loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 297 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرپرست فرهنگی و تربیتی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هیچکدام از سایت های همسریابی مجوز قانونی برای فعالیت ندارند و در صورت ادامه فعالیت آن ها شدیدا برخورد خواهیم کرد.

محمد تقی زاده ظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: جوانان باید بدانند که سایت های همسریابی ، مکان های مناسبی برای انتخاب شریک زندگی نیست.

وی افزود: ما با مسئولان سایت های همسریابی ، اتمام حجت کرده ایم و در صورت ادامه فعالیت آنها ، لیست این سایت ها را به پلیس فتا خواهیم داد تا به صورت قانونی برخورد کند.

 

تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمار بالای جوانان در کشور به خصوص در آذربایجان شرقی همتی می طلبد که مسئولان ذیربط دست به دست هم داده و نیازهای متعارف این قشر عظیم از جامعه را بر طرف کنند.

 

وی در همین راستا ابراز داشت: با توجه به آمار زیاد جوانان در کشور ، باید در درجه اول مشکل اشتغال و ازدواج جوانان حل شود.

تقی زاده در ادامه گفت: معاونت فرهنگی و تربیتی اداره ورزش و جوانان اقدامات خوبی را در زمینه فرهنگ سازی برای کاهش سن ازدواج انجام داده است ولی باید این را بدانیم که کاهش سن ازدواج تنها در صورتی عملی می شود که جوان ، شغلی داشته باشد و پس از اینکه اطمینان از شغل خود داشته باشد بالطبع رو به سوی ازدواج خواهد آورد که در اینصورت شاهد کاهش سن ازدواج در جامعه خواهیم بود.

 

تبریز ، رتبه اول میزان طلاق در استان را به خود اختصاص داد

 

تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که متاسفانه ، شهرستان تبریز ، رتبه اول طلاق را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده، گفت: مسئولان ذیربط باید با اتخاذ تدابیر مناسب در این زمینه و آگاه سازی مردم با فعالیت های فرهنگی مناسب ف مضرات این بلای اجتماعی را بیان کنند تا میزان طلاق به کمترین میزان ممکن در جامعه برسد

 

وی در همین راستا گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این زمینه اقداماتی از جمله سمینارها ، توزیع بروشور ، همایش بانوی آسمانی و فعالیت هایی از این قبیل انجام داده است که به نوبه خود نتایج خوبی داشته اند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟