loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 366 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس شکلک جدید اردیبهشت ۹۲

sheklak اس ام اس شکلک جدید اردیبهشت 92

\Ω/     Ω
¥     <|>
/\     / \   ©<– <
(1)     (۲)     (۳)

Miduni ina manish chie?
Yani:
1 = elahi
2 = man
3 = fadat sham

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

__/ΓΠ\_ _
‘-O—-O-’

ازتنهایی حوصلت سرنره باش بازی کن ولی خرابش نکن !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


O < — <
0//|0/ | /0
][ | ( ) ( )][
/ / / / /
تشیح جنازه منه!
بلاخره از دوریت مردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

** /-/ * *
* /-/ * *
* * /-/ * *
شب شده، نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه من.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

¤¤¤¤¤( )¤¤¤¤¤

این ساعت مچی من هست عقربه هاشو شکستم تانفهمم چندوقته ندیدمت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

۹۰ daraje be chap becharkhoon bad bekhoon :

<3                 <3
<3<3<3<3<3<3
<3                 <3

<3<3<3<3<3<3
<3
<3

<3<3<3<3
<3            <3
<3            <3
<3<3<3<3

<3<3<3<3
<3
<3
<3
<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3
<3      <3       <3
<3      <3       <3

<3<3<3<3<3
<3
<3
<3<3<3<3<3

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

.-----------.
/   .----._/
/   / ___/'''''''/
'._______./ole

/""""".   /""""/
/    "./        /
/      /".      /
/___/  ".__/aze mani.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

("V")                                 __/ΓΠ\_ _
'v'                                     '-O----O

این قلب منه. اگر فکر می کنی به فکر تو نیست بزن با همین ماشین لهش کن.
...
...
...
هه هه هه! بنزین نداره!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

....................
.Oooo...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........

ببخشین پابرهنه اومدم تو گوشیت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

/\
|
\O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

_o    _
<>
.\/
چیه؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

===========
I___ .-""-._  _ I
I___( '...' )___I
I_'=(,,)=(,,)='_I

کنار پنجره منتظر تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه همکف پرت می کنم پایین!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

. * ./۰۰\. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .
ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !
با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

('.')
((
))‎
((‎
))
کاری نداشتم، دارم کرم می ریزم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟