loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 504 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است /  از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است

______________________

 

______________________

هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست  / آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست

_____________________

 

______________________

این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی

تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند
______________________

 

______________________
همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد

______________________
مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟

بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !

_____________________

 

______________________

دیروز اومده بود دیدنم ، با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتم

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم ،

وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود
______________________

 

______________________
دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم ، امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم

______________________

 

______________________

گل بودم در ایام جوانی ، جوان بودم نکردم زندگانی
______________________

 

______________________

بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز ، دیر کن اما بیا

______________________

 

______________________
این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون می دونم اسمم روی صفحه

گوشیت افتاده ، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی و این یک ثانیه برای من یک دنیاست
______________________

 

______________________

زندگی کردن من مردن تدریجی بود / آنچه جان کند تنم ، عمر حسابش کردم

______________________

 

______________________

ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم

______________________

 

______________________

دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی

______________________

 

______________________
تو مرا فریاد کن ای هم نفس  / این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است  / آسمانم پر شده از یاد تو
______________________

 

______________________

بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی /  گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی
______________________

 

______________________

مصرعی از قلب من ، با مصرعی از قلب تو / شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق
______________________

 

______________________

از درون قلب توست جهان چو دوزخ / دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت
______________________

 

______________________

امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی که هیچ وقت نجات پیدا نکنی    !
______________________

 

______________________

گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم / بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم

______________________

دیروز میمردند و فراموش میشدند آرام آرام ، امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم

______________________

 

______________________
از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست / اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست

______________________

 

______________________
زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت / زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان / کوزه ای پر کرد و رفت

______________________

 

______________________
شعله محبت رو نکنه خاموش کنی / دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی

______________________

 

______________________

با تو بازم اگه باشم وحشت از مردن ندارم / لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم

______________________

 

______________________
سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند    !

______________________

 

______________________
در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما / همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها

______________________

 

______________________
نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار / چه کنم حرف دگر یاد ندادست استاد

______________________

 

______________________
در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است / دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟