loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 441 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

در این نوشتار، به چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان و یک داروی گیاهی که فقط در خانم‌ها باعث افزایش میل جنسی و برطرف کردن بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، اشاره می‌کنیم.

عوامل مختلفی از جمله مسایل روحی روانی، نوع تغذیه، تحرک، شرایط آب‌وهوایی، سن، بسیاری از داروها و بعضی از بیماری‌ها می‌توانند در کاهش یا افزایش میل جنسی در مردان و زنان اثرگذار باشند. بسیاری از گیاهان نیز با توجه به مواد موجود در آن‌ها می‌توانند برای کاهش یا افزایش این میل موثر باشند.

البته قدرت گیاهان از این نظر یکسان نیست و مواد موثر و میزان مصرف آن‌ها در این اثر دخالت دارد.

در این نوشتار، به چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان و یک داروی گیاهی که فقط در خانم‌ها باعث افزایش میل جنسی و برطرف کردن بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، اشاره می‌کنیم.

admin بازدید : 269 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

برای همه ی ما پیش می آید که پایمان پیچ بخورد یا رگ به رگ شود، دچار آفت دهان، دندان درد، ورم گوش، گلودرد و غیره شویم.در این صورت یک یا چند عضو بدن به درد می آید و دچار التهاب می شود. اما از قدیم گفته اند «خدا یک درد داده و هزار و یک درمان». در واقع برای هر دردی، مسکن های خوبی وجود دارد. در دل طبیعت، گیاهانی رشد می کنند که قادر هستند مرهمی برای این دردها باشند. در این مطلب شما را با 10 گیاه تسکین دهنده درد آشنا می کنیم. 

نعنا فلفلی,خواص نعنا فلفلی

admin بازدید : 172 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

اولین و دم‌دست‌ترین گیاهی كه در هر خانه پیدا می‌شود، نعناع است كه می‌شود معجونی مخصوص سرماخوردگی‌های زمستانی از آن تهیه كرد.

این روزها آنقدر از عوارض رنگارنگ داروهای شیمیایی می‌شنویم كه دیگر رغبتی برای مصرف‌شان نمانده و افراد سعی می‌كنند از جایگزین‌های گیاهی استفاده كنند. تب مصرف دمنوش‌های گیاهی هم دیگر حسابی گل كرده و بازار هم كه پر شده از دمنوش‌های حاضر و آماده كه هر روز یك مدل با یك عطر و طعم جدید جوابگوی هر طبع و ذائقه‌ای است. به همین خاطر در ادامه دكتر علیرضا عباسیان، متخصص طب سنتی چند دمنوش ساده و تركیبی به شما معرفی خواهد كرد كه به سادگی می‌توانید در خانه تهیه كنید و از خواص بی‌شمارشان لذت ببرید.

admin بازدید : 309 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

محققان ژاپنی در پژوهش های خود دریافتند که افراد میانسال و سالمندی که روزانه چای سبز می نوشند، کمتر از همسالان خود دچار افسردگی و احساس پیری می شوند.

 

برای انجام این مطالعه 1058 زن و مرد 70 سال و بالاتر انتخاب شدند. نتایج نشان داد در سالمندانی که به طور متوسط 4 فنجان چای سبز در روز می نوشند، علایم افسردگی 44 درصد کمتر است.

admin بازدید : 310 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این ادویه را چقدر می شناسید؟ آیا با خواص آن آشنایید؟ دکتر محمدحسین صالحی سورمقی، متخصص فارماکوگنوزی و استاد دانشکده داروسازی دانشگاه تهران، در مورد این گیاه و خواص تغذیه ای و درمانی آن، این گونه توضیح داده اند.

 

 

آیا این درست است که گلپر یک چاشنی ایرانی است؟

بله، گلپر گیاهی است که فقط در ایران می روید و به همین دلیل به «هراکلیوم پرسیکوم» معروف است. تمام گیاهانی که پایان نامشان «پرسیکوم» است، به نام کشورمان ثبت شده اند. محل رشد این گیاه بیشتر نواحی مرتفع (1500-2000 متر ارتفاع) و پر آب مثل رودخانه های اطراف شمشک، گچسر، دیزین، اوشان و تونل کندوان است و از این مناطق به سایر نقاط ایران ارسال می شود. میزان برداشت گلپر به حدی نیست که به خارج از ایران صادر شود.

بهار فصل رویش این گیاه خودرو و وحشی است. برگ های گلپر بزرگ و پهن است و قطر آن گاهی از نیم متر هم بیشتر می شود. گیاه گلپر از خانواده گیاهان چتری یا جعفری و گل آن بسیار زیبا و شبیه چتر است. قطر این گل ها گاهی به بیش از 50 سانتی متر می رسد. گل های سفید رنگ در خرداد و تیر ماه باز می شود. شهریور و مهر ماه فصل برداشت دانه هاست.

شیشه های رنگی تیره یا ظروف فلزی با در محکم، بهترین ظروف برای نگهداری دانه های اسانس دار هستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟