loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 576 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عاشقانه


استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه

 

ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت

 

ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت

ای کاش یکی می آمد و غم ها را

 

از قلب اهالی زمین برمیداشت

 

استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه


ســــال ها از پی هم می آیند و می روند

و خاطراتـــــــ کمرنگ و مه آلود می شوند

اما بـــهـــــــــار

تصویر امیــــــد دوباره دیدن تـــــــو را

رنگــــــــ آمیزی می کنــــد


استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه


خسته شدم از تکرار شنیدن

مواظب خودت باش

تو اگر نگران حال من بودی که نمی رفتی می ماندی


استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه


از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم

چه خوب شد که بدنیا آمدی و چه خوب شد که دنیای من شدی

پس بدان که همیشه دنیای من خواهی ماند



استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه



میخواهم زندگی را از نو بنویسم

تو سرآغاز پایانی ام باشی

با تو معنا شوم

زندگی بدون تو چه بود؟


استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه


به خودم قول میدهم که فراموشـت کنم !

وقتی صبح می شود

تو را که نه ولی !

قولم را فراموش می کنم!!!



استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه


حریقی به جانم زدی با نگاهت

 دلم را ربودی تو با روی ماهت

 سیاهی برفت از تمام جهان

 چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت


استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه


تو اى زیبا ترین شعر رهایی

 تو اى گلبرگ سرخ آشنایی

 میان کوچه هاى قلب تارم

 به دنبال تو میگردم کجائی؟


استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه



عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته

هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود


استاتوس های فیسبوک عاشقانه و عارفانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟