loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 910 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش منابع خبری چین نوزاد دختر نوجوان 12 ساله چینی سالم به دنیا آمد و مادر و کودک در سلامت کامل به سر می برند.

 

به گزارش شین موآ: یکی از شهروندان صاحب مقام دولتی در همسایگی روستای "کیوای یانگ" استان "هونان" چین در اعتراف خود گفت به دلیل داشتن رابطه جنسی با دختر 12 ساله ام او را باردار کردم.

 

پس از دستگیری وی در پی شکایت مادر این دختر 12 ساله نزد پلیس پدر مجرم شناخته و دستگیر شد.

 

به گزارش این خبرگزاری وکلای مدافع این مقام دولتی ادعا کرده اند که وی هیچ نقشی در این زمینه نداشته و اعترافهای وی بی پایه و بی اساس و پدر 74 ساله مجبور به اعتراف از سوی پلیس شده است.

 

پس از آزمایش DNA ثابت شد که او پدر نوزاد است اما دختر 12 ساله اش پدرش را مبرا از این عمل می داند.

 

وی در حضور پلیس گفت چندین بار از سوی سه تن از معلمین مدرسه مورد تجاوز قرار گرفته است و حتی مدیر مدرسه نیز با تهدید دختر را وادار به سکوت کرده است.

 

به گفته این دختر 12 ساله بعد از مورد سوء استفاده قرار گرفتن از جانب سه معلم و مدیر مدرسه نزد پلیس شکایت کردم اما مدیر مدرسه را در حال رشوه دادن به افسر پلیس حین تحقیقات بر روی این موضوع دیدم.

 

به گزارش این خبرگزاری: پدر 74 ساله در حالی که نزد پلیس اعتراف می کرد گفت: در آن زمان کنترل رفتارم به دلیل مصرف الکل قابل کنترل و پیش بینی نبود من مقصر این عمل هستم.

 

پرونده همچنان در دادگاه در حالی بررسی است.

admin بازدید : 467 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

دیروز جسد کُری مونتیث سی ویک ساله و ستاره مجموعه « Glee» در هتلی در شهر ونکور توسط پلیس پیدا شد. پلیس اعتقاد دارد این بازیگر سی و یکساله زمان مرگ تنها بوده است. دوربین های مدار بسته هتل نشان داده که او تنها به اتاق خود بازگشته است.

مونتیث بارها به خاطر مشکل استعمال مواد مخدر (الکل به بازپروری مراجعه کرده بود و احتمالا علت مرگ او هم استعمال مواد) الکل بوده است. اما جسد باید کالبد شکافی شود و گزارش آن منتشر خواهد شد.

 

مرگ این ستاره جوان برای سینمادوستان شوک بوده است. بسیاری از از دوستان او در عرصه سینما و موسیقی در صفحات شخصی خود از مرگ این بازیگر جوان ابراز تاسف و حیرت کرده اند .

منبع: کافه سینما

admin بازدید : 313 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زمین لرزه ای به بزرگی4.4 در مقیاس امواج درونی ساعت 3و10 دقیقه و32 ثانیه شیراز را لرزاند.

با توجه به عمق کم این زمین لرزه(10 کیلومتر) لرزش زیادی حس شد و همین امر موجب شد مردم شهر شیراز وحشت زده خانه های خود را ترک کرده و تا طلوع آفتاب در خیابانها و پارک ها حضور داشته باشند.

admin بازدید : 314 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عموی ناتنی که نمی خواست دختر برادرش ازدواج کند، موجب هتک حرمت او شد.

سرهنگ حسینی در این باره گفت: با شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. بنابر اظهارات دختر جوان و بررسی های انجام شده مشخص شد فردی با ارسال پیامک و ایمیل های دروغین برای نامزد این دختر موجب مزاحمت و آزار آنها را فراهم کرده است که در تحقیقات اولیه، کارشناسان متوجه شدند که ایمیل ها از طریق سیستم کافی نتی در شهرستان داراب ارسال شده است

admin بازدید : 420 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ماموران پلیس امنیت موفق شدند محمدغول یکی از اراذل و اوباش خطرناک پایتخت را که طی چند سال بسیاری از شهروندان را مورد ضرب و جرح قرار داده شناسایی و دستگیر کنند.

 

چندی قبل پرونده ضرب و جرح عمد چند تن از شهروندان در کلانتری 129 جامی تشکیل شد.با توجه به حساسیت این موضوع بلافاصله پرونده به پایگاه هشتم پلیس امنیت ارجاع شد.

 

ماموران اطلاعات عملیات پایگاه پس از برسی پرونده ها متوجه شدند یکی از اراذل و اوباش خطرناک به نام محمد معروف به ممد غول طی چندین سال اقدام به ضرب و جرح شهروندان کرده و هم اکنون نیز متواری است.

admin بازدید : 293 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یک کودک دوساله به ضرب شلیک گلوله توسط خودش ناباورانه خودکشی کرد.

یک پسر بچه دو ساله ساکن ایالت تگزاس در جنوب آمریکا پس از آنکه توانست هفت تیر پدر را بدست بگیرد با شلیک گلوله در سرش، خودش را کشت.

 

این حادثه دلخراش ساعت 8 و 46 دقیقه چهارشنبه شب در شهر کرسیکانا در ایالت تگزاس اتفاق افتاد.

 

این قربانی کوچک به نام کینسلر آلن دیویس هنگامی که تفنگ پدر 35 ساله خود را برداشت اقدام به تیراندازی کرد. وی را اگرچه به سرعت به بیمارستان انتقال دادند، اما جان سالم به در نبرد.

 

این اتفاق تنها یک روز پس از آن رخ داد که کودک 3 ساله ای خودش را به ضرب شلیک هفت تیر عمویش کشت.

 

چهارم می نیز یک دختر 6 ساله توسط برادر نوجوانش در پارک اوکلند کشته شد. گلوله در سینه اش فرود آمد.

 

سی ام آوریل نیز یک کودک 5 ساله خواهر 2 ساله خود را در ایالت کنتاکی کشت.

admin بازدید : 358 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زنی که با ادعای داشتن قدرت ماورایی و شفابخشی اقدام به قتل کودکی 2.5 ساله کرده بود، پس از 10 سال دستگیر شد.

ماموران پلیس آگاهی استان گیلان از طریق منابع خبری متوجه شدند که خانواده ای دارای یک پسر و یک دختر، مدت 10 سال است که خبری از فرزند پسرشان به هویت «حسین» که 2.5 سال سن داشته و معلول بود، نیست.

 

در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده و برای بررسی بیشتر، پدر این پسربچه به هویت «رحمان» و همسرش را احضار کردند.

این افراد پس از حضور در مقر انتظامی، در تحقیقات پلیس مدعی شدند که فرزند 2.5 ساله شان معلول بوده و پزشکان نیز قادر به درمان وی نبوده اند، تا اینکه آنان با خانواده زنی با هویت «لعیا» که مدعی داشتن کمالات معنوی بود، آشنا شدند.

 

این خانواده پس از مراوده یک ساله با خانواده «لعیا» به کمالات معنوی «لعیا»، ایمان آورده و فرزند خود را به این زن که مدعی قدرت شفابخشی بود، سپردند تا معلولیت وی را برطرف کند، اما پس از مدتی «لعیا» مدعی شد که «حسین» از سوی یکی از ائمه معصوم به عالم غیب رفته است.

 

در ادامه اظهارات والدین این کودک، ماموران تحقیقات خود برای شناسایی «لعیا» را آغاز کرده و متوجه شدند که وی زن 55 ساله و اهل فومن است که در حال حاضر در رشت سکونت دارد.

admin بازدید : 338 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: جنایتکاری که به دلیل جرم های متعدد و گوناگون یک سال از دست پلیس فراری بود، شناسای و به همراه یك دختر دستگیر شد.

 

سرهنگ علیرضا محرابی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده از سوی بازپرس شعبه 7 دادسرای شهرری مبنی بر شناسایی و جلب فردی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه ری به هویت "محمد.م"  دستور کار در اختیار عوامل این حوزه قرار گرفت.

 

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه اذعان داشت: پس از تحقیقات میدانی مشخص گردید، نامبرده از اراذل و اوباش و سطح یک تهران است.

 

وی ادامه داد: همچنین متهم در پرونده سابق خود ده ها سابقه شرارت، زورگیری، شرب خمر، اخلال در نظم عمومی و نزاع دست جمعی داشته است و به دلیل این موارد سال ها در زندان عمر خود را سپری کرده است.

admin بازدید : 356 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رييس کلانتري 102 پاسداران گفت: جوان پولداري که با يک دستگاه خودروي سوزوکي پرسه مي زند و با سلاح گرم از دختران زورگيري مي کرد، دستگير شد.

سرهنگ اقبال اماني با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي شکايت چند تن از هوطنان به ويژه چند خانم در خصوص يک پسر جوان که با خودروي سوزوکي ويتاراي توسط سلاح گرم به زورگيري مي پرداخت، اقدامات خود را آغاز کردند.

رييس کلانتري 102 پاسداران در ادامه اذعان داشت: در اين راستا ماموران با کسب اطلاعات لازم از مالباختگان، در مناطق احتمالي حضور متهم مستقر شده و چهره به دست آمده از متهم را به همراه مشخصات خودرو به تمامي واحد هاي گشتي اعلام کردند.

admin بازدید : 360 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فردی که در قالب مسافرکش اقدام به سرقت و تجاوز به زنان در خیابان های تهران می کرد توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

در روز 31 فروردین ماه سال جاری خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 145 ونک به مأموران اعلام کرد که توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید مشکی مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و به دستور بازپرس شعبه 13 دادسرای ناحیه 27، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

شاکی پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 20:40 روز 31 فروردین، در خیابان شریعتی ـ روبروی بیمارستان ایران مهر سوار یک دستگاه خودرو پراید مشکی شدم.

admin بازدید : 379 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

«شش ماه بود که همسرم به خاطر دیه میلیونی به زندان افتاده بود، برای همین نقشه سرقت کشیدم تا شوهرم را از زندان نجات دهم.»

 

این جملات بخشی از اعترافات زن جوانی است که به اتهام سرقت از کمدهای یک استخر زنانه دستگیر شده است. ماجرای سرقت های این زن به چند ماه پیش برمی گردد؛ زمانی که زن جوانی نزد پلیس رفت و از سرقت دستنبد و ساعت طلایش در استخر زنانه خبر داد. وی به مأموران گفت: با دوستانم به استخر رفته و وسایلمان را داخل کمد گذاشته بودیم اما من آنقدر عجله داشتم که فراموش کردم کمدم را قفل کنم. بعد از شنا وقتی سراغ کمدم رفتم، ناباورانه متوجه شدم کیفم سرقت شده و از ساعت طلای ۱۰ میلیون تومانی و دستبندم خبری نیست.

admin بازدید : 330 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مردی که به شکل فجیع اقدام به قتل همسرش کرده بود به جنایت خود اعتراف کرد.

 اهالی شهرستان شفت در پی مشاهده جسد زنی در یک کانال آب موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دادند و ماموران در محل حاضر شده و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند که آنان در بررسی های اولیه خود مشاهده کردند که جسد متعلق به زنی حدود 33 ساله است که طنابی نیز در گردنش قرار دارد.

 

در ادامه پلیس پس از هماهنگی قضایی جسد این زن را برای معاینه و بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داد و با توجه به اینکه تحقیقات اولیه پلیس نشان از وقوع یک جنایت داشت، ماموران شناسایی عامل یا عاملان جنایت را در دستورکار خود قرار دادند و در تحقیقات خود به اظهارات و عملکرد همسر این زن مشکوک شدند.

admin بازدید : 293 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئیس كلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: دختری ۱۹ ساله كه با شگرد های خاص از اهالی تجریش و مشتریان بازار تجریش، جیب بری می كرد، شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران: سرهنگ سعید در تشریح خبر فوق اظهار داشت: طی ده ها فقره شكایت از سوی هموطنان و اهالی تجریش مبنی بر جیب بری و كیف زنی در محدوده تجریش ماموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز كردند.

 

رئیس كلانتری ۱۰۱ تجریش داشت: در این راستا ماموران به محل های مورد نظر اعزام شدند و با انجام یكسری اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد دوربین های امنیتی فروشگاه ها توانستند جیب بر را به هویت لیلا ۱۹ ساله، اهل اسلامشهر و دارای سابقه كیفری شناسایی كنند.

 

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: ماموران با در آوردن عكس متهمه از  داخل سیستم و توزیع آن به كلیه  واحد های گشتی، فعالیت خود را در راستای دستگیری نامبرده افزایش دادند.

admin بازدید : 296 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مردی که از 12 سال قبل به اتهام ارتکاب قتل تحت تعقیب قرار داشت، سرانجام دستگیر شد و جزییات ماجرا را شرح داد.

کارآگاهان جنایی کرمان که از سال 81 در تعقیب متهم به قتلی فراری به نام یحیی بودند، چندی قبل اخباری به دست آوردند که نشان می داد این فرد در مشهد زندگی مخفیانه اش را ادامه می دهد. به همین دلیل موضوع را به کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی اطلاع دادند و به این ترتیب دور تازه ای از تحقیقات برای دستگیری یحیی کلید خورد.

 

ماموران با پیگیری سرنخ های موجود به این نتیجه رسیدند که یحیی در کارگاهی مشغول به کار است. آنها این مکان را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و بعد از اینکه مطمئن شدند اخبارشان صحت دارد، متهم را بازداشت کردند.

admin بازدید : 338 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

۵ نفر از اعضای باند «عقرب های مخوف» که متهم هستند زنان و دختران جوان را به طرز وحشیانه ای مورد آزار و اذیت قرار می دادند دستگیر شدند.

هشتم فروردین گذشته زن ۳۷ ساله ای و برادرزاده ۱۶ ساله اش به نیروهای انتظامی مراجعه کردند و پرده از اعمال وحشیانه یک گروه خشن متجاوز به عنف برداشتند. این زن که از استان کرمان به مشهد سفر کرده بود با تسلیم شکوائیه ای به کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در ایستگاه خیابان طبرسی منتظر خودرو بودیم که راننده یک پراید در حالی که مشخصات خودروهای مسافربری را داشت مقابلمان توقف کرد و ما هم سوار شدیم و از راننده خواستیم تا ما را به مکانی برای خرید پوشاک ببرد.

admin بازدید : 440 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دو مرد را که به بهانه برگزاری جشن تولد، به زنان خدماتی، تجاوز می کردند، در عملیاتی دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، زن جوانی به هویت مشخص با مراجعه به دادگاه کیفری استان و طرح شکایت با موضوع «آزار و اذیت جنسی»، عنوان کرد که سرنشنیان یک دستگاه خودرو سواری پیکان سفید رنگ، پس از انتقال من به بیابان های جاده خراسان، با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از ضرب و جرح و سرقت کلیه وجوه نقد و گوشی تلفن همراهم ، مرا در همانجا پیاده کرده و متواری شدند که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آزار و اذیت و جنسی» و به دستور رئیس شعبه 75 دادگاه کیفری استان ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

admin بازدید : 279 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

درگیری دو پسرخاله بر سر بازی پاسور با قتل یکی از آنها پایان یافت.

شامگاه 28 دی ماه سال گذشتهاز طریق مركز فوریت های پلیسی 110 كشف جسدی در خیابان زربافیان ـ كوچه مرادی به كلانتری 115 رازی اعلام شد .

 

با حضور مأموران كلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد فردی به نام برزو 27ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به بیمارستان منتقل و فوت کرده است .

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

با آغاز رسیدگی به این پرونده ، یکی از برادران مقتول در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان عنوان داشت که پسرخاله آنها به نام "فرشید 25 ساله در تماس تلفنی عنوان کرده که او مرتکب قتل شده است.

admin بازدید : 304 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مرد جنايتكار كه به خاطر سوءظن همسرش و مرد غريبه را قرباني جنايت خود كرده بود، در دادگاه كيفري اتهاماتش را پذيرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، اوایل خرداد سال گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت از قتل زن جوانی در خانه اش باخبر شدند. تیم جنایی پس از حضور در محل جنایت با جسد زهرا در حالی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود روبرو شدند. نخستین بررسی ها نشان داد، جنایت با انگیزه انتقامجویی صورت گرفته و قاتل به راحتی وارد خانه شده است.او پس از قتل نیز بدون سرقت از محل جنایت گریخته بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟