loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 292 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس امام زمان

اس ام اس های جدید در مورد امام زمان علیه السلام سال ۱۳۹۲

اس ام اس امام زمان مخصوص خرداد و تیر 1392

بسیاری از ما برای تذکر دادن نسبت به وجود مقدس امام عصر علیه السلام مطالب خوبی برای ارسال نداریم ولی پرتال برنا برای شما جدیدترین اس ام اس های پیرامون امام زمان علیه السلام را آماده کرده است تا بتوانید در خرداد و تیر ۱۳۹۲ که نزدیک نیمه شعبان ۱۳۹۲ می باشد برای دیگران ارسال نمایید.

برای مشاهده اس ام اس امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف به ادامه مطلب بروید…

خدارا یک نگاهی سوی ما کن
ز چنــگ نفس امــاره رهــا کن
کرم کن مهدیـا در خدمت خود
نصیـــب و روزی ما کـربـــلا کن . . .

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

تو هر زمان که بیایی بهار خواهد بود….
مجال شادی بی اختیار خواهد بود….
خوش آن زمان که برآید به یک کرشمه دو کار……
یکی ظهور امامو یکی شروع بهار….
تعجیل در فرج آقا ۳ صلوات

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

می نویسم که شب تار، سحر می گردد
یک نفر مانده از این قوم، که برمی گردد…
التماس دعای فرج

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

گفتم شبی به مهدی، اذن نگاه خواهم!
گفتا که من هم از تو، ترک گناه خواهم!
گفتم که ای امامم، از ما چرا نهانی؟!
گفتا به چشم محرم همواره آشکارم!

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

درد ما را خداوند دوا خواهد کرد / بر ظلمت ما شمع عطا خواهد کرد
فردا همگی به چشم خود می بینیم / شمع با چشم جهان بین چه ها خواهد کرد

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

بیمار گشته است قلوب از عیوب ما
دانیم گشته سد دعاها، ذنــــوب ما
یا غــافر الذنوب گناهان ما ببخش
وانگه رسان ظهور طبیب قلوب ما
اللهم عجل لولیک الغریب الفرج

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

 آمد بهار و حیف که ما را بهار نیست
وین جرعه ها به کام دلم خوش گوار نیست
گفتم بهار آمد و پر شد جهان ز گل
دیدم که یار نامد و گفتم بهار نیست . . .

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

اگر عصری ست یا صبحی تو آن عصری تو آن صبحی
اگر مهری ست یا ماهی تو آن مهری تو آن ماهی
دل مصر و یمن خون شد ز مکر نابرادرها
یقین دارم که تو آن یوسف افتاده در چاهی

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

ما را به یک کلاف نخ آقا قبول کن
یـا ایّهـا العــزیز! أبانـا! قــبول کن
آهی در این بساط به غیر از امید نیست
یـا نـاامیدمــان ننـمـا یـا، قـبـول کن

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

یوسف شود، آن کس که خریدار تو باشد
عیسی شود، آن خسته که بیمار تو باشد

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

الله عجل لولیک الفرج

خدایا مهدی صاحب الزمان را برسان

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

گفتم شبی به مهدی، اذن نگاه خواهم!
گفتا که من هم از تو، ترک گناه خواهم!
گفتم که ای امامم، از ما چرا نهانی؟!
گفتا به چشم محرم همواره آشکارم!

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

عمری در آرزوی وصال تو سوختیم
با یاد آفتاب جمال تو سوختیم
ما را اگر چه چشم تماشا نداده اند
ای غایب از نظر به خیال تو سوختیم . . .

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

اس ام اس امام زمان در نزدیکی نیمه شعبان ۱۳۹۲

 

 

 

منبع:بیتوته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟