loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
mohsenswa بازدید : 227 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Pidgin یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

مسنجر

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

mohsenswa بازدید : 269 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 31.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

موزیلا

برای دانلود این مرورگر به ادامه مطلب بروید

mohsenswa بازدید : 305 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

گوگل کروم

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

mohsenswa بازدید : 257 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Filezilla Server نرم افزاری است جهت مدیریت FTP و FTP روی SS/TLS برای ویندوز !نرم افزارFileZilla Server قابلیت آنرا دارد تا در یک زمان مشخص نسبت به ارسال چند فایل اقدام کند.در نگارش جدید FileZilla برخی اشکالات موجود در نسخه‌های پیشین برطرف شده است و در بعضی قسمت‌ها نیز شاهد بهبود کار برنامه می‌باشیم.البته تمامی این عملیات محرمانه و امن جابجا می شوند . سرعت و امکانات نرم افزار نسبت به نسخه های پیشین بهبود یافته.این نرم افزار از دیواره‌های آتش در اتصال‌ها، SSL ، سیستم امنیتی Kerberos GSS و Proxyپشتیبانی کامل به عمل می‌آورد.

فایل زیلا

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

mohsenswa بازدید : 375 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

دانلود منیجر

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 385 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

اینترنت دانلود منیجر(به انگلیسی: Internet Download Manager) (به‌اختصار آی‌دی‌ام) یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته است که تنها برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده است. این برنامه می‌تواند به مدت ۳۰ روز توسط کاربر آزمایش شود یا برای استفادهٔ تجاری، توسط او خریداری شود.آی‌دی‌ام به کاربرانش این امکان را می‌دهد که همه‌گونه فایل را دانلود کنند. هم‌چنین دانلود ها ی شما را را به چندرشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌تر انجام شود. یک فهرست هم از دانلودهای اخیر می‌سازد تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر باشد. الگوریتم آن یک قطعه‌بندی پویا را در زمان دانلود شامل می‌شود که آی‌دی‌ام را از سایر برنامه‌های مدیریت دانلود جدا می‌کند. آی‌دی‌ام با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم، اَپل سافاری، فلاکو مرورگر ارکا کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه آی‌دی‌ام محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده است.

لینک دانلود مستقیم
  • حجم: 4.41 مگابایت
  • پسورد: www.downloadaneh.com
  • منبع: www.downloadaneh.com
admin بازدید : 585 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه ی نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228

 

یاهو! مسنجر یا پیام‌رسان یاهو! (به انگلیسی: Yahoo! Messenger)، نرم‌افزاری است که با آن کاربری با کاربری دیگر می‌تواند در هر گوشه‌ای از دنیا به‌صورت آنلاین گفتگو کند. برخلاف پست الکترونیک، مکالمات در این نرم‌افزارها بلافاصله پس از ارسال نمایش داده می‌شوند.معمولاً شرکت یاهو درباره تغییرات تازه در نگارش‌های جدید این نرم‌افزار، مطلبی منتشر نمی‌کند.امکانات آخرین نسخه پیام‌رسان یاهو :

  • گفتگو میان کاربران: با گوشی هدست و میکروفون و اسپیکر، با فشردن کلید تماس (Call) می‌توان از این امکان بین دو کاربر بهره جست، همچنین امکان تماس بین کامپیوتر و تلفن ثابت و یا موبایل نیز ممکن می‌باشد.,[۲][۳]
  • دیدن یکدیگر با وب‌کم: هر کاربری که وب‌کم دارد می‌تواند تصویر خود را به دیگر کربران نمایش دهد.
  • گفتگو با دوستان در «ویندوز لایو مسنجر» (نسخه ۸ به بعد): می‌توان فهرست همه دوستان را در کنار هم داشت و با افرادی که در شبکه «ویندوز لایو مسنجر» عضو هستند، به طور مستقیم ارتباط برقرار کرد و یا آنان را به فهرست خود اضافه کرد.
  • افزودن به پیام‌رسان: هر کاربر می‌تواند برای خود برافزا (Plug-In) طراحی کند و به امکانات پیام‌رسان خود بیافزاید. همچنین می‌توان از بانک برافزاهای رایگان یاهو، آنان را دریافت و بر روی پیام‌رسان نصب کرد.
  • اشتراک‌گذاری پرونده (تا ۱ گیگابایت): کافی‌است فایل‌های مورد نظر را (تصویر، فیلم، آهنگ و نرم‌افزار) با موس برداشته و در پنجره گفتگو قرار داد.
  • پخش برنامه‌های رادیو: می‌توان از میان هزاران پایگاه اینترنتی رادیویی به برنامه‌های مورد علاقه گوش داد و یا حتی یک رادیوی اینترنتی ساخت.
  • پنهان‌سازی: می‌توان شناسه کاربری را برای برخی از دوستان روشن و برای برخی دیگر در حالت خاموش گذاشت.
  • ایجاد ظاهر دلخواه: می‌توان از شکلک‌های متحرک، انیمشین‌های سخنگو و صداهای گوناگون استفاده کرد.
  • بازی: می‌توان به وسیله این برنامه با دیگر کابران به بازی پرداخت.
  • خدمات پیام کوتاه: امکان فرستان پیام کوتاه به شماره‌های مختلف.
  • پیام آفلاین: در صورت برخط نداشتن کاربر می‌توان برای وی به صورت آفلاین پیام گذاشت تا در زمان بعدی برخط شدن به وی نمایش داده شود.

 

دانلود مستقیم

  • حجم: 18.4 MB
  • پسورد: www.downloadaneh.com
  • منبع: www.downloadaneh.com
admin بازدید : 485 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

 نرم افزار گوگل کروم را ارائه کرده  است -Google Chrome 29.0.1547.0 Dev و حالا فعال ترین وب برای شما عزیزان

این نسخه از گوگل کروم google chrome امکانات جالب و عجیبی دارد 

۱) نیاز به نصب ندارد ، حتی از طریق فلش هم قابل اجرا است ، هر تنظیمی در مرورگر خود انجام دهید ، می توانید از طریق فلش و … به کامپیوتر دیگری انتقال داده و با همان تنظیمات کار کنید !

۲) از آخرین اخبار ایران و جهان را به صورت زنده با خبر شوید ( اخبار ورزشی – سیاسی – اقتصادی – حوادث – استخدامی – علم و فناوری – طنز – پر بیننده و …)

۳) آخرین نیاز های روز جلوی دست شما قرار می گیرد. ( نیاز های چون : قرآن کریم آنلاین – قیمت سکه و طلا – هواشناسی – اوقات شرعی – بلیط قطار – خرید شارژ – دانلود رایگان – نتایج زنده مسابقات ورزشی – قیمت انواع کالاهای بازار – نقشه آنلاین تهران و ….)

۴) از آخرین وقایع تاریخی با خبر شوید !

۵) از آخرین ویژه های خبری مطلع شوید !

۶) از آخرین رتبه سایت های اینترنتی با خبر شوید !

۷) از آخرین ایمیل های دریافتی خود با خبر شوید !

و ده ها ویژگی منحصر بفرد دیگر …

admin بازدید : 355 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
 

  موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت موزیلا فایرفاکس وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مروگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر این نرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های مرورگر Mozilla Firefox:

-     کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
-     افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
-     افزایش سرعت بارگذاری وب‌ سایت‌ها
-     بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
-     افزایش سرعت رابط کاربری
-     پایداری بیشتر مرورگر
-     اصلاح تعداد ۱۰ آسیب‌پذیری امنیتی در نسخه جدید
-     استفاده از پروتکل SPDY
-     سازگاری بیشتر با CSS3
-     کاهش بسیار محسوس Crash ها در این نسخه
-     سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
-     امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
-     امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
-     امنیت بالاتر در محیط های ناامن
-     پشتیبانی از نسخه HTML 5
-     جلوگیری از صفحات تبلیغاتی بی مورد
-     کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
-     انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
-     استفاده از جستجوگر گوگل به صورت HTTPS
-     جلوگیری از کار افزونه های قدیمی
-     حذف Favicon سایت از کنار آدرس آن‌ها
-     رفع مشکل و بهینه سازی برای استاندارد جدید وب
-     ارتقاء قابلیت auto complete آدرس صفحات
-     سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸
و …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟