loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 336 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس احساسی

اس ام اس غمگین اول تیر ۹۲

اس ام اس احساسی تیر ماه 92

اس ام اس های جدید عاشقانه و پیامک های زیبای احساسی سری جدید اول تیر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

برای مشاهده اس ام اس احساسی به ادامه مطلب بروید…

چیه؟خسته شدى؟خب حرف بزن،به خدا بگو خسته اى،نگاش کن،صداش بزن،دستتو به سمتش دراز کن،بهش بگو رهات نکنه،بهش
بگو امیدت همیشه به خودشه،بهش بگو ایمانتو هیچوقت از دست نمیدى،محاله که جوابتونده
.
.
.

چشات از دیدن من روشن نیست،اگه هست دیگه مث قبلا نیست،خنده هات شبیهه خندیدن نیست،اگه باشه هم براى من نیست

.
.
.

جواب یه حرفایى فقط یه”نفس عمیقه”…خوب بهش فکرکنى میرسى به حرفم!

.
.
.

خوب من…دست وبالم ازحرف خالیست…هرچه هست تویى وحرف ندارى!بودنت رادوست دارم…
.
.
.

اشک هایم رابه نخ میکشم وتسبیحى مى سازم هزاردانه تاباآن ذکردلتنگى تورابرایت بگویم
.
.
.

همه نیمکت های پارک دو نفره ان…
بیخیال ، روی چمن مینشینم…
‏(‏
.
.
.

هرگز نا امید نباش!
در تاریکترین شبها بهتر می توان ستاره را دید !!

.
.
نگران خیس شدن پاهایش بود ,
در آن زمان که آب از سر من گذشته بود …

.
.
.

نه ازدحام ماشین ها؛ نه بیشماری آدمها.. شهر را جای خالی تو برای من تنگ کرده است..
.
.
.

براى دردهایم نشانه مى گذارم تا یادم بماند که کجا دست خدا را رها کردم…

.
.
.

هواگرفته بودباران میبارید!کودکی اهسته گفت:خدایاگریه نکن درست میشه

.
.
.

عاقبت من شده سرنوشت جناق؛همه سر شکستنم شرط بسته اند…

.
.
.

باران باشد… تو باشی… و یک خیابان بی انتها… با همه ی دنیا خداحافظی میکنم!
.
.
.

بالاتر از عشق عادت است، هیچ وقت کسی را که به تو عادت کرده رها نکن!

.
.
.

آدم ها قصه های خواندنی اند.اگر حوصله کنی میتوانی از خطوط چهرهای هر آدم یک کتاب قصه بخوانی،قصه ی غصه هاوشادی ها،قصه
ی اشک هاولبخندها و بعضی ازقصه ها هرچند واقعی به افسانه شبیه اند.اما آدم ها افسانه نیستند..
.
.
.

مهم نیست که از بیرون چطوری به نظرمیام، کسایی که درونم رو می بینند واسم کافیند، برای اونایی که از روی ظاهرم قضاوت میکنند
حرفی ندارم!همون بیرون بمونندبراشون کافیه..
.
.
.

یافته هایت را با باخته هایت مقایسه کن اگر خدا رایافتی هرچه باختی مهم نیست..
.
.

عمرى ساقى بودم ودلم میخانه ى رفیق”
سقفش ریخت…..شدم خراب رفیق”دیوارش ماند…….شدم تکیه گاه رفیق”حالا دیوارهم
ریخت….شدم خاک پاى رفیق
.
.

آجی کوثر اگه هنوزبه عشقش ایمان داری کاری کن عاشقتر بشه وبمون امااگه واقعا اون دخترتو دلشه خودت روکناربکش و بذاربه عشق
واقعیش برسه وگرنه اضطراب اینکه فراموشش کرد یانه زندگیت روداغون میکنه..سخته ولی میدونم محکمتر ازاین حرفایی..
.
.
.

مهربونى اما مث سابق نیستى،از کارات معلومه دیگه عاشق نیستى،از کارات معلومه که به من بی میلى دیگه از من انگار خیلى
دورى خیلى

.
.
.

هستى اما… دورى
هستى اما… سردى
مهربونى اما… شاید عادت کردى

.
.
.

ترسم اینه دیر بفهمى،عشق پاکو تونگاهم،دیگه آرزوم نباشه بمونیم همیشه باهم
منبع:راد اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟