loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
mohsenswa بازدید : 346 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

 

فانی فاز  (6)

میخواهم اعتراف کنم….

کم اورده ام….

توی که اسمت تقدیره…..سرنوشته…

قسمته….هرچی که هست…

دست بردار از سرم….خیلی خسته ام…!!

فانی فاز  (6)

هر از گاهی زنگی بزن

سراغی بگیر

پیامی بده

احوالی بپرس

خیلی

 نگذشته است از روزهایی که نفست بودم!

از روزهایی که جونت میرفت برام !

فانی فاز  (6)

 

 

اگر میبینی صدای مرور خاطرات را زیاد میکنم تا گوش جهانیان کر شود… غرورم میانه داری میکند تا صدای شکستن دلم را هر کس نشنود…

اینقدر میشینم تا شاید پیداشی…برگردی و بازم مال خودم باشی…اینجا بعد از تو هر روز بارونه…اثری بعد از تو از من نمیمونه…برگرد….

 

 

فانی فاز  (6)

پارسال با او زیرباران قدم میزدم،حال او بادیگرى زیر باران اشکهایم قدم میزند

شاید باران پارسال اشکهاى دیگرى بوده…

دنیا همینه…

فانی فاز  (6)

 

 

نصف شب یادش میفتی

،دلتنگش میشی،

یه بغض دیرینه تو گلوت بیدارمیشه

گوشیت پره شماره اس

-ولی اونی که میخوای نیس مرحم زخمات،

ارامشت نیس،

بازم بالشتت نمناک میشه و ناله هات دله سنگم اب میکنه…

هعی این ینی ته بدبختی

فانی فاز  (6)

 

 

نـزدیک هـم کـه باشـی

شـانه به شـانه…

دسـت در دسـت…

چشـم در چشـم…

بـاز حسـرت بـه قلبـم چنـگ خـواهد زد…!

تــو سهـم مـن نیسـتی.

فانی فاز  (6)

 

دلم سفر میخواهد نه برای رسیدن…. فقط برای رفتن…..

فانی فاز  (6)

 

دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین

سینه را ساختی از عشقش سرشارترین

آنکه میگفت منم بهر تو غمخوارترین

چه دل آزارترین شد چه دل آزارترین…

_فریدون مشیری_

فانی فاز  (6)

 

احمقانه تر از دوست داشتن های یک نفرِه

تنهایی های دو نفره است

فانی فاز  (6)

 

 

دلم خوش نیست غمگینم . . .

کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند . . .

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :

عجب احساس زیبایی … ! تو هم شاید نمیدانی … !

فانی فاز  (6)

 

فصل ها پشت سر هم می آیند می روند و تمام می شوند

اما تمام شدنی نیست فصلِ رفتن تو و تنهاییِ من

فانی فاز  (6)

 

 

چه کسی گفته که من تنهایم ؟

من ، سکـوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم …

بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !

فانی فاز  (6)

 

 

تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام

که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .

فانی فاز  (6)

 

 

تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی

تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن …

فانی فاز  (6)

 

دستای من سرده یعنی که من تنهام

یعنی ازت دورم , یعنی تو رو میخوام …

فانی فاز  (6)

 

 

تکان می دهد خانه را سالی که می آید …

سرگرمیِ خوبی ست :

تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم

و آغاز می شود سال تنهایی . . .

فانی فاز  (6)

 

من زیر ِ باران!

تو دور میشوی، من خیس!

این دِلبری های ِ بهار است،

نیامده دیوانه می کند

کوچه را از تنهایی…

فانی فاز  (6)

 

 

تـَـنــهــایـــے خـــوبــه…

ولــے ۲ نــَـفـَـرش…!

 

فانی فاز  (6)

 

 

حالا همین تنهایی بى رحم

با من رفیقى دل وفاداره

نون و نمک خوردیم، یه جورى که

دست از سر من بر نمى داره

فانی فاز  (6)

 

نشستم ، خسته شدم ؛ دیگر قایق نمیسازم …

پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد ؛

وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چکار ؟

مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است !

فانی فاز  (6)

 

 

تنهایی ، شاخه ی درختی ست پشت پنجره ام

گاهی لباسِ برگ میپوشد و گاهی لباسِ برف اما همیشه هست

فانی فاز  (6)

 

 

زندگی چه اتفاق غم انگیزیست ،

وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد . . .

فانی فاز  (6)

 

تنهایی

تنها سهمی بود که از من دریغ نشد …

فانی فاز  (6)

 

 

من از این تنهایی

از این که دیر می آیی

از این که روزی به من بگویی

تو به من نمی آیی می ترسم…

چرا نمی دانی تو چگونه بی تو زمان میگذرد

بارها این را از خودم می پرسم

من می ترسم…می ترسم…

فانی فاز  (6)

 

گاهی “تنهایی” یعنی خیلیا در “حدت” نیستن !

فانی فاز  (6)

 

برای دل خودم می‌نویسم …

برای دلتنگی‌هایم

برای دغدغه‌های خودم

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !

برای دلی که دلتنگم نیست …

برای دستی که نوازشگر زخم‌هایم نیست برای خودم می‌نویسم !

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !

فانی فاز  (6)

 

 

من تنهـــــــایی را دوســــت دارم…

تنها کِ باشی ۱۰۰ سال یه بار موبایلت رو می زنی تو شارژ…

تنهآ کِ بآشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود …

تنهآ کِ بآشی نور زیآد است …

تنهآ کِ بآشی دیرتر شب می شَود …

تنهآ کِ بآشی همه خُوشحآلنَد …

تنهآ کِ بآشی موهایَت رآ مُرتب نمی کنی …

تنهآ کِ بآشی شیشه عَطرِت پربآقی می ماند ..

تنهآ کِ بآشی بهمن هم مارلبروست . . .

تنهآ کِ بآشی هیچ چیز خنده دآر نیست . . . !

تنهایی خوبـــــــــــه …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟