loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 368 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس کنایه دار

جدیدترین اس ام اس طعنه دار تیر ۹۲

اس ام اس کنایه دار تیر 92

اس ام اس های تیکه دار و جدیدترین پیامک های نیش و کنایه دار سری ۸ تیر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…..

 برای مشاهده اس ام اس کنایه دار به ادامه مطلب بروید…

توضیح نمی خواهد !
تمام خواهش من یک جمله کوتاه است :
دلی که به تو سپرده ام ، به غم مسپار . . .
::
::
چند روز است دائم به زیر دل ات فکرمیکنم . . . !
خوشی ها دقیقآ کجایش زدند ؟
که راحت قید همه چیز را زدی !؟
::
::
هراس یعنی :
من باشم !
تو باشی !
ولی حرفی برای گفتن نباشد !
و من چقدر پر از هراسم امروز . . .
::
::
غم دنیاست ، وقتی عشقت دور از اینجاست ، وقتی دل بی رمق و خسته و تنهاست
غم دنیاست ، دل آدم بشه حساس ، وقتی عشقت تو دلش نباشه احساس . . .
::

::
ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ . . .
من ﺑﻪ عقد ﻏﻢ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺁﻣﺪﻡ . . .
ﺧﯿﻠﯽ دیر ﺁﻣﺪﯼ !
خیلی دیر . . .
::
::
انگار حرف “ ر ” اضافس !
به هر کس گفتم درکم کن ، دکم کرد . . .
::
::
هر روز صفحه ی نیازمندیها را زیر و رو می کنم !
میدانم بالاخره یک روز به من لعنتی نیاز پیدا می کنی . . .
::
::
از وقتی تو رفتی ، آینده هیچ وقت نیامد که هیچ
گذشته هم هیچ وقت نگذشت . . .
::
::

قطارها بیهوده میپرسند !
چی ؟ چی ؟
نمی دانند در انتهای ریل ها
هیچکس و هیچ چیز در انتظارشان نیست . . .
::
::
ترسم از آن است که خدا آنقدر این پا آن پا کند که تمام شود تاریخ مصرف ِ تمام ِ آرزوهایم . . .
::
::
نمیدانم به مسافر دل بستم یا مسافر شد آنکه به او دل بستم . . .
::
::
ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﻤﻼﺗﺖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ !
ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺳﺨﺘﯽ ﺳﺖ ﺧﻠﻊ ﻣﻘﺎﻡ ﺷﺪﻥ ؛ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺳﺨﺖ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﺮﻓﯿﻊ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﯼ . . .
::
::
شده ام معادله چند مجهولی !
این روز ها هیچ کس از هیچ راهی مرا نمی فهمد . . . !
::
::
هفت شهر عشق . . .
شهر اول : نگاه و دلربایی
شهر دوم : دیدار و آشنایی
شهر سوم : روزهای شیرین و طلایی
شهر چهارم : بهانه و فکر جدایی
شهر پنجم : بی وفایی
شهر ششم : دو رویی و بی اعتنایی
شهر هفتم : اشک و آه و تنهایی . . . !
::

::

دلم در حلقه غم ها نشسته / زبانم بسته سازم شکسته
وجودم پر از شعر عاشقانه ست / تو را خواهم این حرفا بهانست !

::
::

حس میکنم گم شده ام . . .
امّا تلخ تر اینکه ، کسی دنبالم هم نمی گردد . . .
::
::
الان که کلی حرف واسه گفتن داریم دیگه زنگ انشایی نداریم . . .
::
::
هی لعنتی ، میخواهم توصیفت کنم :
خیاط نبودی اما خوب وصله های جور واجور به من زدی !
آشپز نبودی اما چه آش چربی برایم پختی !
کفاش نبودی اما چه به اندازه ، کفش رفتنم را دوختی !
و من دیوانه نبودم . . .
::
::
خیابان چقدر سبز شده است از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟