loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 297 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئیس كلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: دختری ۱۹ ساله كه با شگرد های خاص از اهالی تجریش و مشتریان بازار تجریش، جیب بری می كرد، شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران: سرهنگ سعید در تشریح خبر فوق اظهار داشت: طی ده ها فقره شكایت از سوی هموطنان و اهالی تجریش مبنی بر جیب بری و كیف زنی در محدوده تجریش ماموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز كردند.

 

رئیس كلانتری ۱۰۱ تجریش داشت: در این راستا ماموران به محل های مورد نظر اعزام شدند و با انجام یكسری اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد دوربین های امنیتی فروشگاه ها توانستند جیب بر را به هویت لیلا ۱۹ ساله، اهل اسلامشهر و دارای سابقه كیفری شناسایی كنند.

 

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: ماموران با در آوردن عكس متهمه از  داخل سیستم و توزیع آن به كلیه  واحد های گشتی، فعالیت خود را در راستای دستگیری نامبرده افزایش دادند.

وی افزود: روز گذشته ماموران با حضور در مناطق مختلف تجریش توانستند متهمه را داخل یك نانوایی در حالی كه با یك كودك خردسال قصد جیب بری از هموطنان را داشت، شناسایی و بلافاصله وی را بازداشت كنند.

 

رئیس كلانتری ۱۰۱ تجریش ادامه داد: در این خصوص ماموران زن انتظامی در بازرسی از متهم دستگیر شد توانستند ده ها كیف پول و ده ها انواع لوازم مسروقه كشف و ضبط كنند.

 

سرهنگ سعید كفراشی خاطرنشان كرد: با انتقال متهمه به كلانتری نامبرده در بازجویی فنی و پلیسی،  به روزی ۴ فقره جیب بری و كیف زنی اعتراف كرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟