loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 289 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ازکاهش قیمت طلا و سکه نسبت به ساعات اولیه امروز و روز گذشته خبر داد.

 

احمدوفادار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سکه تمام طرح جدید یک میلیون و315 ، طرح قدیم یک میلیون و 288 ، نیم سکه 683 ، ربع سکه 418 و سکه یک گرمی 297 هزارتومان و سکه ربع نسبت به روز گذشته هیچ تغییر قیمتی نداشته است.

 

admin بازدید : 302 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

وام قرض الحسنه یکی از پردرخواست ترین تسهیلات بانکی است. بانک های کشور موظف هستند بخشی از منابعشان را هر سال به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اختصاص دهند. در طول سال های اخیر تقاضا برای دریافت انواع این تسهیلات زیاد شده و در چهار ماهه پایان سال منابع بانک ها ته می کشد.

 

عمده متقاضیان این وام از قشرهای فقیر و متوسط جامعه یا جوانان دم بخت هستند و دولت سعی می کند از بخش های مختلف اعتبار لازم را فراهم کند اما وام قرض الحسنه چیست. چند نوع وام قرض الحسنه وجود دارد و با چه شرایطی می توان از این تسهیلات استفاده کرد.

 

اینها سوالاتی است که در گزارش امروز می خواهیم به آن جواب دهیم. اما قبل از پرداختن به این سوال ها دو خبر مهم در حوزه وام های قرض الحسنه را تحلیل می کنیم. خبر اول مربوط به تجمیع صندوق های قرض الحسنه است و خبر دوم افزایش سقف پرداخت وام قرض الحسنه.

 

تجمیع صندوق های قرض الحسنه در بانک ها خیلی از کسانی را که به این صندوق ها برای دریافت وام دل بسته بودند نگران کرده است. آنها مدت ها برای دریافت یک وام قرض الحسنه در نوبت بوده اند و حالا با اعلام این خبر باید از اول همه مراحل را طی کنند.

 

admin بازدید : 308 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی اردیبهشت ماه شنبه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.به گزارش خبرنگار مهر، یارانه نقدی مرحله بیست و هفتم مربوط به اردیبهشت ماه شنبه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.

admin بازدید : 375 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فهرست خودروهای سواری مجاز برای واردات در سال 1392 اعلام شد.

سازمان توسعه تجارت اسامی 25 خودروی سواری مجاز برای واردات در سال 1392 را اعلام کرد که در بین آنها نام بسیاری از برندهای معروف مانند بنز، پورشه، به چشم نمی خورد.

 

فهرست 25 تایی خودروهای سواری مجاز وارداتی در سال 1392 شامل خودروهای کره ای (کیا و هیوندای)، چینی (SAIC موتور)، ایتالیایی (فیات و آلفا رومئو)، ژاپنی (هوندا و میتسوبیشی)، آلمانی (ABT) و سوئدی (ولوو) می شود.

 

این 25 مدل خودرو قرار است توسط 8 شرکت نمایندگی به نام های آسان موتور، آراد خودروی هرمز، آلفا موتور، مدیا قشم، اطلس خودرو، آرین موتور پویا، فامیلی موتور و افرا موتور وارد کشور شوند.

 

جالب اینجاست که در فهرست اولیه خودروهای سواری مجاز برای واردات در سال جاری نام برندهای مطرحی مانند پورشه، بنز، بی ام و، تویوتا، رنو، مازراتی و نیسان به چشم نمی خورد. به این ترتیب این خودروها فعلا اجازه ورود به ایران را در سال جاری ندارند.

admin بازدید : 434 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

وام خوداشتغالی

آخرین اخبار و شرایط وام خود اشتغالی صندوق مهر امام رضا علیه السلام

مبلغ و شرایط کامل وام خود اشتغالی 1392

اگر به دنبال گرفتن تسهیلات خود اشتغالی یا همان وام خوداشتغالی هستید باید شرایط این وام را بدانید وآخرین اخبار در مورد وام خوداشتغالی را پیگیری کنید، یکی از اخبار بسیار خوبی که جدیدا منتشر شده است افزایش مبلغ وام می باشد.

برای مشاهده وام خود اشتغالی به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 380 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

قیمت جدید خودرو

قیمت جدید خودرو بر اساس فرمول جدید شورای رقابت چیست؟

قیمت خودرو بر اساس فرمول جدید شورای رقابت ( 1392/2/8 )

این روزها بحث زیادی در مورد قیمت جدید خودرو بر اسا فرمولی که شورای رقابت اعلام کرده است وجود دارد که این موضوع برای بسیاری جای سوال می باشد.حال آنکه شورای رقابت اعلام دقیق قیمت خودرو را منوط به اعلام تورم بخشی از سوی بانک مرکزی کرده است که این نهاد نیز تورم را به شورای رقابت اعلام نمود.

برای مشاهده متن خبر به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 307 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

قیمت طلا و سکه

آخرین قیمت طلا و سکه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲

آخرین قیمت طلا و قیمت سکه شنبه 7 اردیبهشت 1392

اگر به دنبال آخرین قیمت طلا و سکه بازار تهران در روز شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ هستید برای شما اطلاعاتی کاملی از این بازار آماده کرده ایم که آخرین قیمت ها را می توانید مشاهده نمایید.قیمت طلا و سکه در بازار تهران به شرح زیر می باشد:

برای مشاهده قیمت طلا و سکه به ادامه مطلب بروید…

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟