loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 402 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 براي زنان باردار هميشه محدوديت هاي غذايي وجود دارد و آن ها بايد در طي دوران بارداري از خوردن برخي مواد غذايي پرهيز كنند.


بعد از زايمان، مادران در دوران شيردهي به سر مي برند. بسياري تصور مي كنند كه ديگر رژيم غذايي محدود تمام شده، اما در واقع برخي از محدوديت ها براي مادران شيرده وجود دارد.

admin بازدید : 349 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

آزمایش های قبل از بارداری,پیشگیری از تولد نوزاد معلول,آزمایش ژنتیک

یک کارشناس ژنتیک بهزیستی گفت: زوج‌های جوان قبل از ازدواج با انجام آزمایش‌های ژنتیک می‌توانند از تولد نوزادان معلول پیشگیری کنند.

آزیتا مشتاقی مقدم  ٬ با بیان اینکه نشانگان یا سندرم دان از مهم‌ترین بیماری‌های در بدو تولد نوزادان است، اظهار کرد: به‌ جز تالاسمی این بیماری نیز در مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از بروز آن پیشگیری شود.

admin بازدید : 300 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زندگی زناشویی همیشه به سادگی بازی های کودکانه نیست اما همیشه یکسری نکات کلی و البته ساده برای مقابله با مشکلات زندگی وجود دارد، با رعایت این ۱۰ نکته با تنش های زندگی تان خداحافظی کنید.

 

به گزارش فارس به نقل از سی آرآی، از همین حالا تمرین کنید تا بتوانید بدون قطع کردن صحبت طرف مقابلتان،  خوب گوش کنید.

 

بعد از صحبت همسرتان می توانید از او بپرسید که آیا نوبت من شده که حرف بزنم؟ می توانید در بین صحبت های همسرتان یکسری چیزها را یادداشت کنید تایادتان نرود.

 

تصور کنید که دو کودک در حال بازی هستند، یک دفعه صدای فریادشان بلند می شود که ازت بدم میاد ... ازت متنفرم ... اما چند دقیقه بعد باز هم می بینید که دارند با هم بازی می کنند و خوشحال هستند.

 

گاهی دو آدم بزرگسال هم در روابط شان به همین شکل هستند، فقط کافی است در نیمکت کنارشان بنشینید و آنها را نگاه کنید تا به حال این تجربه را داشته اید؟

 

سؤال جالب اینجاست چه اتفاقی برای کودکان می افتد که  آنها 5 دقیقه پیش دشمن بودند و در حال حاضر باز هم با هم بازی می کنند؟ جواب این سؤال ساده است.آنها شادی را به جای برقراری عدالت انتخاب می کنند. آنها لحظه شان را می بینند و سعی می کنند از بازی شان لذت ببرند.

 

بزرگترین مشکلات ما هم اگر فقط مانند کودکان رفتار کنیم،  حل می شوند.البته زندگی زناشویی همیشه به سادگی بازی های کودکانه نیست اما همیشه یکسری نکات کلی و البته ساده برای مقابله با مشکلات زندگی وجود دارد.

 

با رعایت این 10 نکته با تنش های زندگی تان خداحافظی کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟