loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 366 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
یک عروس و داماد جوان که علاقه بسیاری به فست فود و به خصوص پیتزا دارند به جای کیک عروسی پیتزاهای مخصوص را برش زدند.

یک عروس و داماد جوان که علاقه بسیاری به فست فود و به خصوص پیتزا دارند به جای کیک عروسی پیتزاهای مخصوص را برش زدند. این عروس و داماد جوان اهل منچستر از پیتزا فروشی مورد علاقه شان خواستند تا پیتزاهایی با پرتره شخصی آنان تهیه کند تا به این وسیله میهمانان مراسم ازدواج خود را غافلگیر کنند.

 

اخبار , اخبار گوناگون , عروس و داماد

admin بازدید : 412 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دوستی دختر و پسر یعنی « ارتباطی که بین دو جنس مخالف وجود دارد و در این ارتباط محبت، صمیمیت، عشق و علاقه قلبی ویژه وجود دارد. »

در کل، می توان گفت که دوستی دختر و پسر آن رابطه‏ای است که صمیمانه و گرم و عمدتاً پنهانی باشد و از طریق دیدارهای مخفیانه، ارتباط تلفنی و.. . ایجاد ‏شود. در واقع وقتی احساس کردید در رابطه شما با جنس مخالف، چیزی وجود دارد که دوست دارید آن را از اطرافیان پنهان کنید، چه حس تان به طرف مقابل باشد، چه دیدارهایتان و چه جملاتی که بین شما رد و بدل می شود، بدانید که وارد یک رابطه دوستی شده اید.

اما دنیای امروز شرایطی را بوجود آورده که ممکن است شما در معرض خطر قرار بگیرید .گاهی پیشنهاد های فریبنده ای به شما بشود که بر طبق غریزه دوست دارید ، به آن جواب مثبت بدهید اما بهتراست با خودتان رو راست بوده و ببنید در انتها به دنبال چه هستید.

اصولا دوستی و رابطه با جنس مخالف به این دلایل ایجاد می شود :

_ کشش طبیعی

_ فراهم بودن زمینه دوستی

_ آزادی برای برقراری ارتباط

_ استقلال طلبی

_ شرایط روانی ،اضطراب، احساس تنهایی .

_ فشار گروه همسالان

اما اغلب برای اینکه خودشان را آرام کنند ، یک دلیل محکمه پسند عنوان می کنند و آن هم قصد ازدواج است.

یکی از بھانه ھای ارتباط بین پسران و دختران جوان، وعده ازدواج از طرف پسر است که معمولا با این وعده ھا، پسران با دختران ارتباط برقرار می کنند. دختر و پسر با طرح مسئله ازدواج با یکدیگر رفاقت کرده و سعی می کنند نیازھای عاطفی ھمدیگر را برآورده کنند. حقیقت امر این است که این وعده ھا در حد خیال باقی مانده و جامه عمل نمی پوشند.

وجود فکر ازدواج در بین دختران و پسران تنھا نوعی ساز و کار دفاعی برای ایجاد رضایت خاطر و رھایی از اضطراب است. اضطرابی که در اثر عمل خلاف قواعد و ھنجارھای خانواده و جامعه به وجود می آید. بھترین روش ایجاد ارتباط، عمل در پرتو اصول دینی است؛ که خانواده پسر از خانواده دختر خواستگاری کند و تحت نظارت والدین تحقیقات ادامه یابند و از خصوصیات ھمدیگر مطلع شوند.

نظر اسلام چیست؟

رابطه دوستى بین دختر و پسر

این نوع رابطه از نظر اسلام حرام است و قرآن دوستى بین دختر و پسر و این گونه روابط را نهى کرده است، زیرا عفت عمومى جامعه با این نوع روابط آسیب جدى می بیند و پایه هاى ازدواج و خانواده سست می شود و صدها مفسده اخلاقى براى دختر، پسر و جامعه به وجود می آید.

با توجه به شرایط خاص دوران جوانى و طولانى بودن دوران تجرد برخی از افراد و خطرات جدى تمایلات آشکار و پنهان غرایز نفسانى، لازم است پسران و دختران، روابط خود را از نظر کمّى و کیفى تحت کنترل قرار دهند و در سطح ضرورت حفظ کنند.

 

بنابراین، توصیه ما این است که به نکات زیر توجه کرده و حتماً به آنها عمل کنید :

1 - اگر ضرورتى نیست، از ایجاد رابطه با نامحرم پرهیز شود و دختران در مقابل افراد نامحرم به جای رفتارى صمیمانه، رفتارى متکبرانه داشته باشند. در احکام شرعى آمده است که در غیر ضرورت، مکروه است که مرد با زن هم صحبت شود، مخصوصاً زن و مرد جوان. علت این است که چه بسا همین هم صحبت شدن ها غرایز جنسى افراد را تحریک و یک الفت و محبت شهوانى بین مرد و زن ایجاد کند و نقطه آغازى براى غوطه ورشدن در انحراف و فساد شود. به هر حال، انسان باید دقیقاً درون خود را بکاود و باطنش را عمیقاً مطالعه کند تا بفهمد که صحبت کردن با افراد نامحرم، چه ضرورتى براى او دارد.

2 - در صورت ناچارى و ضرورت روابط با نامحرم، تا آنجا که به شکستن حریم احکام الهى منجر نشود، اشکالى ندارد. بنابراین، گفت وگو و نگاه هاى متعارف و بدون قصد لذت اشکالى ندارد.

اما لازم است که ارتباط در کلاس ها، به گونه اى باشد که کمترین اختلاط پدید آید و در معاشرت و گفت وگو، هنجارهاى شرعى زیر رعایت شود :

_ از گفت وگوهاى تحریک کننده پرهیز شود

_ از نگاه هاى آلوده و شهوانى خوددارى شود

_ حجاب شرعى رعایت شود

_ قصد تلذذدر کار نباشد

_ دو نفر نامحرم در محیط بسته تنها نباشند.

 

admin بازدید : 318 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حالت های غیرعادی رئیس جمهوری چک در یک مراسم ویژه دولتی سبب شد تا بسیاری از مردم این کشور مدعی شوند که وی مست بوده اما دفتر ریاست جمهوری چک اعلام کرد که وی مریض بوده است.

این مراسم ویژه دولتی که در آن "میلوس زمان"، رئیس جمهوری چک و دیگر مقامات ارشد این کشور با احترام از تاج جواهرنشان این کشور بازدید می کردند، به طور مستقیم از شبکه تلویزیون ملی چک پخش می شد.

روزنامه انگلیسی زبان "پراگ دیلی مانیتور" در گزارش خود نوشت، در این فیلم میلوس زمان به نظر گیج و لایعقل می آمد.

این روزنامه پرفروش جمهوری چک در گزارش خود نوشت: پای میلوس زمان به یک سیم و سپس به چند پله گیر کرد و تنها با گرفتن صندلی کنارش از زمین خوردن خویش جلوگیری کرد.

admin بازدید : 334 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 آنقدر بخند که دلت درد بگیره!!

 بعد از اینکه از مسافرتــ برگشتی ببینی هزار تا نامه داری.

 به آهنگ مورد علاقه ات از رادیو گوش بدی

 از حموم که اومدی ببینی حوله ات گرمه!!

 آخرین امتحانت رو پاس کنی!!

 تو لباسی که در سال گذشته ازش استفاده نکردی پول پیدا کنی!!

 برای خودت تو ایینه شکلک در بیاری وبهش بخندی!!

 بدون دلیل بخندی........

 به طور تصادفی بشنوی یکی داره ازت تعریف میکنه....!

 از خواب پاشی و ببینی چند ساعت دیگه هم میتونی بخوابی!!

 دوستای جدید پیدا کنی!

 کسانی که دوسشون داری خوشحال ببینی....

admin بازدید : 374 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برخی از کارشناسان، این جانور را نوعی مارماهی عظیم الجثه یا کروکودیل می‎دانند، اما به اعتقاد عده ای دیگر، این هیولا باقیمانده اجداد ماقبل تاریخ خود است.در پی طوفان شدیدی که روزهای گذشته در خلیج "پلنتی" در نیوزیلند اتفاق افتاده بود، لاشه یک جانور ناشناخته که حدود 9 متر طول دارد در ساحل "پوکهینا" پیدا شد.

admin بازدید : 288 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دزدها دستگاهی را ابداع کرده اند تا بتوانند با خیال راحت رمز عبور کارت های بانکی مردم را به سرقت برند. این دستگاه در واقع یک صفحه کلید است که روی صفحه کلید اصلی دستگاه خودپرداز قرار می گیرد و اطلاعات را در خود ذخیره می کند.

admin بازدید : 320 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر فکر می کنید که بدترین رئیس دنیا را دارید حتما باید کمی در این مورد تجدید نظر کنید چرا که در دنیا رئیس های بسیار بدتری نیز هستند که کارمندانشان را خیلی عجیب تنبیه می کنند.

 

رئیس یک کارخانه لوازم آرایشی در چین به تازگی تمام کارمندانش را وارد خیابان کرد و پس از آن مجبور کرد همه آن ها در شلوغ ترین نقطه شهر روی زانوهای خود چهاردست و پا راه بروند تنبیه شوند.

admin بازدید : 338 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 سه چیز در زندگی انسان را خراب می کنند

Alcohl

الکل

Pride

غرور

Anger

عصبانیت

— — — — — — — — — —

Three things that humans make

سه چیز انسانها را می سازند

Hard Work

کار سخت

Sincerity

صمیمیت

Commitment

تعهد

— — — — — — — — — —

admin بازدید : 301 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شاید تصورش را هم نکنید که بعضی افراد از لحظه تولد در زندان به سر می برند.

این تصاویر دردناک نشان دهنده ی پرورش کودکان زندانیان زن واقع در آمریکای جنوبی است که پشت میله های زندان به دنیا آمده و حق دارند تا سن 4 سالگی کنار مادرشان باشند.

حدود یک سوم از زنان زندانی که در این مجتمع کوچک با امکانات ضعیف زندگی می کنند حامله هستند و یا بچه دارند.

اکثر این زندانیان به دلیل قاچاق مواد مخدر، قتل و یا سرقت در اینجا به سر می برند در حالی که کودکان آنها بی گناه هستند و مجبورند بهترین دوران خود را پشت میله های زندان بگذرانند.

کار به همینجا ختم نمی شود، بعضی از همین کودکان که بعد از 4 سال مجبورند زندان را ترک کنند، جایی برای ماندن ندارند که یا زاغه نشین می شوند و یا گرفتار باندهای خلاف و ... که در هر صورت عاقبت خوبی برای آنها ندارد.

admin بازدید : 368 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این زن منتظر بدنیا آمدن هفدهمین فرزندش است ، و با تمام مشکلاتی که برایش پیش آمده است علاقمند است که همچنان تعداد فرزندانش را افزایش دهد.

خانم کریستی ۴۱ ساله ابتدا دو بار جنین خود را سقط کرده است سپس با استفاده از قرص های باروری اولین فرزند خود را بدنیا آورد، اکنون بعد از ۹ پسر و ۷ دختر در انتظار هفدهمین فرزند خود است.

 

این زوج که، علی رغم مشکلات نگهداری و تربیت ۱۶ فرزند، بسیار خوشحال هستند، می گویند دوست دارند خانواده ای کامل داشته باشند و صاحب ۲۰ فرزند شوند.

admin بازدید : 370 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

"والری تریرویلر" که بدون ازدواج با فرانسوا اولاند، در کنار او وارد کاخ الیزه شده بار دیگر برای رئیس جمهور فرانسه دردسر ساز شد. این دردسر پس از آغاز شد که در هفته جاری کتابی منتشر شد که در آن به زندگی خصوصی والری پرداخته شده است.

 

در این کتاب آمده که والری در زمانی که با "دنیس تریرویلر" زندگی می کرده بطور همزمان با فرانسوا اولاند و یکی از نمایندگان محافظه کار مجلس فرانسه به نام "دوژیان" نیز در ارتباط بوده است.

admin بازدید : 296 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

«اولجابای اسماگول اف» پیرمرد 76 ساله  قزاقستانی تصمیم دارد با دوچرخه خود به سفر حج مشرف شود.به گزارش پایگاه خبری «اسلام SNG»، این پیرمرد مسلمان از استان «قره قاندا» واقع در جمهوری قزاقستان در نظر دارد سفر معنوی حج را با تنها وسیله حمل ونقل خود یعنی دوچرخه انجام دهد.

admin بازدید : 452 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

همه می دانند که از مدفوع حیوانات به عنوان کود برای حاصلخیز کردن خاک استفاده می شود، اما در این پست می خواهیم به کاربردهایی از مدفوع، سرگین، پشکل یا پهن حیوانات و یا هر چیزی که می خواهید اسمش را بگذارید اشاره کنم که به احتمال فراوان تا به حال نشنیده بودید.

 

admin بازدید : 494 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زن یعنی نـاز … مرد یعنی نیــاز …
مرد یعنی غرور ، زن یعنی شکست غرور …
مرد یعنی باید ، زن یعنی شاید …
مرد یعنی بودن ، زن یعنی فنا …
مرد یعنی دیدن ، زن یعنی چشم فرو بستن …
مرد یعنی دم ، زن یعنی باز دم …
مرد یعنی منطق ، زن یعنی احساس …
مرد یعنی حکومت ، زن یعنی اطاعت …

admin بازدید : 262 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

مسئولان شرکت هواپیمایی دولتی ترکیه (turk hava yollari-THY) در ادامه اعمال محدودیت ها درباره نحوه پوشش و آرایش مهمانداران هواپیمایی دولتی ترکیه، زدن تتو بر بخش های قابل رویت بدن و نیز زدن ماتیک های قرمز و صورتی و کبود را برای مهمانداران زن ممنوع کرد. ترکیه در بخشنامه جدید مدیران شرکت هواپیمایی دولتی ترکیه آمده است که آرایش های زرق و برق دار و زدن رژ قرمز، صورتی و کبود برای مهمانداران زن ممنوع اعلام می شود.

در بخشنامه جدید آمده است :" آرایش های زرق و برق دار ممنوع است. در آرایش باید از رنگ های ملایم استفاده شود و رنگ های جیغ و آرایش های زرق و برق دار نباشد. گذاشتن کلاه گیس ممنوع است و موها باید با رنگ های طبیعی باشد. علاوه بر رنگ قرمز رژ های به رنگ کبود و صورتی نیز نباید استفاده شود و موها نباید روی گوش ها را بگیرد و گوش ها باید مشخص باشد."

admin بازدید : 249 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یک کشاورز انگلیسی هفته پیش با به دنیا آمدن یکی از بره های گوسفندانش بسیار متعجب شد چرا که این گوسفند به طرز عجیبی به صورت دو رنگ سیاه و سفید به دنیا آمده است.

 

دنیای حیوانات به جز زیبایی های که دارد گاهی بسیار شگفت انگیز و عجیب نیز می شود. یکی از موارد عجیب دنیای حیوانات به دنیا آمدن ناقص یا عجیب برخی از آن هاست.

 

در یکی از روستاهای انگلستان هفته گذشته گوسفندی با ظاهر بسیار عجیب به دنیا آمد. این گوسفند دقیقا از وسط به دورنگ مختلف تقسیم شده است. این گوسفند در سمت راست مشکی و سمت چپش سفید رنگ است.

admin بازدید : 271 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یک طراح به ظاهر مبتکر با قرار دادن ۱۰۵۰ دندان در کفی یک کفش ،ظاهر جدیدی به این کفش مردانه داده است.

این طراح کفش اذعان نموده که این دندان های استفاده شده دندان های مصنوعی هستند و اطمینان خاطر داد که از دندان انسان ها استفاده نکرده است.

 

با این حال خیلی از بینندگان این کفش که قصد خرید داشتند می گفتند مدل و طراحی کفش جالب و زیباست و با این حال که می دانیم این دندان ها مصنوعی هستند اما فکر کردن به این که ۱۰۵۰ تا دندان زیر پایت است کاری دشوار و چندش آور است.

admin بازدید : 659 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

الهی سوگند به بلندای درخت چنار و به ترشی رب انار ؛ ترحمی بنما بر این بنده بی مقدار ؛ بی کار و بی عار که دمارش را برآورده روزگار !

ای خالق مدرسه و ای به وجود آورنده فرمول های حساب و هندسه ؛ ای خدای عزیزم ، بیزارم از این نیمکت و میزم ؛ دانش آموزی سحر خیزم که هر روز صبح زود ساعت ۱۰ از خواب بر می خیزم ؛ و روز های شنبه تا پنجشنبه اغلب از مدرسه می گریزم ؛ که من انسانی نحیفم و در کلاس درس بسیار ضعیفم ؛ اگر چه نزد معلم و دانش آموزان خیلی خوار و خفیفم ؛ ولی خارج از مدرسه به هرکاری حریفم !

ای خالق شهرستان های کرمان و یزد و رشت ؛ نمره انضباط مرا داده اند هشت ؛ دیگر به چه امیدی می توان سر کلاس درس نشست ؟ ؛ آنجا که معلم هم نمیکند گذشت ؛ چه کنم اگر سر نگذارم به کوه و به دشت ؟ ؛ الهی می دانی که من کیستم ؛ هرچند که دانش آموزی فعال و درس خوان نیستم ؛ ولی چقدر عاشق نمره بیستم ؟!؟!

admin بازدید : 348 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

نخستین مرحله از ˈتور جهانی بستنیˈ و رقابت میان استادان برگزیده بستنی ساز در شهر رم پایتخت ایتالیا با حضور یک ایرانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، در این رقابت ها که امروز (یکشنبه) در پارک ˈوبلابورگزهˈ در شهر رم برگزار شد، 16 نفر از بهترین استادان بستنی ساز از جمله ˈفردین خسرویˈ استاد بستنی ساز ایرانی مقیم ایتالیا، شانس کسب جام قهرمانی را آزمودند.

 

خسروی که با ساخت بستنی شکلاتی در این مسابقه حضور دارد، اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی حضور در جمع 16 برتر این رشته و شرکت در رقابت های جهانی را ارزشمند می دانم .

 

شرکت کنندگان در این مسابقه جهانی از میان 100 بستنی ساز ماهر در سراسر ایتالیا برگزیده شده اند.

 

ایتالیا میزبان نخستین مرحله از این رقابت های جهانی است که در هشت مرحله و در پنج قاره برگزار خواهد شد و سپس در اسپانیا، آمریکا، امارات متحد عربی، چین، برزیل، استرالیا و آلمان ادامه خواهد یافت و سرانجام فرد برگزیده با جمع امتیازات در سپتامبر 2014 در شهر ریمینی در شرق ایتالیا، عنوان بهترین بستنی ساز جهان را تصاحب خواهد کرد.

 

admin بازدید : 286 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بعد از حادثه یازدهم سپتامبر که منجر به فروریختن برج های دو قلوی معروف آمریکا شد یک شرکت از بازماندگان شرکت های دیگری که افرادش از این حادثه جان سالم به در برده بودند خواست تا از فضای در دسترس شرکت آنها استفاده کنند
در صبح روز ملاقات مدیر واحد امنیت داستان زنده ماندن این افراد را برای بقیه نقل کرد و همه این داستان ها در یک چیز مشترک بودند و آن اتفاقات کوچک بود
...
مدیر شرکت آن روز نتوانست به برج برسد چرا که روز اول کودکستان پسرش بود
و باید شخصا در کودکستان حضور می یافت

 

 

همکار دیگر زنده ماند چون نوبت او بود که برای بقیه شیرینی دونات بخرد

 

 

یکی از خانم ها دیرش شد چون ساعت زنگدارش سر وقت زنگ نزد

 

 

یکی دیگر نتوانست به اتوبوس برسد

 

 

یکی دیگر غذا روی لباسش ریخته بود و به خاطر تعویض لباسش تاخیر کرد

 

 

اتومبیل یکی دیگر روشن نشده بود

 

 

یکی دیگر درست موقع خروج از منزل به خاطر زنگ تلفن مجبور شده بود برگردد

 

 

یکی دیگر تاخیر بچه اش باعث شده بود که نتواند سروقت حاضر شود

 

 

یکی دیگر تاکسی گیرش نیامده بود

admin بازدید : 285 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

محققان معتقدند که شب را برای ورزش کردن انتخاب نکنید، زیرا در این زمان گاز دی اکسید کربن توسط درختان در هوا انتشار می یابد.

 

در این ساعات اکسیژن جذبی درختان در طول روز به شکل دی اکسید کربن وارد محیط می شود.

 

گرچه اغلب افراد به دلیل کمبود وقت و مشغله های روزانه، شب را برای ورزش و فعالیت بدنی انتخاب می کنند، اما این کار نه تنها مفید نیست بلکه به دلیل کمبود اکسیژن و انتشار دی اکسید کربن، عوارض ریوی نیز به همراه خواهد داشت.

admin بازدید : 416 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هنگامي كه كارفرما به كارگرش مزدي ناچيز بدهد و از او مؤاخذه كند كه چرا خوب كار نكرده اي يا وقتي كه ارباب به نوكر خود پرخاش كند كه فلان دستور مرا چرا خوب انجام ندادي و نوكر از مزد خود رضايت نداشته باشد، در جواب او اين مثل را مي گويد.

سه نفر براي دزديدن زردآلوي شكرپاره وارد باغي شدند. ولي در بين درختان آن باغ فقط يك درخت زردآلوي هلندر ميوه داشت و از زردآلوي شكرپاره اثري ديده نمي شد، به ناچار تن به دزديدن نقد موجود در دادند. يك نفر از آنها براي تكاندن شاخه  ها بالاي درخت رفت.

دو نفر براي جمع كردن ميوه در پاي درخت ماندند. در اين بين سر و كله باغبان از دور پيدا شد، دو نفري كه در پاي درخت بودند پا به فرار گذاشتند ولي چون فرصت نكردند از باغ خارج شوند يكيشان به زير شكم الاغي كه در گوشه باغ بسته بود پناه برد. ديگري خود را در جوي كوچكي به رو انداخت و دراز كشيد.

admin بازدید : 341 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یک زن آمریکایی پس از گذشت 11 سال از اختفایش و در حالی که اعلام شده بود که مرده است، ناگهان در مرکز پلیس فلوریدا حضور یافت.

رسانه های محلی فلوریدا اعلام کردند که «براندا هیست» 54 ساله خود را به دفتر پلیس معرفی کرده و گفت: شاید کسی در ایالت پنسیلوانیا به دنبال وی می گردد.

 

زنی که پس از 11 سال زنده شد

admin بازدید : 260 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ترس از ارتفاع، تهوع در هنگام تیکاف یا ... بیماری هایی هستند که می توان از آنها در کنار هواپیما و پرواز یاد کنیم اما تنها شاید یک نفر باشد که روی زمین حالش بد میشود و باید همیشه سوار بر هواپیما باشد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «کاترین بل» مادر 46 ساله ای است که این روزها در سال هشتم بیماری عجیب خود به سر می برد. او در سال 2005 سفری با هواپیما داشته است که از آن زمان تا به حال دچار مشکلی بسیار عجیب شده است.

admin بازدید : 248 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
رابطه جالب گروه خونی و تفاوت های اخلاقی

گروه خونی O :


صادق، خوشبین و پر انرژی هستند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. برای رسیدن به هدف قدرت و تحمل خوبی دارند. اگر در میانه راه به بیهوده بودن کاری که در حال انجامش هستند پی ببرند، خیلی راحت آنرا رها می کنند. درباره ی گذشته مثبت اندیشند، لذا چندان افسوس گذشته را نمی خورند.به مسائل مادی اهمیت می دهند. آرام و باثباتند و در برابر صداقت بسیار حساسند. رک و صریح نظراتشان را بیان می کنند. می توانند از جزئیات براحتی صرفه نظر کنند. غالباً از رهبری کردن خوششان می آید و معمولاً از قدرت تمرکز خوبی برخوردارند.

admin بازدید : 323 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خلیج ویکتوریا در هنگ کنگ و اردکی با قد ۱۶.۵ متر که به آب انداخته شد.

به گزارش خبرآنلاین، فلورنتین هافمن، هنرمند آلمانی این اردک را ساخته و با آن سفر دور دنیا انجام می دهد. از دوم ماه می تا ۹ ژوئن در هنگ کنگ اقامت خواهد داشت. اردک لاستیکی ۱۶.۵ متری همراه صاحب اش ، از سال ۲۰۰۷ تا کنون ۱۰ کشور و ۱۲ شهر را دیده است.

admin بازدید : 276 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

واحد مرکزي خبر: رسوايي هاي جنسي مجريان و سوء استفاده جنسي تهيه کنندگان و دست اندرکاران بي بي سي ابعاد جديدي پيدا کرده است.

استيوارت هال تهيه کننده بي بي سي ديروز اعتراف کرد در فاصله سال هاي 1967 تا 1985 به 14 دختر، از جمله يک دختر 10 ساله، تعرض کرده است.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟