار: مردي است رك و راست، پرحرارت، عاشق پيشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و رياست طلب كه دوست دارد رهبر و فرمانده باشد. آيا روح اين مرد و باطن مخفي او را مي شناسيد؟ خیر؛ ....

اولین کار مجاز گروه بروبکس!

نگاه به قیافه مظلومش نکنید. به موقع می تواند قاطعانه تصمیم بگیرد. در دانشگاه کامپیوتر خوانده و ....

خصوصیات: آخر مثبت بودن و مثبت اندیشی. از کیوان می شود تندیسی برای ورودی کلاس های تفکر مثبت ساخت! تا حالا عاشق هم ....

طالع بینی کیوان: در زير اين چهره خونسرد و آرام باطني گرم و سوزان و اراده اي قوي و پولادين و افكاري بلند و ترقي خواهانه و حسود وجود دارد كه چون ديگ مي جوشد و نيرو و حرارت توليد مي كند! عقل و دانايي و احساس و هيجان ...

اولین کار مجاز گروه بروبکس!

حمید، متولد مرداد است و رشته تحصیلی اش با رشته علی دایی یکی است؛ مهندسی متالوژی. حمید ....

خصوصیات: لبخند کمرنگی همیشه روی لب هایش است. از همه قدبلندتر است و البته خیلی هم پرحرف نیست. در اصل حرف نمی زند، نمی زند، اما وقتی چیزی می گوید، از خنده منفجر مي شوي! بچه ها می گویند بعضی وقت ها منفی باف می شود. با منفی بافی هم خوش تیپ است!

طالع بینی حمید: آيا كارهاي او به شدت آفتاب مرداد، داغ و پرحرارت است؟ بعضی مواقع بله و بهتر است عينك تيره آفتابي به چشم هايتان بزنيد تا بتوانيد از نور بي دريغش بهره مند شويد. آيا او يكي از آن شيرهاي آقامنش ...

admin بازدید : 467 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

دیروز جسد کُری مونتیث سی ویک ساله و ستاره مجموعه « Glee» در هتلی در شهر ونکور توسط پلیس پیدا شد. پلیس اعتقاد دارد این بازیگر سی و یکساله زمان مرگ تنها بوده است. دوربین های مدار بسته هتل نشان داده که او تنها به اتاق خود بازگشته است.

مونتیث بارها به خاطر مشکل استعمال مواد مخدر (الکل به بازپروری مراجعه کرده بود و احتمالا علت مرگ او هم استعمال مواد) الکل بوده است. اما جسد باید کالبد شکافی شود و گزارش آن منتشر خواهد شد.

 

مرگ این ستاره جوان برای سینمادوستان شوک بوده است. بسیاری از از دوستان او در عرصه سینما و موسیقی در صفحات شخصی خود از مرگ این بازیگر جوان ابراز تاسف و حیرت کرده اند .

منبع: کافه سینما

admin بازدید : 927 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

ابرو برداشتن

پسرانی که ابرو بر میدارند چه ویژگی هایی دارند؟

یکی از اخبار و معضلاتی که این روزها منتشر می شود ابرو برداشتن پسران که معضلی است که دیگر به یک امر طبیعی در حال تبدیل می شود و متاسفانه  مسئولین امر فرهنگی اراده ای برای جلوگیری از تبدیل این امر به فرهنگ ندارند !

برای مشاهده ادامه به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 510 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب است. او در سال 1356 در شاهرود به دنیا آمد.

آناهیتا نعمتی بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال ۱۳۷۴ به دنیای بازیگری معرفی شد.

آناهیتا نعمتی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرد

او بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر مرحوم حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۷) ظاهر شد.

admin بازدید : 404 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حضور بحث برانگیز محمود احمدی نژاد در ساختمان وزارت کشور، همراهی او با رحیم مشایی و حمایت مستقیم از کاندیداتوی او در انتخابات ریاست جمهوری با واکنش های مختلف همراه بود. واکنش هایی که دامنه آن از اقدام غیر قانونی تا جرم و حتی بررسی کفایت رئیس جمهور هم پیش رفت.

 

عصر داغ شنبه 21 اردیبهشت، وقتی همه منتظر بودند تا در دقیقه های پایانی مهلت ثبت نام ، از آخرین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم رونمایی شود، دو چهره خبرساز انتخابات این دوره با هم و از دو سوی مخالف وارد ستاد انتخابات کشور شدند تا ثبت نام کنند.

یکی از این چهره ها «اسفندیار رحیم مشایی» بود.نزدیک ترین یار محمود احمدی نژاد. او برای ثبت نام امده بود. اما با یک همراه ویژه. رئیس جمهور هم آمده بود تا در روزی که به قول خودش «مرخصی » گرفته بود، کاندیدای مورد حمایتش را همراهی کند.

admin بازدید : 420 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید با انتشار عکسی از خودش و نامزدش که برای صرف شام به رستورانی ژاپنی رفته اند،اخبار منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید عکسی را در صفحه فیس بوکش قرار داده است که طی آن شایعات اخیر منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرده است

admin بازدید : 420 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آنجلیناجولی بازیگر مشهور آمریکایی اعلام کرد که پزشکان از بیم وجود سرطان پستان یا تخمدان  او را تحت عمل "واستکتومی" قرار دادند.

به گزارش سی ان ان، جولی با انتشار مقاله ای در روزنامه نیویورک تایمز آمریکا با اعلام این مطلب افزود که پزشکان مشکوک بودند به احتمال 87 درصد ریسک ابتلا به سرطان پستان و به احتمال 50 درصد به سرطان تخمدان را دارا است.

admin بازدید : 377 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این روزها شاهد هستیم در کنار دیگر معضلات فرهنگی که دامن جامعه را گرفته در شمال شهر تهران خبر از کلاسهای آموزش رقص توسط خانم، بدون محدودیت جنسیتی برگزار می شود.

مسئولین محترم، وزارت ارشاد، گشت ارشاد، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، کافی است یک سری به شمال تهران، ایستگاه های اتوبوس، خیابانها و اماکن عمومی بزنید و ببینید که چه کارهایی که نمی کنند.

admin بازدید : 499 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال از زلزله بم می گذرد اما تنها بانوی مقام دان بم زیر یک چادر پاره زندگی می کند و سقف خانه اش آسمان است.

پروین غلامشاهی از مقام دان های قدیمی شهرستان بم است که خوب لالایی می خواند و از معدود هنرمندانی است که غریبی خوانی می کند.

حدود ۱۰ سال پیش وقتی زمین بم لرزید، او فرزندانش را از دست داد و شوهرش جنون پیدا کرد. او پس از مشکلات همسرش از بم خارج شد و به روستای فهرج رفت.

admin بازدید : 501 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بهنوش طباطبایی به همراه همسرش مهدی پاکدل به برنامه تلویزیونی خوشا شیراز رفته بوند. 3 عکس از حضور این زوج در این برنامه را مشاهده می کنید.

 

admin بازدید : 364 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

در حالی که چند ساعتی است شایعه قتل گلشیفته فراهانی در یک سری سایت های خبری منتشر شده بهزاد فراهانی پدر وی با تکذیب این خبر گفت:«نمی دانم کدام آدم بیماری این خبر کذب را منتشر کرده است. گلشیفته زنده و سرحال است و ساعاتی پیش با هم صحبت کردیم.»

 

فراهانی افزود:«جالب است برخی همه چیز همنوع خود از آبرو گرفته تا جان وی را بازیچه خبرپراکنی های خود می کنند.»

admin بازدید : 347 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گلشیفته فراهانی به قتل رسید!!!

 

گلشیفته فراهانی به دلیل درگیری و خوردن تیر اسلحه به قتل رسیده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پلیس به دنبال ضاربان وی می باشد.

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از چند روز گلشیفته فراهانی در یک کلیسا تشییع جنازه شده است.

admin بازدید : 327 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مهدي مهدوي کيا عزادار شد. روز گذشته همسر برادر بزرگ مهدي مهدوي کيا در گذشت.

 

به گزارش فارس، تشيع پيکر آن مرحوم امروز در اراک برگزار مي شود. مجلس ختم آن مرحوم چهارشنبه در مسجد چشمي هاي اراک در ميدان شوش از ساعت 17 تا 18:30 برگزار مي شود.

admin بازدید : 353 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دوره پنج روزه ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران که روز شنبه به پایان رسید و با حضور متعدد داوطلبان کاندیداتوری مواجه بود، در رسانه های خارجی به اشکال مختلفی بازتاب داشت.

 

روزنامه  آمریکایی "نیویورک تایمز" با اشاره به حضور اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر هاشمی رفسنجانی برای ثبت نام در انتخابات جمهوری اسلامی ایران در گزارشی با عنوان "دو کاندیدا با ورودشان در لحظه آخر، رقابت انتخابات ریاست جمهوری ایران را به لرزه درآوردند" نوشت: رقابت انتخاباتی ایران روز شنبه وقتی دو سیاستمدار تغییر دهنده بازی در دقایق پایانی دوره  پنج روزه ثبت نام، به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند، به مرحله جدید و پیش  بینی نشده ای وارد شد.

 

روزنامه  "واشنگتن پست" نیز در گزارشی با عنوان "کاندیداهای دقیقه  آخر شکل تازه ای به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ایران بخشیدند" ، نوشت: دو تن از جنجالی ترین شخصیت های ایران روز شنبه اعلام کردند که درصدد کاندیداتوری برای جانشینی محمود احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور ایران هستند.

admin بازدید : 313 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زمین لرزه ای به بزرگی4.4 در مقیاس امواج درونی ساعت 3و10 دقیقه و32 ثانیه شیراز را لرزاند.

با توجه به عمق کم این زمین لرزه(10 کیلومتر) لرزش زیادی حس شد و همین امر موجب شد مردم شهر شیراز وحشت زده خانه های خود را ترک کرده و تا طلوع آفتاب در خیابانها و پارک ها حضور داشته باشند.

admin بازدید : 466 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در شرایطی که مدت هاست بسیاری از رسانه ها از رواج شوهای زیر زمینی فروش لباس زنانه در تهارن و سایر کلانشهرها خبر داده اند اما گویا این شوهای زیر زمینی مدتی است در فضای مجازی و به خصوص در صفحات اجتماعی نیز هجوم لجام گسیخته ای داشته اند!

 

در کمال تعجب به نظر می آید که ساماندهی برخی از سودجویان و پیشنهادات آنها سبب شده تا به تازگی برخی از زنان و دختران با قرار دادن تصاویر لباس عروسی خود و حتی لباس های شخصی به دنبال کسب درآمد باشند. جالب است که این افراد در مواقعی حتی حاضر می شوند عکس های عروسی خود را به همراه تلفن منزل یا موبایلشان را در اختیار افراد قرار دهند!

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟