loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 349 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

پ ن پ خنده دار

پ ن پ های توپ خنده دار آخر خرداد ماه ۹۲

پ ن پ خنده دار آخر خرداد 92

پ ن پ های جدید و خنده دار سری ۲۵ خرداد ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی بخندید و لذت ببرید…..

برای مشاهده پ ن پ خنده دار به ادامه مطلب بروید…

سر کلاس معارف بودیم

وسط امتحان کتاب باز کردم

بغلیم گفت تقلب می کنی؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارم درس می خونم

.

.

.

میخواستم بخوابم به برادرم گفتم لامپو خواموش کن

گفت نورش اذیت می کنه؟

گفتم : پــَ … گفت: جرات داری بگو؟

گفت : پتو می کشم سرم خوب.

گفت آفرین بلاخره آدم شدی

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فکر کردی تا ابد الاغ می مونم

.

.

.

دوستم میگه این آفریقایی ها شامپوهم به خودشون میزن!؟!

میگم پـَـــ نــه پـَـــ شامپو کجا بوده بابا اینا مشکین تاژ میزنن

.

.

.

 

پسر خالم با فک و فامیل خودش و نامزدش رفته محضر !

حاجیه می گه سلامتی اومدین عقد کنید؟

اونم در اومده گفته پـَـــ نــه پـَـــ اومدم نن جونمو برای شما صیغه کنم ، اینارم آوردم شاهد !

.

.

.

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش

دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم

.

.

.

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم

یارو میپرسه نذریه؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!

.

.

.

نصف صورتم ورم کرده رفتم دکتر، دکتره می گه آبسه کرده؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ باده اون ور صورتم خوابیده!!!

.

.

.

تو یه ساختمون نیمه کاره با کلاه ایمنی وایسادم

کارگره میگه مهندس کلاه گذاشتی آجر تو سرت نخوره؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام آقای ایمنی بیاد با هم کلیپ انیمیشن بازی کنیم

.

.

.

رفته بودم خونه عمم وقتی برگشتم

مامانم گفت : اِ اومدی؟

من : پَ نَ پَ هنوز خونه عمم یه نیم ساعت دیگه میام

.

.

.

عاقد : آیا بنده وکیلم ؟

پَـــ نه پَـــــ متهمی !

الان پاتو از عروسی بذاری بیرون ، یگان ویژه میریزه خلع سلاحت میکنه‬ !

.

.

.

بابا میگه بیا این پریز برقُ درست کن

رفتم درست کنم میگه : کنتور برقُ بزنم؟

پَـــ نه پَــــ اول با زبون خوش بگو منُ نگیره اگه گوش نکرد بزنش‬

.

.

.

رفتیم مدرسه واسه گرفتن کارنامه

مدیر : اومدی کارنامه بگیری؟

پَ نَ پَ اومدم حال شما رو بپرسم

.

.

.

رفتیم رستوران

گارسون : چیزی میل دارین

من : پَ نَ پَ اومدیم ببینیم اگه تو اشپزخونه چیزی کم دارین بریم بگیریم.

.

.

.

رفتم آسایشگاه ، برای دیدن سالمندان !

مسئولش میپرسه : اومدی عیادت ؟

پـَـــ نه پـَــــ اومدم دوتا از این پیرمردا رو ببرم بزرگشون کنم

.

.

.

دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره

بابام میگه: چته زبونت بند اومده ؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده!!!

.

.

.

 

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه

یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ من می‌خوام ببلعم !

.

.

.

کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش

داداشم میگه کمرت درد می کنه؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم.

.

.

.

رفتم باغ وحش از نگهبانه میپرسم : ببخشید آقا ،قفس شیرا کجاست ؟

میگه بازدید کننده ای ؟

پـــَ نه پــَــ از اقوامشون هستم ! اینورا کار داشتم گفتم یه سری بهشون بزنم !

.

.

.

تو این گرما که سگ تب می کنه رفتم سوپر مارکت می گم : یه ایستک بدید

فروشنده می گه : خنک باشه؟

پ نه پگرم بده می ریزم تو نعلبکی خنک شه !

.

.

.

به مادرم می گم : یه دختر دیدم خوب ، پاک ، نجیب ، سر به راه ، تحصیل کرده

می گه : می خوای بریم خواستگاریش؟

می گم : پ نه پ خواستم یاد آوری کنم آدم های خوب هنوز پیدا می شه

.

.

.

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده می گه می خوای بری تو؟

پ نه پ ماشینه بهونه گیر شده در و باز کردم ببینه هیچ کدوم از دوستاش تو کوچه نیست

.

.

.

همسایمون تو لباس فرم منو دیده می گه : رفتی سربازی؟

پ نه پ هنوز نرفتم یه چند روزی آزمایشی اومدم ببینم حال و هواش چطوره اگه خوشم اومد بمونم

.

.

.

به دوستم می گم : ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟

می گه : یعنی تاریخ خراب شدنش؟

پ نه پ تاریخ تولدشو ببین می خوام یه کادوی در خور براش بگیرم

.

.

.

تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم

یه آدم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه

بعد می گه : دنبال قبر کسی می گردین ؟

پ نه پ اینجا غریبم می خوام ببینم همشهری چیزی پیدا نمی کنم

.

.

.

شب ساعت ۱۱ اومدم خونه

بابام آیفونو برداشته می گه : می خوای بیای بالا ؟

می گم : پ نه پ آشغالا رو که میاری پایین ماهیانه منم بیار !

.

.

.

رفتم الکتریکی می گم : آقا سه راهی دارین؟

می گه : سه راه برق؟

پ نه پ سه راه آذری

.

.

.

رفتم نونوایی یارو می پرسه نون می خوایید ؟

پ نه اومدم دست و پامو آردی کنم برم سروقت شنگول و منگول

.

.

.

خونمون رو عوض کردیم

به بابام می گم : کی واسه خونه خط می گیری

می گه : خط تلفن ؟

پ نه پ الان یکان و کودک رو بورسه اصن جلوه ی خاصی به متن می ده!

.

.

.

رفتم سر قبر بابابزرگم

یارو اومده پیشم می خواد سر حرفو باز کنه می گه : فوت کردن؟

پ نه پ با بچه های همسایه دعواش شده خودشو زده به خواب که دعواش نکنم !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟