loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
mohsenswa بازدید : 241 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

رییس کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ استیضاح وزیر علوم شأن مجلس را پایین می‌آورد.

 

جواد هروی در پی اعلام وصول استیضاح وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: بسیاری از نمایندگان دیدگاه‌هایشان مغایر با آن‌چیزی است که در زمان رای اعتماد مطرح می‌کردند. اما امروز که یک سال از دوره وزارت فرجی دانا در وزارت علوم می‌گذرد علی رغم اقدامات خوبی که انجام شده باز هم گله‌مند بوده و حاضر به پذیرش نیستند.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه صحن علنی مجلس در این زمینه تعیین تکلیف خواهد کرد گفت: درواقع کلیت مجلس باید در این قضیه تصمیم گیری کنند.

 

وی در ادامه افزود: مجلس باید بداند آیا رای‌اعتمادی که به وزیر داده است به این زودی می‌خواهد پس بگیرد یا نه؟ درواقع اگر چنین حرکتی وجود داشته باشد تصور می‌کنم شأن مجلس را پایین می‌آورد.

 

هروی خاطرنشان کرد: مجلس که خود به وزیر علوم رای اعتماد داده است الان یک سال نشده می‌خواهد رای اعتماد خود را پس بگیرد و این در شأن مجلس با صلابت نیست.

mohsenswa بازدید : 289 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تشریح اهمیت ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک جمهوری اسلامی ایران و نقش قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح پشتوانه سیاست خارجی کشور محسوب می‌شود.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در همایش سالانه رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای نقش محوری و تأثیرگذار در عرصه جهانی و منطقه‌ای ایفا کرده است

به ادامه مطلب بروید

mohsenswa بازدید : 281 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: جمهوری اسلامی ایران از برقراری دموکراسی در عراق خرسند بوده و هر تصمیمی که ملت عراق برای اداره کشورشان بگیرند پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر ولایتی پس از دیدار با نخبگان، نمایندگان و اصحاب رسانه سوری که عصر امروز (سه شنبه) در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا در رابطه با مواضع ایران در قبال انتخاب نخست‌وزیر جدید عراق گفت: آن چه که مردم عراق تصمیم می‌گیرند و آن چه که در مجلس این کشور تصویب می‌شود مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 239 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اظهار کرد: استفاده باندی، جناحی و سیاسی از وقایع غزه کمال بی‌انصافی و ظلم به مردم غزه است.

 

علی‌محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "دفاع از مظلوم و حق‌طلبی و حقوق انسان‌ها ذاتاً امری فراجناحی است"، یادآور شد: در تعالیم دینی تأکید شده که انسان‌ها از حقوق برابر برخوردارند؛ بنابراین دفاع از مردم فلسطین امری نه تنها فراجناحی بلکه بین‌المللی است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون بسیاری از مردم دنیا که حتی کمترین اشتراک فرهنگی و اعتقادی را با مردم غزه دارند به حرکت در آمده‌اند و از مردم فلسطین و غزه دفاع می‌کنند.

 

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، رویکرد صداوسیما در پوشش اخبار غزه را رویکردی جناحی دانست و با انتقاد از این مسأله تاکید کرد: نباید جنگ غزه مورد استفاده ابزاری قرار بگیرد.

 

حاضری در ادامه با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان جزو اولین نیروهای پیرو خط امام و مدافع انقلاب و نظام هستند"، افزود: یکی از اولین نشانه‌های خط امام دفاع از مردم فلسطین بود. در حالیکه در آن دوران بسیاری از متحجران کمتر احترامی را برای اهل سنت قائل نبودند، امام اختصاص وجوهات شرعی را برای دفاع از مردم فلسطین جایز دانست.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان تصریح کرد: اصلاحات اساساً ریشه در دفاع از مردم فلسطین دارد و اصلاح‌طلبان هر کمکی که لازم باشد به مردم غزه می‌کنند.

mohsenswa بازدید : 236 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

لاریجانی

به گزارش ایسنا ، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی طی سخنانی در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با بیان اینکه حق بشر بدون داشتن تصویری از انسان قابل تعریف نیست گفت: نگاه ما به انسان و عالم در تبیین حق انسانی دخیل است. اگر نگاه ما به انسان یک نگاه مادی‌گرایانه محض باشد موضوع با وقتی که انسان را دارای یک ساحت معنوی بدانیم متفاوت است.

بقیه خبر در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 205 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

سناتور

به گزارش فارس، انتشار عکسی از سناتور جان مک کین از جمهوریخواهان تندروی کنگره آمریکا و حامیان حمله نظامی به سوریه با فردی که گفته می‌شود ابوبکر بغدادی است احتمال دست داشتن آمریکا در پایه گذاری گروه تروریستی داعش را بیشتر کرد.
 
در این تصویر سناتور آمریکایی در ماه مه 2013(در اوج جنگ داخلی در سوریه) در مرز سوریه با ترکیه در حال دیدار با جمعی از شورشیان سوری است که به نظر می‌رسد ابوبکر بغدادی سرکرده اصلی داعش نیز در میان آنهاست.

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 435 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)


اخبار بین الملل - اعتراض ایتالیا به یک تبلیغ آمریکایی (+عکس)

مجسمه داود اثر میکل آنژ در سال های ابتدایی قرن شانزدهم از سنگ مرمر تراشیده شده است و یکی از شاهکارهای هنری دوره رنسانس است.

دولت ایتالیا از یک شرکت اسلحه سازی در آمریکا به علت استفاده از تصویر مجسمه " داوود" اثر میکل آنژ هنرمند مجسمه ساز ایتالیایی ، شکایت می کند.

به گزارش عصر ایران وزیر فرهنگ ایتالیا اعلام کرد شرکت اسلحه سازی آرمالای آمریکا در ایالت ایلینوی تصویری از مجسمه میکل آنژ را برای تبلیغ اسلحه ساخت خود" ar 50 a1" مورد استفاده قرار داده که توهین آمیز است.

داریو فرانچسینی وزیر فرهنگ ایتالیا خواستار جمع آوری این تبلیغ شرکت آمریکایی شده است و هشدار داده است دولت ایتالیا از این شرکت اسلحه سازی آمریکایی شکایت خواهد کرد.
در تبلیغ این شرکت آمریکایی تفنگ 3 هزار دلاری ساخت این شرکت در دست مجسمه داود قرار دارد و روی آن نوشته شده است: این یک اثر هنری است.

همچنین مدیر گالری آکادمیا در شهر فلورانس ایتالیا نیز که مجسمه داود ساخت میکل آنژ در آن نگهداری می شود ، اقدام این شرکت آمریکایی را غیر قانونی دانسته است.

مجسمه داود اثر میکل آنژ در سال های ابتدایی قرن شانزدهم از سنگ مرمر تراشیده شده است و یکی از شاهکارهای هنری دوره رنسانس است.

 

اخبار,مجسمه داود اثر میکل آنژ

 

اخبار بین الملل - عصرایران

 

admin بازدید : 510 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در کتاب خاطرات حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که مرکز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است، خاطره ای از برخورد رئیس جمهور منتخب و مهندس غرضی در ایام تبعید امام خمینی (ره) در پاریس بیان شده است.

 

روحانی این خاطره را چنین روایت کرده است: «در ایام تاسوعا و عاشورای سال 1357 عصر حدود دو بعد از ظهر دیدم یک آقایی تلاش می کند که بلندگو را در پشت  بام ساختمان باغ نوفل لوشاتو نصب کند. به او گفتم این کار را نکنید، صدای بلندگو همسایه ها را اذیت می کند. هر چه گفتم، طرف زیر بار نرفت. پرسیدم این آقا کیست؟ گفتند مهندس حیدری (مهندس غرضی) است. به محض اینکه بلندگو روشن شد و برای امتحان گفتند 1، 2، 3 فوری از منزل امام یک نفر با عجله آمد و گفت: امام فرمودند فورا بلندگو را قطع کنید. بعد از چند دقیقه هم حاج احمد آقا آمد و با عصبانیت گفت: چه کسی این کار را کرده؟ فورا بلندگو را بیاورید پایین!»

admin بازدید : 404 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حضور بحث برانگیز محمود احمدی نژاد در ساختمان وزارت کشور، همراهی او با رحیم مشایی و حمایت مستقیم از کاندیداتوی او در انتخابات ریاست جمهوری با واکنش های مختلف همراه بود. واکنش هایی که دامنه آن از اقدام غیر قانونی تا جرم و حتی بررسی کفایت رئیس جمهور هم پیش رفت.

 

عصر داغ شنبه 21 اردیبهشت، وقتی همه منتظر بودند تا در دقیقه های پایانی مهلت ثبت نام ، از آخرین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم رونمایی شود، دو چهره خبرساز انتخابات این دوره با هم و از دو سوی مخالف وارد ستاد انتخابات کشور شدند تا ثبت نام کنند.

یکی از این چهره ها «اسفندیار رحیم مشایی» بود.نزدیک ترین یار محمود احمدی نژاد. او برای ثبت نام امده بود. اما با یک همراه ویژه. رئیس جمهور هم آمده بود تا در روزی که به قول خودش «مرخصی » گرفته بود، کاندیدای مورد حمایتش را همراهی کند.

admin بازدید : 353 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دوره پنج روزه ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران که روز شنبه به پایان رسید و با حضور متعدد داوطلبان کاندیداتوری مواجه بود، در رسانه های خارجی به اشکال مختلفی بازتاب داشت.

 

روزنامه  آمریکایی "نیویورک تایمز" با اشاره به حضور اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر هاشمی رفسنجانی برای ثبت نام در انتخابات جمهوری اسلامی ایران در گزارشی با عنوان "دو کاندیدا با ورودشان در لحظه آخر، رقابت انتخابات ریاست جمهوری ایران را به لرزه درآوردند" نوشت: رقابت انتخاباتی ایران روز شنبه وقتی دو سیاستمدار تغییر دهنده بازی در دقایق پایانی دوره  پنج روزه ثبت نام، به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند، به مرحله جدید و پیش  بینی نشده ای وارد شد.

 

روزنامه  "واشنگتن پست" نیز در گزارشی با عنوان "کاندیداهای دقیقه  آخر شکل تازه ای به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ایران بخشیدند" ، نوشت: دو تن از جنجالی ترین شخصیت های ایران روز شنبه اعلام کردند که درصدد کاندیداتوری برای جانشینی محمود احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور ایران هستند.

admin بازدید : 299 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چهره های سیاسی مختلفی دیروز برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت كشور حضور یافتند. در این میان مشاهده عزت الله انتظامی بین احمدی نژاد و مشایی در هنگام ثبت نام باعث تعجب حاضران در ستاد انتخابات شد. از این جهت كه كمتر پیش آمده انتظامی در فعالیت های سیاسی شركت كند.

انتظامی در گفتگو با ایسنا ماجرای حضورش را اینطور توضیح می دهد: مدت ها پیگیر وضعیت راه اندازی بنیاد فرهنگی عزت الله انتظامی بودم كه با وجود دستور رئیس جمهور باید تأییدیه به امضای چهار وزیر می رسید كه متأسفانه اجرایی نشده است و وزارت ارشاد هم اقدامی نمی كند. برای پیگیری موضوع امروز (شنبه، 21 اردیبهشت ماه) قراری با اسفندیار رحیم مشایی داشتم كه بعد به اتفاق هم به وزارت كشور رفتیم.

اواخر بهمن ماه سال پیش، درپی درخواست انتظامی ، دفتر ریاست جمهوری با ارسال نامه ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر كشور از آن ها خواست برای صدور مجوز «بنیاد فرهنگی عزت الله انتظامی» اقدام فوری انجام شود.

admin بازدید : 332 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مهر «المثنی» اگرچه مهری عادی و معمولی است که می تواند روی شناسنامه هرکسی بنشیند، اما وقتی پای کاندیداهای ریاست جمهوری به میان بیاید، ماجرا جذاب و جالب می شود.

چهره هایی که به ستاد انتخابات وزارت کشور می آیند تا بخت خود را برای شرکت و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آزمایش کنند و مهم ترین شباهت بسیاری از آنها مهر «المثنی» روی شناسنامه هایشان است. مهری که برای هرکدام از این کاندیداها روایت و حکایت متفاوتی دارد.

admin بازدید : 415 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هاشمی رفسنجانی با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام کرد.  آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام کرد.

 

«اکبر هاشمی رفسنجانی» روحانی و سیاست مدار ایرانی در سوم شهریور 1313 در روستای بهرمان از توابع شهرستان رفسنجان در استان کرمان به دنیا آمد. وی یکی از 9 فرزند میرزا علی هاشمی بهرمانی بود که به تجارت پسته می پرداخت.

 

وی تحصیلات خود را از سن 5 سالگی در نوق آغاز کرد و در سن 14 سالگی برای ادامه تحصیل علوم دینی به شهر قم سفر کرد و در محضر اساتیدی همچون محمدرضا گلپایگانی، شهاب الدین نجفی مرعشی و سید حسن طباطبایی بروجردی به تحصیل علوم دینی پرداخت.

admin بازدید : 270 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

داوود احمدی نژاد برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به محل ستاد انتخابات كشور رفت.

در نخستین دقایق آخرین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری داوود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور نیز كاندیدا انتخابات ریاست جمهوری شد.

admin بازدید : 275 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مسعود پزشکیان، وزیر دولت اصلاحات و کاندیدای احتمالی انتخابات آتی گفت: من هرگز از تأیید صلاحیت چهره اصلی اصلاحات یعنی آقای خاتمی ناامید نبودم. از نظر من کاندیدا شدن و حضور آقای خاتمی تحت هر شرایطی از نبود ایشان بهتر است. حتی اگر ردصلاحیت شوند باز هم کاندیداتوری ایشان لازم است. نباید فضایی ایجاد شود که برخی بتوانند بگویند خاتمی قهر کرده است و وارد عرصه انتخابات نمی شود. 

نسیم بیداری در شماره اخیر خود گفتگویی با پزشکیان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات آتی داشته است که بخش هائی از آن در پی می آید:

admin بازدید : 560 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هنگامی که محمود احمدی نژاد در سال 84 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، کاپشن سفید و منحصر به فردش تبدیل به نشان و سمبل او شد.

 

حامیان او می گفتند، این کاپشن نشان دهنده ی آن است که شهردار تهران حقیقتا مردی از جنس مردم است. اما منتقدانش بیان می داشتند که او می تواند با عدم شیک پوشی به وجهه کشور صدمه بزند.

admin بازدید : 308 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دومین روز ثبت نام کاندیداهای یاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که همچون روز گذشته جز عده ای بسیار انگشت شمار، سایر ثبت نام کنندگان را کسی نمی شناخت. گزارش روز دوم «این ها هم می خواهند رئیس جمهور شوند» اختصاص به چهره هایی نا شناس دارد که برخی از آنها در کمال تعجّب سودای ریاست بر کشور را در ذهن خود دارند.

admin بازدید : 409 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

روز دوم ثبت نام از کاندیدا های یازدهمین دوره ریاست جمهوری با حواشی جالبی همراه بود.

 

فردی که خود را سیدمهدی نعیمی قاضی بازنشسته و وکیل پایه یک دادگستری معرفی کرد مدعی بود که در 2 دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری نیز کاندید و از سوی شورای نگهبان نیز تائید شده است.

 

نعیمی گفت که بنده در 2 دوره قبل رقیب جدی خاتمی و هاشمی بودم اما به خاطر جلوگیری از برخی هیجانات و به نفع اسلام کنار کشیدم.

admin بازدید : 299 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گفت وگوی اخیر "بهمن شریف زاده"، دوست نزدیک اسفندیار رحیم مشایی دربرگیرنده  نکته های جالبی از پرونده  سازی علیه دولتی ها و ماجرای فساد مالی رحیمي بود.

 

این حامي دولت تمامي «بهتان ها» به مشایی را «حرف چرت» خوانده و گفته است که «در نهایت این همه اتهام زدن ها هیچ چیز اثبات نشد». وی درباره  پرونده ی فساد مالی رحیمي هم گفت: «گفتند که می آیند و می گویند، ما که هنوز نمی توانیم اثبات کنیم اما بگذارید رحیمي را ببریم... آقای احمدی نژاد گفت، معاون رئيس جمهور را نمی توانید برای بازجویی ببرید زندان و چیزی هم اثبات نشود و بعد بیاید بیرون. مگر آقای ملک زاده را نبردند؟ برای ایشان چیزی ثابت شد؟ ملک زاده که از رحیمي بیشتر متهم بود و متهم ترین فرد در میان حامیان دولت به مسائل اقتصادی بود ولی هیچ چیز اثبات نشد».

admin بازدید : 287 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه یک کارمند عالی رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی ماهانه هشت تا ۹ میلیون تومان حقوق می گیرد، گفت: ما متقاضیان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، می خواهیم این سازمان عاری از سیاست بازی باشد.

 

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت در سخنانی به عنوان یکی متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: استفاده از ارز مرجع برای صنایع پتروشیمی تحت پوشش و فروش محصولات به نرخ ارز آزاد، پرداخت پاداش های غیر متعارف به مدیران و اعضای هئیت مدیره، نوع انتصابات و عدم رضایت جامعه تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی از جمله سرفصل های این تحقیق و تفحص است.

 

وی افزود: فراکسیون کارگری مجلس به عنوان مدافع حقوق کارگران، این تحقیق و تفحص را پیگیری می کند و ما متقاضیان تحقیق و تفحص می خواهیم تامین اجتماعی عاری از سیاست بازی باشد.

admin بازدید : 314 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اینترنت سوریه از ساعاتی پیش به دلایل نامعلومی قطع شده و علت این مساله هنوز نامشخص باقی مانده است.

 

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اولین بار نیست که دسترسی به اینترنت در سوریه غیرممکن می شود. در ماه نوامبر گذشته نیز اینترنت در این کشور برای مدت کوتاهی قطع شده بود.

 

بررسی میزان ترافیک دیتا از سوریه نشان می دهد که از اواخر شب گذشته دسترسی به اینترنت در این کشور مختل شده  و ترافیک وب در آن به سرعت کاهش یافته است. برخی شرکت های کنترل ترافیک دیتا در وب مانند Akamai  و  Renesys هم این مساله را تایید می کند.

admin بازدید : 280 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

"حجت الاسلام روح الله حسينيان" عضو جبهه پايداري درباره اقبال عمومي کامران باقري لنکراني در انتخابات رياست جمهوري گفت: لنکراني به دليل خصيصه هايي همچون مردمي بودن، ارزشي بودن، مکتبي بودن، چهره کارآمد و خدماتي که در دوران وزارت بهداشت به مردم ارائه کرد گزينه مناسبي براي تصدي پست رياست جمهوري است.

admin بازدید : 357 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئیس جمهور، روابط ایران و عراق را برادرانه، دوستانه و عمیق دانست و گفت: دشمنان، با عزت و پیشرفت کشورهای منطقه مخالف بوده و بدنبال ایجاد ضعف، عقب افتادگی و فقر کشورها و ملت های منطقه هستند که باید هوشیار بود.

 

آقای احمدی نژاد ظهر دیروز در دیدار هیرو ابراهیم احمد، همسر جلال طالبانی رییس جمهور عراق و عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان ضمن آرزوی شفای عاجل برای جلال طالبانی وضعیت سلامتی وی را جویا شد و اظهار داشت: روابط دو ملت ایران و عراق بر اساس دوستی و مودت عمیق تاریخی استوار است و جلال طالبانی در ایجاد همدلی بین دو کشور نقش برجسته ای داشته اند؛ ایشان پس از سقوط صدام آگاهانه و هوشمندانه و با برنامه ریزی صحیح ، وحدت و همدلی را در عراق و در روابط این کشور با کشورهای منطقه ایجاد کردند و امیدوارم سلامتی خویش را بازیافته و به نقش آفرینی خود در مسیر پیشرفت و عزت مردم عراق همچنان ادامه دهد.

admin بازدید : 310 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز میهمان رئیس دولت اصلاحات بودند و با بیان دغدغه های خود و با شور و شعور ضمن بیان دغدغه های خود و تحلیل هایی که از دیدگاه های مختلف ارائه کردند از سید محمد خاتمی خواستند که در صحنه انتخابات حضور داشته باشد.

 

به گزارش آفتاب، پس از صحبت های خبرنگاران نوبت به رئیس دولت اصلاحات بود تا به حرف های حاضرین پاسخ دهد.

admin بازدید : 273 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم گفت: شاید برخی بخواهند تحریم ها را دلیل اصلی مشکلات اقتصادی بدانند، اگرچه تحریم ها موثر بوده، اما بیش از 60 درصد مشکلات فعلی ناشی از سیاست های اشتباه و تاکتیک های سینوسی پرهزینه است.

محمدرضا باهنر کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در نشستی که در دانشگاه خواجه نصیرالدین توسی برگزار شد، با اشاره به تحولات اقتصادی کشور گفت: ما شاهد تورم نقطه به نقطه 38 درصد بودیم که در 20 سال گذشته یک رکورد محسوب می شود.

 

وی نرخ بیکاری در کشور را خجالت آور توصیف کرد و در خصوص تحریم ها افزود: شاید برخی بخواهند تحریم ها را دلیل اصلی مشکلات اقتصادی بدانند اگرچه تحریم ها موثر بوده، اما بیش از 60 درصد مشکلات فعلی ناشی از سیاست های اشتباه و تاکتیک های سینوسی پرهزینه است.

admin بازدید : 289 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرعت مشکلات به گونه ای شده که مشکل روی مشکل می آید، زندگی برای حقوق بگیران را کار شاقی توصیف و تصریح کرد: یک اشتباه مهم در این زمینه، رشد نقدینگی در کشور است و تا زمانی که این سرمایه به سمت تولید نرود، معضل جامعه حل نخواهد شد.

 

علی لاریجانی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت مقام معلم در جمع معلمان نمونه سراسر کشور، عصر امروز (سه شنبه ۱۷ اردیبهشت) در محل تالار مدرس برگزار شد، گفت: معلمان برگزیدگان امت هستند و شما هم برگزیدگان جمع معلمان کشور هستید؛ برای ما افتخار بزرگی است که امروز چنین میهمانان شریف و بانجابتی داریم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارشی که وزیر آموزش و پرورش در این جمع ارائه کرده بود، افزود: آقای حاجی بابایی درخصوص کارهای اساسی صورت گرفته در زمینه تعلیم و تعلم و تدوین اسناد مهم گزارش های امیدوارکننده ای مطرح کرد که یک سرمایه برای حوزه آموزش و پرورش در کشور تلقی می شود.

 

نماینده مردم قم در مجلس نهم تصریح کرد: اشاره وزیر آموزش و پرورش به تغییر رویکرد وزارتخانه در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای اقدامی اساسی است، زیرا مشکل فعلی کشور وارونگی هرم نیروی انسانی است.

admin بازدید : 275 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بهروز وثوقی لیدر سابق تیم فوتبال استیل اذین و فردی که او را در استادیوم ها با عنوان "بهروز با تعصب" می شناسند هم دقایقی پیش با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

وي گفت: من قيصر فوتبال ايران و كلاه مخملي فوتبال ايران هستم و آمادگي دارم براي رياست جمهوري دوره يازدهم ثبت نام كنم و اكنون براي آگاهي از شرايط كانديداهاي رياست جمهوري و ثبت نام به اين محل آمده ام.

 

وي مهمترين شرايط رئيس جمهور را استقلال عمل، قدرت بيان و رسيدگي به مشكلات همه مردم دانست.

admin بازدید : 516 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

محمود احمدي نژاد رئيس جمهور شب گذشته(دوشنبه) به صورت سرزده در منزل پدري ابوالفضل پورعرب در جنوب تهران حضور يافت و ضمن عيادت از اين بازيگر مشهور سينماي کشور ، در جريان وضعيت سلامتي و روند درمان وي قرار گرفت.

 

رئيس جمهور در اين ديدار که فضاي بسيار صميمي و دوستانه اي داشت، ضمن آرزوي سلامتي و توفيق براي پورعرب؛ نسبت به پيگيري هاي لازم جهت تسريع در روند درمان و بهبود سلامتي وي تاکيد کرد.

admin بازدید : 327 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاکنون حدود 45 نفر اعلام کاندیداتوری و وعده های بسیاری را مطرح کرده اند.

 

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قرار است 24 خردادماه در سراسر کشور برگزار شود؛ برای این انتخابات نامزدهای مختلفی اعلام کاندیداتوری کرده اند و وعده های بسیاری داده اند.

 

در ذیل به مهمترین وعده های کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری اشاره می شود:

 

یحیی آل اسحاق: اگر رییس جمهور شوم نظام بانکی کشور را متحول خواهم کرد/ رئیس جمهور شوم دور بانک مرکزی دیوار بتنی می کشم/ بداخلاقی ها باید اصلاح شود/ مملکت با شعار اداره نمی شود و ریز برنامه می خواهد/ مدل اقتصاد اسلامی باید در کشور ایجاد شود که برای پیشرفت و عدالت مدل دولت - ملت را باید در اقتصاد اجرایی کرد.

 

محمدحسن ابوترابی فرد: باید وابستگی بودجه به نفت را به حداقل برسانیم/ باید همچنین هزینه های جاری کشور را کاهش دهیم و تسهیلات بانکی را به سمت تولید هدایت کنیم/ نقش دولت را در رسیدن به وفاق بی بدیل می دانم.

روح الله احمدزاده کرمانی: رفع مشکلات معیشتی مردم، کاهش گرانی ها و تورم در کشور از مهم ترین برنامه های دولت در صورت پیروزی ام در انتخابات است/ استراتژی توسعه صنعتی را از صنایع بالادستی به میان و پایین دستی تغییر می دهم/ با اصلاح قانون مستاجر و مالک و هدایت پول های مردم به بازارهای پولی اجاره بهای مسکن را در کشور کاهش می دهیم.

admin بازدید : 291 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه اگر بخواهد شرایطی بوجود بیاید که بین من و رهبری حالت نزاع و اختلاف بوجود بیاید همه ما ضرر خواهیم کرد گفت: برای آمدن به صحنه انتخابات ریاست جمهوری در حال ارزیابی شرایط هستم من بدون موافقت ایشان وارد عرصه نخواهم شد چون اگر ایشان موافق نباشند نتیجه ای که به بار می آید معکوس خواهد بود.

 

 آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنان دانشجویانی که پیش از وی در سخنانی ضمن اعتراض به وضعیت کشور درخواست کردند تا در وی در انتخابات حضور پیدا کند، گفت: سخنانی که از شما شنیدم همان سخنانی است که انسان توقع دارد از جوانان شجاع و آگاه بشنود.

 

وی با اظهار اینکه سخنان شما با ادبیاتی که آهنگین و جوان پسند بیان شد، گفت: من نمی توانم بدین صورت صحبت کنم و با همان ادبیات قدیمی که بزرگ شده ایم سخن می گویم.

 

هاشمی رفسنجانی با اظهار اینکه شما از نسل سوم انقلاب هستید و باید امید در شما خیلی بیشتر از نسل ما باشد، تأکید کرد من انتظار ندارم کلمات مأیوس کننده و افسرده کننده از شما بشنوم.

admin بازدید : 263 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: «هر چه به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم، جریان ورود اطلاعات مخدوش و کذب به فضای رسانه ای کشور از سوی جریان های خبری بعضا داخلی و عمدتا خارجی به اوج خود نزدیک تر می شود.»

 

تابناک با ذکر این مقدمه ادامه داد: «یکی از رسانه های نزدیک به دولت به نقل از ایرنای انگلیسی گزارش داده است که پایگاه خبری «ورلد نت دیلی» در خبری مدعی شده دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران توسط برخی نیروهای امنیتی به صورت موقت بازداشت شده است. این رسانه نزدیک به دولت همچنین اضافه کرده است که این خبر کذب در حالی روی خروجی این پایگاه خبری قرار گرفته که دارای تناقضات و دروغ پردازی های مکرر و متعدد است.

admin بازدید : 341 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

محسن هاشمی، فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن خودداری از اظهارنظر درباره حضور پدرش در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، سیاست پدرش در شرایط فعلی را تشریح کرد.

 

محسن هاشمی در حاشیه میزگرد انتخابات شوراها که در خبرگزاری کار ایران (ایلنا) برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره حضور پدرش در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اکنون نمی گویم که پدر در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارد یا نه، اما وی همواره تلاش می کند به عنوان وزنه تعادل در جامعه عمل کند.

admin بازدید : 268 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عدم کاندیداتوری خاتمی

عدم کاندیداتوری خاتمی قطعی شد

سایت انتخاب نوشت:

خاتمی اخیراً اعلام کرده که با توجه به برخی محدودیت ها ، قطعاً در انتخابات کاندیدا نخواهد شد.

رئیس جمهور سابق ایران یکی دیگر از دلایل پر هزینه شدن حضور در عرصه انتخابات را دعوت مکرر برخی عناصر تندرو از خود عنوان کرده است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟