loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 657 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن چاوشی به نام غلط کردم

سبک آهنگ پاپ / موضوع آهنگ غلط کردم پشیمانی

علاوه بر آهنگ اورجینال محسن چاوشی به نام غلط کردم

ریمیکس جدید آهنگ غلط کردم را نیز برای دانلود قرار داده ایم

اجر و تنظیم ریمیکس جدید : محسن صادقی

http://dl.smusic.ir/MohsenRemix-ghalat-kardam.jpg

متن آهنگ محسن چاوشی به نام غلط کردم

تکیه کردم بر وفا / غلط کردم غلط

باختم جان در هوای اون / غلط کردم غلط

عمر کردم صرف او / ساختم جان را فدای او غلط کردم غلط ……….

برای دانلود آهنگ اورجینال محسن چاوشی به نام غلط کردم بر روی لینک زیر کلیک کنید

mohsen chavoshi – Ghalat Kardam.mp3

برای دانلود آهنگ ریمیکس شده جدید محسن چاوشی به نام غلط کردم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟