loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 823 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

سونی اکسپریا زد اولترا,گوشی سونی اکسپریا زد اولترا,گوشی گلکسی مگا

مقایسه فنی سه فبلت سونی اکسپریا زد اولترا/گلکسی مگا/ هوآوی اسند میت
سال 2011 زمانی که سامسونگ گلکسی نوت را عرضه کرد، همگان به سایز بزرگ اسکرین ایراد گرفتند، اما حالا فبلت ها (سایز بین تبلت و گوشی هوشمند) رفته رفته بازار را قبضه کرده و سازندگان بیشتری به سوی آن می روند.
هفته اخیر نیز سونی جدیدترین فبلت خود بنام سونی اکسپزیا زد اولترا را شوی فنی کرد و این فبلت یکی از بهترین هایی است که تاکنون در بازار عرضه شده است.از سوی دیگر هوآوی اسند میت نیز قابلیتهای خود را دارد که می توان قیمت پایین اش را از این دست دانست.

admin بازدید : 353 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

بتا 3 برایiOS 7 عرضه شد
همچنان که انتظار می رفت اپل روز دوشنبه بتا سوم از iOS 7 را عرضه نمود. دقیقا دو هفته بعد از دومین از سرگیری کار بر روی این نرم افزار بوسیله توسعه دهندگان این کار را اپل انجام داد.
این عرضه دو هفته بعد از گمانه زنی های اخیر است که کمپانی اپل برنامه ریزی کرده بود که در بازه های زمانی دو هفته ای بتا را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

 

گوشی iOS 7 اپل,انواع گوشی اپل

admin بازدید : 310 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
پرچمدار جدید  سامسونگ

سامسونگ قرار است امروز اسمارت‌فون بعدی خود به نام Galaxy S IV را معرفی کند.

این لحظه بزرگی برای سامسونگ به شمار می رود. تا چند سال پیش سامسونگ یکی از برندهای ضعیف در صنعت موبایل به شمار می رفت و ناگهان به یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های اسمارت‌فون و رقیب اپل تبدیل شد.

گوشی آینده سامسونگ می تواند نقطه عطفی در این سیر صعودی باشد. البته همه این مسایل به کیفیت و کارایی گلکسی S4 بستگی دارد. در این مطلب همه مسایلی که لازم است در مورد گوشی هوشمند آینده سامسونگ بدانید را برایتان مطرح کرد ایم.

صفحه نمایش بزرگ تر

گویا سامسونگ می خواهد گوشی بعدی خود را با صفحه نمایش 5 اینچ عرضه کند. گوشی پیشین این کمپانی - Galaxy S III – صفحه نمایش 4.8 اینچ دارد و شاید دو اینچ تفاوت چندانی ایجاد نکند اما به هر حال بزرگ تر است.


آیا نمایشگر گوشی بزرگ خواهد بود؟

نمی توان به طور دقیق در مورد این مساله نظر داد. اما اگر 5 اینچ باشد که واقعا بزرگ است. کمی مضحک است که با چنین گوشی بزرگی بخواهید تماس تلفنی برقرار کنید. اما سامسونگ پیش از این نیز گوشی 5 اینچی به نام گلکسی نوت داشته و فروش خوبی هم داشته است. یعنی کاربران گوشی های بزرگ را دوست دارند. بیشتر ما از گوشی های هوشمند خود به عنوان کامپیوتر دستی استفاده می کنیم و به همین دلیل، هر چه گوشی بزرگ تر باشد برایمان بهتر است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟