loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
mohsenswa بازدید : 238 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

گزارش

واحد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در سه روز آینده در برخی مناطق استان هرمزگان، جنوب فارس، شرق بوشهر و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، ورزش باد، بارش پراکنده یا رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

admin بازدید : 393 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

گانی زوندا نخستین بار در سال 1999 ظهور کرد و از آن پس به یک اتومبیل اسطوره ای تبدیل شد. آخرین مدل این مارک با نام پاگانی زوندا روولوسیون در سالن اتومبیل ژنو 2014 مانند یک جواهر بی همتا می درخشد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یاهواتو، هشتاد و چهارمین سالن اتومبیل ژنو از روز ششم تا 16 مارس (15 تا 25 اسفند) درهایش را به روی بازدیدکنندگان گشوده است. شرکت های بزرگ و کوچک اتومبیل سازی آخرین مدل های خود را در این سالن به نمایش گذاشته اند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
در فرصت های مناسب گزارش هایی را در مورد سالن اتومبیل ژنو ارائه می کنیم. اما این گزارش فقط اختصاص اتومبیل پاگانی زوندا روولوسیون دارد که مانند جواهری در این سالن چشم ها را به خود خیره کرده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
پاگانی یک سازنده ایتالیایی کوچک است. این سازنده اتومبیل های استثنایی و سفارشی به لطف توانایی ها و مشخصات بی نظیر مدل زوندا به شهرت رسید.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
زوندا در سال 1999 تولید شد ، در حالی که هوآیرا جانشینش در سال 2012 عرضه شد، اما زوندا هنوز حاضر به ترک صحنه نیست. با این همه ، زمان آن فرا رسیده که این سوپر اتومبیل که طرفداران زیادی دارد ، خود را کنار بکشد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو


اما هوراچیو پاگانی آدمی احساساتی است و با تولید مدل منحصربفرد پاگانی زوندا روولوسیون آخرین تقدیر را از اتومبیلی که خلق کرده است، به عمل آورد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
پاگانی زوندا روولوسیون مجهز به موتوری 12 سیلندر 6.01 سی سی به قدرت 800 اسب بخار است. وزن آن فقط 1070 کیلو گرم است. گشتاور آن 730 نیوتن متر است که به آن اجازه می دهد که فقط در 2.7 ثانیه سرعتش از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
سرعت آخرین مدل پاگانی 350 کیلومتر بر ساعت است. طراحی آئرودینامیک و خلاقانه این مدل همه نگاه ها را به خود خیره می کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
نکته دیگری که بر شهرت این اتومبیل استثنایی می افزاید، قیمت آن است. قیمت پاگانی زوندا روولوسیون 2.2 میلیون یورو بدون احتساب مالیات است. در واقع، این مدل گران ترین اتومبیلی است که در سالن ژنو حضور دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سالن اتومبیل ژنو

 
تاکنون یک راننده خوشبخت مدل پاگانی زوندا روولوسیون سفارشی اش را دریافت کرده است.

اخبار گوناگون - جام جم

 بیتوته

admin بازدید : 488 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
بسیاری از فعالیت های انسان ها باعث شده است که نسل برخی از موجودات دنیا از بین برود و در معرض انقراض قرار بگیرند اما گاهی اوقات انسان ها در راه حفظ محیط نیز قدم بر می دارند.

گونه های خاصی از ببرها و یا خرس ها از جمله جاندارانی بودند که به دست انسان ها منقرض شده اند. این درحالی است که همین انسان ها زندگی برخی از گونه های جانوری را نیز نجات داده اند.

 

admin بازدید : 349 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

ندی پیش در سواحل نیوزلند ماهی شیشه ای و خاصی پیدا شد که دانشمندان را بدجوری درگیر خود کرده است. این ماهی بسیار خاص است تا به حال نمونه ای شبیه آن وجود نداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دنیای بی کران دریاهارا هیچ کسی نمی تواند تا انتها رفته و تمام عجایب آن را به دست آورد زیرا هر روز موجودی عجیب در دل آب های دنیا پیدا می شود که بسیاری از دانشمندان حتی تصویر آن را هم تا به حال ندیده اند و هیچ ایده ای هم در مورد آن ندارند.

"استورات فریسر" یک ماهی گیر اهل نیوزیلند است که چندی پیش با مشاهده یک ماهی خاص بسیار شکه شد. این مرد در حال صید میگو بود که ناگهان میان دیگر ماهی و میگوها با موجودی شیشه ای و بسیار عجیب روبرو شد.

اخبار ,اخبار گوناگون ,میگوی شیشه ای

admin بازدید : 307 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ی عرضه ی کتاب های «حریم سلطان» و «عشق ممنوعه» در نمایشگاه کتاب تهران پاسخ داد.

سیدمحمد حسینی درباره انتشار و عرضه کتاب های «حریم سلطان» و «عشق ممنوعه» بر اساس سریال های ماهواره یی شبکه های فارسی زبان خارج از کشور در نمایشگاه کتاب تهران، گفت: در نمایشگاه کتاب گروهی برای نظارت بر این گونه مسائل وجود دارد. قطعا اگر کتاب ها مجوز چاپ نداشته باشند و در نمایشگاه عرضه  شوند، با ناشران آن ها برخورد می کنیم، ولی اگر مجوز نشر گرفته اند و در حال عرضه در نمایشگاه هستند، نشان می دهد که قبلا در بررسی کتاب ها از سوی مسؤولان کوتاهی صورت گرفته است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟