loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 347 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بین 2 تا 4 میلیون مرد در ایالات متحده از سطح تستوسترون پائین تر از نرمال رنج می برند، که این وضعیت ، کم کاری بیضه ها نامیده می شود.

این مشکلی است که در مردان بتدریج با افزایش سن رایج تر می شود، ولی می تواند در هر سنی هم بدلایل متنوعی بروز کند. متاسفانه بخاطر شرم و حیا، تعداد کمی از مردان برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام می دهند. تقریبا فقط 5 درصد از میلیون ها مرد بیمار!اما اخیرا استفاده از محصولات تجاری حاوی تستوسترون ، خیلی افزایش یافته است.

admin بازدید : 408 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

یا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد. برخی پزشکان آمیزش جنسی را در 4 هفته آخر بارداری ممنوع می کنند، ولی همه پزشکان با این نظر موافق نیستند.

معمولاً زوجین می توانند فعالیت جنسی قبلی خود را ادامه دهند. البته اگر در معرض زایمان زودرس باشید یا به تشخیص پزشك خود دچار حاملگی پرخطر باشید بهتر است از نزدیكی خودداری نمایید.

admin بازدید : 405 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زن و شوهرهای مدرن مانند قدیمی ها با هم صمیمی و یکدل نیستند ؛ آنها به همدیگر اعتماد ندارند. به جای صحبت کردن در مورد مسائل و حل کردن آنها ، بحث و جدل کرده و آن را پیچیده تر می کنند.

اما به طور کلی این ۴ دسته از مسائل هستند که این مشکلات را تشکیل می دهند:

 

رابطه جنسی:

این مسئله همواره یکی از مهمترین مسائل مشکل ساز بین زن و مردهاست.فردی که میل جنسی بالایی دارد همواره فرد مقابل خود را به خاطر میل جنسی کمتر سرزنش می کند.این مسئله به دو طرف فشار وارد می کند و اگر در طولانی مدت برای آن راه حلی پیدا نشود منجر به جدایی زناشویی و نهایتا جدایی عاطفی بین آنها خواهد شد. هر دو طرف در زندگی احساس ناامنی و حسادت می کنند و از زندگی زناشویی شان رضایت حاصل نمی کنند.

admin بازدید : 326 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مردم معمولاً از کاندوم شکایت می کنند. می گویند با آن راحت نیستند، میل جنسیشان را کمتر می کند و صمیمیت رابطه  جنسیشان را هم از بین می برد. خیلی ها هم فکر می کنند اگر همسرشان از آنها بخواهد که از کاندوم استفاده کنند یعنی به آنها اعتماد ندارد. اگر همسر شما هم برای خودداری از استفاده از کاندوم، این بهانه ها را آورد، باید بدانید که تنها نیستید.

اما باید بدانید که استفاده از کاندوم حین رابطه جنسی به طور قابل توجهی احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی را کاهش داده و از بروز بارداری نیز جلوگیری به عمل می آورد. به همین دلیل اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم نبود، ارزشش را دارد که راهی برای راضی کردن او پیدا کنید.

admin بازدید : 294 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

انتقاد از خانم ها بسیار مشکل است. شما چگونه می توانید بدون ایجاد عکس العمل بدی در شریک جنسیتان ، خواسته های جنسی خود را با او در میان بگذارید؟هرچند این امر هرگز بطور کامل تحقق نمی یابد ولی شما به کمک روان شناسی می توانید تقاضاهای جنسی خود را بدون جریحه دار کردن احساساتش، با وی مطرح کنید و یا این که از رفتار جنسی او انتقاد نمایید.

در اینجا به برخی از شایعترین مشکلات مردها و راه برطرف کردن آن ها اشاره شده است:

1- پیش قدم نشدن زن برای رابطه جنسی

برای او یک داستانی ( فانتزی) را تعریف کنید که اشاره کند او رابطه جنسی را شروع کرده است و جزئیات تحریک خودتان توسط او را برایش شرح دهید.

اگر بازهم موثر واقع نشد به او بگویید: من از این که همیشه شروع کننده هستم ناراحتم،اگر گاهی تو هم بسوی من بیایی و مرا تحریک کنی خیلی لذت می برم.یادتان باشد که هر بار که او این کار را انجام می دهد عکس العمل خوبی از خود نشان بدهید.

admin بازدید : 494 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استرس، اضطراب، خستگی، کار طولانی مدت، بیماری های مزمن، آلاینده های هوا، سیگار، مشروبات الکلی، مواد مخدر و اضافه وزن از جمله عواملی است که می تواند باعث اختلال در باروری نطفه مردان شود. اما سۆال اینجاست، آیا عادت های غذایی نامناسب هم می تواند بر کیفیت و قدرت باروری نطفه مردانه تأثیرگذار باشد؟

همان گونه که رژیم غذایی نامناسب می تواند اثر قابل توجهی بر بروز بسیاری از بیماری های قلبی، مغزی، پرفشاری و چربی خون، دیابت، انواع سرطان های گوناگون و... داشته باشد به همان میزان نیز می تواند بر کیفیت و قدرت نطفه نیز اثر نامطلوب داشته باشد و باعث ناباروری آن شود. بر اساس تحقیقات انجام شده، نطفه مردانی که از کربوهیدرات های پیچیده (نان های سبوس دار، برنج و...)، فیبرهای گیاهی (میوه، سبزی و حبوبات) و ریزمغذی ها (ویتامین ها و املاح معدنی) در رژیم غذایی خود استفاده می کنند، کیفیت بهتری دارد. اما در مقابل، مردانی که رژیم غذایی غنی از چربی های اشباع دارند، کیفیت اسپرم آن ها نامطلوب خواهد بود.

admin بازدید : 303 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

احساس شرمساری در مورد مسایل جنسی، جان بسیاری از مردان مبتلا به این اختلالات را به خطر می اندازد.

تحقیقات پژوهشگران در آلمان نشان می دهد که ناتوانی جنسی مردان نشانه بسیار مهمی برای بیماری های قلبی- عروقی و حملات قلبی مرگ بار است.

 

برای انجام این مطالعه  ۱۵۱۹ مرد مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد خطر مرگ بر اثر حملات قلبی در مردانی که از ناتوانی جنسی رنج می برند، ۲ برابر بیشتر از سایرین است.

 

این گروه تحقیقاتی تاکید می کنند که مردان مبتلا به ناتوانی جنسی حتما باید برای بررسی اختلالات قلبی- عروقی تحت نظر متخصص قرار گیرند. این مراقبت ها موجب پیشگیری از بسیاری از موارد مرگ و میر در اثر حملات قلبی می شود.

admin بازدید : 303 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ایمونوگلوبین A بدن را در برابر عوامل عفونی مختلف از جمله سرماخوردگی محافظت می کند.مطالعات نشان می دهند ارتباط جنسی سالم و مداوم، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

 

بر اساس این تحقیقات که در پنسیلوانیا انجام شد، 1 یا 2 بار رابطه جنسی در طول هفته موجب افزایش نوعی آنتی بادی به نام ایمونوگلوبین A یا IgA در بدن می شود. این آنتی بادی بدن را در برابر عوامل عفونی مختلف از جمله سرماخوردگی محافظت می کند.

 

برای انجام این پژوهش، نمونه بزاق 112 نفر که به صورت مداوم و منظم رابطه جنسی داشتند، از نظر میزان ایمونوگلوبین A مورد ارزیابی قرار گرفت.

admin بازدید : 358 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

من هيج وقت ، در روابط جنسي با همسرم به ارگاسم نمي رسم ؛ اين موضوع موجب عصبانيت وتنفر من از شوهرم شده است ؛ و احساس مي كنم روابط جنسي عمل بي جا است ومن به سوي سرد مزاجي پيش مي روم . نمي دانم چكار كنم ؟ آيا طلاق بگيرم ؟ يا بي تفاوت شوم وارگاسم رسيدن را فراموش كنم ؟

اين جملات بعضي از زنان است  وگاهي اوقات همين مسئله به از هم پاشيدگي زندگي زناشويي مي شود يا اين كه بر اثر به سرد مزاجي كشيده شدن « زن » ، زندگي تبديل به ميدان اختلافات وعدم عشق وعلاقه نسبت به يكديگر !!

چه بايد انجام داد ؟ آياامكان اصلاح « مرد » وجود دارد ؟ چگونه بايد« مرد» را به نحوه صحيح ارتباط جنسي با همسرش آشنا كرد ؟ آيا در اين شراطي اميد به عشق وعلاقه وجود دارد ؟

admin بازدید : 309 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شاید امروزه این پرسش برای عده ای تعجب آور باشد ، ولی حقیقت این است که زنان و دخترانی هستند كه در حین معاشقه درد زیادی احساس میكنند و علیرغم میل آنها به معاشقه و هم آغوشی این  تجربه درد مانع كار می شود.

هیچ كس نباید در حین  معاشقه درد و ناراحتی بكشد .به همین دلیل اولین توصیه به كسانی كه درد را تجربه می كنند :

از  معاشقه دردناک پرهیز کنید.  معاشقه برای لذت و خوشی و كیف كردن است نه برای درد و رنج . خود احساس درد در هنگام  معاشقه نشانگر این است كه یك جای كار می لنگد. اما متاسفانه بسیاری با این مشكل دست به گریبانند.

admin بازدید : 334 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به دنبال افزايش چشمگير جمعيت در دهه 60، هرم جمعيتي کشور تا مدت ها با قاعده اي بزرگ (نماينده افراد کم سن و سال جامعه) ترسيم مي شد اما کمترشدن نرخ باروري و افزايش اميد به زندگي، باعث شده است تا سالمندان به تدريج سهم قابل توجه تري از جامعه را تشکيل دهند و با توجه به اينکه برخورداري از سلامت جنسي از جمله حقوق اين طبقه از جامعه است، حفظ کيفيت زندگي و توجه به برخي جنبه هاي مهم موضوع سلامت?جنسي در زنان و مردان سالمند بايد در برنامه هاي سلامت کشور لحاظ شود...

 

 

علاوه بر محدوديت هاي بالقوه زيست شناختي در سالمندي، ملاحظه هاي جمعيت شناختي نيز بر عملکرد جنسي در سنين بالا تاثير گذار است. مثلا حتي در کشورهاي پيشرفته نيز اميد به زندگي زنان حدود 5 سال بيش از مردان است. از طرفي در اين کشورها هم زنان به طور ميانگين با مرداني 2 سال بزرگ تر از خود ازدواج مي کنند بنابراين بسياري از زنان در سنين بالا، اصولا همسر خود را از دست داده اند. در کشورهاي اروپاي غربي، اميد به زندگي همراه با فعاليت جنسي بعد از 55 سالگي براي مردان 16 سال و براي زنان 6/10 سال است، اما در عمل مردان در سنين بالا بيشتر به اختلال هاي «عملکرد جنسي» دچار مي شوند. اين موضوع مي تواند ناشي از فرايند طبيعي سالخوردگي باشد يا به علت بيماري هاي مزمن شايع در اين سنين.

admin بازدید : 299 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در فرهنگ ایرانی دو تعریف برای دوران نامزدی وجود دارد. برخی از خانواده ها دوران بین بله برون و عقدکنان را دوران نامزدی می نامند. اما اغلب خانواده های ایرانی دوران بین عقدکنان و عروسی را به این نام می خوانند. حد و حدود روابط جنسی از نگاه شرع، قانون و جامعه، در هریک از این موقعیت ها متفاوت است.

 

نامزدی بدون جاری شدن صیغه عقد دائم

همانطور که می دانید بعد از طی مراحل خواستگاری و برگزاری مراسم بله برون که دختر و پسر اصطلاحا شیرینی خورده ی هم محسوب می شوند، انگشتر نشان از طرف خانواده داماد به دختر داده می شود تا نشان کرده ی پسر شود. در برخی از خانواده های مدرن و امروزی (نه همه ی خانواده ها) دوران نامزدی از همان موقع شروع می شود. این خانواده ها فاصله ی بین بله بران و عقد کنان را طولانی تر می کنند تا دختر و پسر باز هم بیشتر و راحت تر معاشرت کنند و با خلق و خوی یکدیگر بیشتر ازگذشته آشنا شوند و چنانچه هنوز مایل به ازدواج باهم بودند، به خانواده ها اطلاع دهند که مقدمات عقد را فراهم کنند.

 

در این نوع "نامزدی" که هنوز صیغه عقد بین طرفین جاری نشده است، هر نوع تماس جنسی ممنوع و ناپسند است و از نظر شرعی نیز حرام است و گناه محسوب می شود.

 

ممکن است جهت رعایت مسایل شرعی یک صیغه محرمیت بین آنها جاری شود تا معاشرت آنها و احیانا تماس هایی مثل دست دادن و نگاه کردن و ... اشکال شرعی نداشته باشد. در این صورت نیز هر نوع رابطه جنسی بین آنها حتی لمس کردن بدن یکدیگر به قصد لذت جنسی ناپسند و غیر مجاز است و دوطرف می بایست جدا" از اینگونه تماس ها خود داری کنند چراکه ممکن است در صورت به هم خوردن رابطه و منتفی شدن ازدواج، دوطرف لطمه های روحی و روانی جبران ناپذیری بخورند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟