loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
mohsenswa بازدید : 320 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس تنهایی مرداد ۹۳

تنهایی..

ریشه ی تمام گناهان ..

و دردهاست..

چوپان را تنهایی دروغگو کرد..!!

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی
و من عجیب ؛ به آغوش تو
از آن سوی فاصله ها
خو گرفته ام . . .
.
.
.
خدایا

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

زمان!به من اموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست…

بوسیدن قول ماندن نیست…و عشق وزیدن ضمانت تنها نشدن نیست….

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

تلخترین حرف : دوستت دارم اما

شیرین ترین حرف : اما دوستت دارم

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

دنیـــــا ، تنهایی های زیادی داره ؛
اما ،
تنهاییِ مَــن دنیایی داره…

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

به خاطر هیچکس دست از “ارزشهایت” نکش چون زمانیکه آن فرد از تو دست بکشد ،

تو می مانی و یک “من” بی ارزش !!!

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

چقدر تلخ شده ای
آنقدر که دیگر صدایت را هم میشنوم
قلبم نمی لرزد!..

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

یــه بغـض
یـه دلـواپسـی بـزرگ
نـه بخـاطـر اینکـه تنهـام…
نـه…
بـه خـاطـر اینـکـه بـریـدم
حتـی از خـودم…

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

حمقانه تر از دوست داشتن های یک نفرِه
تنهایی های دو نفره است ..

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

هر روز صفحه ی نیازمندیها را
زیر و رو میکنم
میدانم بالاخره
یک روز
به من لعنتی نیاز پیدا میکنی

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

میگن به مشکل هر کی بخندی سرت میاد

خدایاا…

من به تنهایی کی خندیدم؟؟؟

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

همنشین خوب ، بهتر از تنهایی است
وتنهایی بهتر از همنشین بد . . .

☂ ☂ ☂اس ام اس تنهایی ☂ ☂ ☂

رفته اند !

نیستند

دلم ، صبر و قرارم ، دستانت ، نگاهت ، هوش از سرم

بیاورشان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟