loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 303 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مردی که از 12 سال قبل به اتهام ارتکاب قتل تحت تعقیب قرار داشت، سرانجام دستگیر شد و جزییات ماجرا را شرح داد.

کارآگاهان جنایی کرمان که از سال 81 در تعقیب متهم به قتلی فراری به نام یحیی بودند، چندی قبل اخباری به دست آوردند که نشان می داد این فرد در مشهد زندگی مخفیانه اش را ادامه می دهد. به همین دلیل موضوع را به کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی اطلاع دادند و به این ترتیب دور تازه ای از تحقیقات برای دستگیری یحیی کلید خورد.

 

ماموران با پیگیری سرنخ های موجود به این نتیجه رسیدند که یحیی در کارگاهی مشغول به کار است. آنها این مکان را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و بعد از اینکه مطمئن شدند اخبارشان صحت دارد، متهم را بازداشت کردند.

یحیی که از دستگیری خود شوکه شده بود، بعد از انتقال به پلیس آگاهی به درگیری با مقتول اعتراف کرد و گفت: «من حالا 30ساله هستم و زمان وقوع حادثه به دلیل سن کم نمی توانستم تصمیم گیری های درستی داشته باشم. روز حادثه با مقتول به پشت بام ساختمانی رفته بودیم که در آنجا او به من فحاشی کرد. از حرفی که زده بود به شدت ناراحت و با وی درگیر شدم. در جریان نزاع برای اینکه آن پسر را بترسانم چاقویی را که همیشه همراه خودم داشتم بیرون کشیدم و به طرف وی گرفتم و او ناگهان ترسید و وقتی به عقب رفت از پشت بام به پایین پرت شد.»

 

متهم به قتل در ادامه اعترافاتش گفت: «بعد از این حادثه در حالی که به شدت ترسیده بودم فرار کردم و از آن موقع پنهانی زندگی می کنم. من راهی مشهد شدم و در اینجا سختی های زیادی کشیدم تا توانستم کاری پیدا و امکانات اولیه زندگی را برای خودم مهیا کنم. در تمام این مدت همیشه از اینکه روزی دستگیر شوم می ترسیدم و حتی خیلی از شب ها کابوس می دیدم و بالاخره همان اتفاقی که از آن وحشت داشتم، برایم رخ داد.»

 

یحیی در ادامه اظهاراتش گفت: «من از دعوا کردن با آن جوان به شدت پشیمان هستم و در تمام این سال ها هم زندگی آرامی داشته ام. آن موقع اگر سنم بیشتر بود و تجربه زیادتری داشتم هرگز چاقو با خودم حمل نمی کردم و اجازه نمی دادم چنین حادثه ای پیش بیاید. در تمام 12 سال گذشته آن اتفاق مرتب جلوی چشمانم بوده و همیشه عذاب وجدان داشته ام. حالا هم که دستگیر شده ام امیدوار هستم اولیای دم آن جوان من را ببخشند چون من به عمد او را نکشتم و مرگ پسرشان حادثه ای ناخواسته بود که به خاطر لحظه ای عصبانیت پیش آمد.»

 

بنا بر این گزارش متهم بعد از ثبت شدن اظهاراتش راهی بازداشتگاه شد و به زودی به کرمان منتقل می شود تا تحقیقات از وی ادامه یابد.

 

منیع: تابناک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟