loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 316 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

هنرگاه وب سایتی برای فروش آثار دست ساز و هنری است.
اگر از هدیه های معمول خسته شدید هنرگاه محلی است که می توانید خاص ترین هدایا را برای عزیزانتان تهیه کنید.
هدف ما حمایت از تولید کننکنندگان داخلی است شما اگر هنری دارید ، هنرگاه به شما کمک میکند تا محصولات خود را به فروش برسانید.
فروشگاه اینترنتی هنرگاه خرید و فروش هنرهای دستی


فروشگاه اینترنتی هنرگاه خرید و فروش هنرهای دستی

منبع: honargah.com

admin بازدید : 293 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بدون داشتن اینترنت فایل ارسال کنید

 HyperTerminal  برنامه ای است كه توسط آن می توانید با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نیاز به اینترنت) فایلهایی را از هر نوع به دوستانتان ارسال و یا از آنها فایلهایی را دریافت نمایید.

شاید شما هم مانند من از ارسال فایلها توسط ابزار ذخیره سازی (مانند CD، دیسك و...) خسته شده اید در این قسمت قصد داریم به بررسی یكی از قابلیتهای جذاب و كمتر شناخته شده ویندوز كه توانایی بالایی در ارسال و دریافت فایلهای مختلف به نام Hyper Terminal بپردازیم.

HyperTerminal چیست؟

HyperTerminal برنامه ای است كه توسط آن می توانید با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نیاز به اینترنت) فایلهایی را از هر نوع به دوستانتان ارسال و یا از آنها فایلهایی را دریافت نمایید. در صورت كار با این برنامه در بسیاری از موارد شما دیگر نیازی به استفاده از اینترنت نخواهید داشت، بنابراین قادرید در هزینه های اتصال به اینترنت تا حد زیادی صرفه جویی كنید.

برنامه Hyper Terminal به صورتی كاملاً ساده و آسان طراحی گردیده به صورتی كه شما با چند بار كار كردن با آن می توانید با نحوه كار كاملاً آشنا گردید.

نكته: برای استفاده از HyperTerminal شما به امكانات خاص نیاز ندارید فقط كافی است كه كامپیوتر شما و فردگیرنده به یك مودم مجهز باشد تا شما از طریق خط تلفن فایل مورد نظرتان را ارسال و یا دریافت نمایید.

نحوه استفاده از Hyper Terminal

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟