loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 383 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

«شش ماه بود که همسرم به خاطر دیه میلیونی به زندان افتاده بود، برای همین نقشه سرقت کشیدم تا شوهرم را از زندان نجات دهم.»

 

این جملات بخشی از اعترافات زن جوانی است که به اتهام سرقت از کمدهای یک استخر زنانه دستگیر شده است. ماجرای سرقت های این زن به چند ماه پیش برمی گردد؛ زمانی که زن جوانی نزد پلیس رفت و از سرقت دستنبد و ساعت طلایش در استخر زنانه خبر داد. وی به مأموران گفت: با دوستانم به استخر رفته و وسایلمان را داخل کمد گذاشته بودیم اما من آنقدر عجله داشتم که فراموش کردم کمدم را قفل کنم. بعد از شنا وقتی سراغ کمدم رفتم، ناباورانه متوجه شدم کیفم سرقت شده و از ساعت طلای ۱۰ میلیون تومانی و دستبندم خبری نیست.

بلافاصله نزد مسئول استخر رفتم و وی اظهار داشت که باید در کمدم را قفل می کردم و سهل انگاری از من بوده است. با این وجود، وی از من خواست که موضوع را به پلیس اطلاع دهم. بعد از اظهارات این زن، تحقیقات پلیسی با دستور قاضی دادسرای شمیرانات برای شناسایی سارق آغاز شد. درحالی که بررسی ها ادامه داشت، مأموران با چند شکایت مشابه دیگر روبه رو شدند که نشان می داد سارقی فرصت طلب در همان استخر زنانه دست به سرقت پول و طلاهای مشتریان از داخل کمد ها می زند. با افزایش شکایت ها، تحقیقات ادامه یافت تا اینکه مسئولان استخر، یکی از پرسنل آنجا را هنگام سرقت دستگیر کردند و تحویل پلیس دادند.

 

نجات زندانی

این زن جوان در بازجویی ها به سرقت های سریالی در استخر زنانه اعتراف کرد و گفت: شوهرم سال گذشته در کارش ورشکست شد و از آن روز به بعد با ماشین مسافرکشی می کرد تا خرج زندگی و فرزندمان را تأمین کند. وی ادامه داد: شش ماه پیش حادثه ای رخ داد که زندگی ما را دگرگون کرد. شوهرم با شخصی تصادف کرد و محکوم به پرداخت دیه شد.

 

چون قادر به پرداخت این پول نبود به زندان افتاد. از آن روز به بعد من همه تلاشم را کردم تا پول دیه را تهیه کنم اما با در بسته روبه رو شدم. برای همین فکر خلاف به سرم زد. یک روز که با دوستم به محل کارم (استخر) رفته بودم و غرق در افکارم بودم، متوجه یک زن شدم که ساعت و دستبند طلا در دست داشت.

 

وی وقتی وسایلش را داخل کمد گذاشت، فراموش کرد که آن را قفل کند. برای همین من نیز از غفلت او استفاده کردم و در فرصتی مناسب دست به سرقت زدم. بعد از آن هفته ای دو روز محل کارم می رفتم و در فرصتی مناسب دست به سرقت پول و طلای مشتریان می زدم. می خواستم پول دیه را تهیه کنم و شوهرم را از زندان نجات دهم. بعد از آن هم هرگز به سمت کار خلاف نروم اما بالاخره گیر افتادم. این زن بعد از اعتراف با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

 

منبع: همشهری آنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟