loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 385 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

قیمت جدید خودرو

قیمت جدید خودرو بر اساس فرمول جدید شورای رقابت چیست؟

قیمت خودرو بر اساس فرمول جدید شورای رقابت ( 1392/2/8 )

این روزها بحث زیادی در مورد قیمت جدید خودرو بر اسا فرمولی که شورای رقابت اعلام کرده است وجود دارد که این موضوع برای بسیاری جای سوال می باشد.حال آنکه شورای رقابت اعلام دقیق قیمت خودرو را منوط به اعلام تورم بخشی از سوی بانک مرکزی کرده است که این نهاد نیز تورم را به شورای رقابت اعلام نمود.

برای مشاهده متن خبر به ادامه مطلب بروید…

علیرضا مقتدایی در گفتگو با خبرگزاری مهر از آماده شدن گزارش مقدماتی تورم بخشی خودرو توسط بانک مرکزی و ارائه آن به شورای رقابت برای محاسبات قیمت گذاری جدید خودروها طی روز جاری خبرداد.

مدیرکل آمارهای اقتصادی بانک مرکزی با اعلام اینکه گزارش تورم بخشی خودرو مبتنی بر نهاده های ساخت یک خودرو است، افزود: البته ارقام نهایی باید توسط شورای رقابت مشخص و اعلام شود.

وی افزود: شورای رقابت با بررسی گزارش بانک مرکزی و ارقام اعلام شده، اعداد نهایی را استخراج و قیمت های نهایی را اعلام خواهد کرد.

مقتدایی با تاکید بر اینکه مرجع رسمی اعلام تمامی قیمت ها و آمارهای مربوطه در این زمینه شورای رقابت است، عنوان کرد: چنانچه شورای رقابت در مورد اطلاعات ارائه شده توسط بانک مرکزی به سئوالات یا اشکالاتی برخورد کند، بانک مرکزی پاسخگو خواهد بود.

این مقام مسئول در بانک مرکزی خاطرنشان کرد: شورای رقابت در محاسبات قیمت خودرو از گزارش شاخص تورم بخشی خودروی بانک مرکزی استفاده خواهد کرد تا در نهایت شاخص قیمت خودرو مشخص شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟