loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 275 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

بیوگرافی نازلی رجب پور + تصاویر نازلی رجب پور
نازلی رجب پور متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در شهر تهران است ، فرزند سوم و آخر خانواده میباشد و دارای مدرک کارشناس روان شناسی بالینی از دانشگاه خواررزمی تهران و کارشناس ارشد روان شناسی بالینی از دانشگاه خوارزمی تهران می باشد. از علائق او میتوان به نقاشی رنگ روغن اشاره کرد که به صورت حرفه ای دنبال میکند ، همچنین به موسیقی کلاسیک ایران نیز علاقه دارد و سابقه ۵ سال آواز سنتی و ساز سه تار را نیز دارد.

 


او هم اکنون در سریال ستایش ۲ حضور دارد و نقش یکی از دختران صابر فردوس را ایفا می کند، نازلی رجب پور ۲ سال است که به صورت حرفه ای کار تصویر را انجام میدهد، او در تله فیلم های سرزمین فصلهای گرم و ترانه ی باران نیز ایفای نقش کرده است و در فیلم کوتاه گیم اور نیز حضور داشته است.

  نازلی رجب پور,بیوگرافی نازلی رجب پور, نازلی رجب پور بازیگر نقش  لیلی در ستایش 2,سریال ستایش 2

admin بازدید : 531 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بیوگرافی میلا کونیس,عکس میلا کونیس

میلنا کونیس متولد ۱۴ اوت ۱۹۸۳ در چرنیوتسی، اوکراین بازیگر آمریکایی است. بیشتر به خاطر بازی در نقش «جکی» در سریال تلویزیونی (That ’۷۰s Show)، مشهور شده ‌است. او یک بار نامزد گوی طلایی برای بازی در فیلم قوی سیاه شده ‌است. او همچنین در سریال مرد خانواده در نقش «مگ گریفن» دختر پیتر نقش اجرا می‌کند.

admin بازدید : 357 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ستاره اسکندری (زاده ۱۳۵۰ در تربت حیدریه) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های تلویزیونی است که آنرا از سال ۱۳۷۳ شروع کرده، مخصوصا مجموعه نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می کرد. وی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تاتر فجر ۱۳۷۹ برای بازی در نمایش «سعادت لزران مردمان تیره روز» شده است. ستاره اسکندری دانشجوی رشته مترجمی زبان بود اما به خاطر مشغله کاری در تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد. از تئاتر آغاز کرد و سه بار هم کاندید دریافت جایزه از جشنواره تئاتر دانشجویی شد. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال ۱۳۷۵ بود.

admin بازدید : 321 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مهناز افشار این روزها سرگرم طراحی طلا و جواهرات است و از عصر یکشنبه در یک شوی اختصاصی، جواهراتی را که طراحی کرده برای فروش گذاشت.

او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می گوید: «برادر کوچکترم 15-14 سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت دارد و من هم گاهی با او همکاری می کنم. فعالیتم هم به این شکل است که گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد.»
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟