loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 348 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
هشدار برای استفاده کنندگان Vpn

به گزارش میرک اس ام اس به نقل از پارس ناز: معاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در گزارشی اعلام کرد که استفاده از VPNهای موجود که امروزه با قیمت‌های نازل عرصه می‌شود، می‌تواند برای کابران خطرات زیادی داشته باشد.


براساس این گزارش کارشناسان معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با ارائه اطلاعات تخصصی بیشتر در مورد فعالیت فیلترشکن‌ها و VPNهای موجود اعلام کردند که مردم بدون بررسی عملکرد نرم‌افزارهای فیلترشکن، آنها را بر روی رایانه خود نصب می‌کنند و ممکن است این نرم افزارها خود یک Trojan یا key logger باشند و اطلاعات مربوط به نام عبور و کاربردی افراد را دراختیار سرور خود قرار دهند.
براین اساس همچنین VPNها اطلاعات را بصورت Encrypt شده منتقل می‌کنند و فرمول Decrypt کردن آن در اختیار سرور است و تضمینی وجود ندارد که سرور قبل از رسیدن اطلاعات به مقصد آن را بازخوانی نکرده باشد.

admin بازدید : 411 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فیلم، تئاتر و کنسرت دسته‌جمعی
یک ایده متفاوت برای هدیه روز مادر این است که به جای خرید کادوهای پر زرق و برق تجربه جالبی را هدیه دهید و کاری کنید که شخص مورد نظر شما با سایر اطرافیان یا دوستانش یک شب را خوش بگذراند. بدین منظور می‌توانید از یک سالن درجه یک سینما چند بلیت بخرید یا به سراغ بلیت تئاتر یا کنسرت موسیقی بروید. یادتان باشد که هدایایی از این دست اگر در قالب تجربه‌ای مشترک با شخص هدیه‌دهنده باشند، به تقویت روابط بین آنها کمک می‌کند.پس اگر مادرتان از شما دلخور است، این قبیل هدایا کمک می‌کنند تا کدورت‌ها برطرف شوند

admin بازدید : 534 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هدیه روز پدر

پیشنهادهایی برای هدیه روز مرد و روز پدر

بهترین هدیه برای روز پدر

 در این مطلب پیشنهادهایی برای هدیه روز پدر و روز مرد بیان می کنیم.با استفاده از این ایده ها می توانید بهترین هدیه را برای پدر و همسرتان بخرید و او را حسابی خوشحال کنید…..

  برای مشاهده هدیه روز پدر به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 328 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 حفظ زیبایی در زنان در زمان بارداری

در زیر نکاتی را برای زنانی که در دوران بارداری قرار دارند آماده کرده ایم. در این مقاله به شما گفته خواهد شد چگونه در دوران بارداری بتوانید زیبایی ظاهری خود را حفظ نمایید. فقط فراموش نکنید که در دوران بارداری برای زیبایی ظاهری نباید به دنبال روشهای خطرناک باشید!

 

admin بازدید : 389 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 


عبارت‌ «دوستت‌ دارم‌» و بازگو كردن‌ آن‌ به‌ همسراز راه‌های‌ مختلف‌ ابراز می‌شود. دكتر گری‌چاپمن‌، می‌گوید: زبان‌ عشق‌ هیچ‌ زن‌ و شوهری‌یكسان‌ نیست‌. بعضی‌ افراد به‌ كلام‌ آشنا هستند واحتیاج‌ دارند چنین‌ چیزهایی‌ بشنوند: دوستت‌دارم‌، متشكرم‌، خوشحالم‌ كه‌ جزیی‌ از...

عبارت‌ «دوستت‌ دارم‌» و بازگو كردن‌ آن‌ به‌ همسراز راه‌های‌ مختلف‌ ابراز می‌شود. دكتر گری‌چاپمن‌، می‌گوید: زبان‌ عشق‌ هیچ‌ زن‌ و شوهری‌یكسان‌ نیست‌. بعضی‌ افراد به‌ كلام‌ آشنا هستند واحتیاج‌ دارند چنین‌ چیزهایی‌ بشنوند: دوستت‌دارم‌، متشكرم‌، خوشحالم‌ كه‌ جزیی‌ از خانواده‌من‌ هستی‌، خیلی‌ خوشحالم‌ كه‌ با تو ازدواج‌كرده‌ام‌ و... دكتر می‌گوید: افرادی‌ كه‌ این‌ زبان‌ رادارند، با دادن‌ هر هدیه‌ای‌ انگار می‌گویند: «درفكر تو بودم‌ كه‌ این‌ را دیدم‌ و خریدم‌». این‌ گونه‌افراد سپری‌ كردن‌ وقتشان‌ رابا كسی‌، نشانه‌ ابرازعشق‌ می‌دانند. دكتر چاپمن‌ می‌گوید: آیا همیشه‌شما برای‌ دیگری‌ هدیه‌ می‌خرید و سر درنمی‌آورید كه‌ چرا او هرگز به‌ شما هدیه‌ نمی‌دهد؟
آیا فقط از شما می‌خواهد كه‌ چند هفته‌ یك‌ باربیرون‌ شام‌ بخورید و گپی‌ با یكدیگر بزنید؟
چاپمن‌ به‌ مردان‌ می‌گوید: «تمام‌ زنانی‌ كه‌ از خودواكنش‌ نشان‌ می‌دهند، می‌گویند: نمی‌خواهم‌بگویی‌ دوستم‌ داری‌، نشانم‌ بده‌». و در این‌ مرحله‌است‌ كه‌ مردان‌ باید با تفكر عمل‌ كنند تا دوست‌داشتن‌ خود را به‌ همسرانشان‌ منتقل‌ كنند. اما بایدبه‌ یاد داشته‌ باشید كه‌ ابتدا باید همسرتان‌رادوست‌ بدارید. دكتر چاپمن‌، ۱۰ نكته‌ برای‌دوست‌ داشتن‌ همسران‌ بیان‌ می‌كند كه‌ شامل‌موارد زیر است‌:
۱) همسرتان‌ را همانگونه‌ كه‌ هست‌ ببینید و به‌اندازه‌ خودتان‌ برایش‌ ارزش‌ قائل‌ باشید و بدون‌انتظار، برایش‌ مایه‌ بگذارید.
۲) متعهد شوید تا برای‌ او رفاه‌ كامل‌ فراهم‌ كنید وقید و شرطی‌ قرار ندهید و عاشقانه‌ زندگی‌ خوبی‌درست‌ كنید.
۳) به‌ یكدیگر عشق‌ بورزید و احترام‌ بگزارید وخودخواهی‌ را در زندگی‌ مشترك‌ كنار بگذارید.

بقیه در ادامه مطلب...

admin بازدید : 446 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

 

۱- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

 

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

 

زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آن‌ها برقرار باشد، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 439 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

يكي از معيارهاي انتخاب همسر، در نظر گرفتن خصوصيات شخصيتي وي و همساني آن با شخصيت فردي است ‌كه مي خواهد ازدواج كند. البته پي بردن به اين مهم كاري دشوار و كاملاً تخصصي است ولي جهت شناخت بهتر ‌جوانان عزيز و آشنايي بيشتر آنها به معرفي چند تيپ مختلف شخصيتي مي پردازيم. ‌

شخصيت وظيفه شناس ‌: وظيفه شناس ها به اصول اخلاقي پايبند هستند و تا كارشان را درست و تمام انجام ندهند، آرام نمي گيرند. آنها به ‌خانواده خود وفادارند و از مقامات مافوق اطاعت مي كنند. كار زياد، ويژگي بارز اين گونه شخصيتي است. ‌وظيفه شناس ها موفقيت طلب هستند، هيچ پزشك، وكيل، دانشمند يا مقام اداري موفق بدون برخورداري از اين ‌ويژگي شخصيتي نمي تواند در كارش موفقيتي كسب كند.‌

همسر مناسب <وظيفه شناس ها:> اشخاص وظيفه شناس، اغلب افرادي كه احساسات خود را بروز دهند مانند شخصيت هاي نمايشي را مي پسندند. ‌از سوي ديگر وظيفه شناس ها، ماجواجوها و كساني را كه ريسك مي كنند، دوست دارند. اشخاص به نسبت ‌‌"جدي" و " حساس" نيز احتمالاً با استقبال وظيفه شناس ها روبرومي شوند. شخصيت وظيفه شناس، با افراد " ‌پرشور" و يا " مراقب " هـمـخواني ندارد و شخصيت "فارغ البال( " بي خيال ) آنها را ناراحت مي كند. ‌

شخصيت داراي اعتماد به نفس بالا‌: اينها افرادي شاخصند و معمولاً رهبران، ستارگان و جاذبان بخش هاي عمومي و حقوقي جامعه را تشكيل مي‌دهند. حرمت نفس جادويي و اعتماد به نفس كه ويژگي اين گونه شخصيت است روِياها را به پيروزي ها و موفقيت ‌هاي چشمگير تبديل مي كند. ‌

برای اطلاعت بیشتر به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 330 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پژوهش ها نشان می دهد، که با ثبات ترین ازدواج ها آن است که زن وشوهر بیش ترین شباهت ها را با هم داشته باشند. بعضی از روانشناسان شباهت های بین زوجین را در حکم سپرده بانکی مشترک تلقی کرده و اشاره می کنند. اگر میزان سپرده بانکی شما کم تر باشد در مقابل بحران اقتصادی و اجتماعی بهتر می توانید مقاومت و احساس امنیت کنید. در غیر این صورت دچار مشکل می شوند. این تشبیه نشان می دهد هر چه قدر میزان تشابه بین زوجین بیشتر باشد کمتر دچار بحران می شوند.

 

تشابه در ازدواج

چه تشابه هایی لازم است؟

- هوش: اگر هوش زن وشوهر به یک اندازه باشد رابطه زناشویی آنان با گرفتاری کم تری روبرو می شود.

- ارزش ها: لازم است که زن و شوهر به بسیاری از ارزش ها وحدت نظر داشته باشند. مثلا: مهم است زن و شوهر از نظر معنوی و یا درک اقتصادی اختلاف نظر زیادی نداشته باشند

- علائق: اگر زن وشوهر در بسیاری از زمینه ها علائق مشترک داشته باشند زندگی به کامشان شیرین خواهد شد.

با این حال زن و مرد ذاتا با همدیگر تفاوت هایی دارند که شناخت این تفاوت ها می تواند باعث شود طوری رفتار کنند که با هم به اختلاف نخورند. تفاوت های میان زن و مرد تفاوت های عمده ای است. برخی از این تفاوتها ریشه در عوامل فیزیولوژیكی و زیستی و بعضی نشأت گرفته از عوامل اجتماعی و فرهنگی و باید در ازدواج و زندگی مشترك به آن توجه كرد.

ازجمله:

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟