loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 429 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عاشقانه


استاتوس های سنگین و عاشقانه فیسبوکی

 

مرو راهی که با ریگی بلغزی

 

مشو بیدی که با بادی بلرزی

 

تو را قدر و تو را قیمت گران است

 

مکن کاری که یک ارزن نیرزی

 

 

درد دلــــ هــایتــــ را بــه هیــچ کس نگـــو


چــون یــاد میگیــرنــد چگــونــه درد به دلتــــــ بیـــاورند...





شاید کودکانه شاید بی غرور…
اما هر وقت گونه هایم خیس می شود
می فهمم نه ضعیفم نه کودکم بلکه پر از احساسم



استاتوس های سنگین و عاشقانه فیسبوکی


کاش چشمانت اینجا بود

شبم را خوش

روزم را به خیر می کرد



استاتوس های سنگین و عاشقانه فیسبوکی



می ترسم بانو

وقتی بیایی

قلبم به احترامت بایستد!



استاتوس های سنگین و عاشقانه فیسبوکی


 آنقدر صبر کردم تا

صدای ایوب درآمد...!!!



استاتوس های سنگین و عاشقانه فیسبوکی



قصّه ی عشق من به آدم ها

قصّه ی موریانه و چوب است

زندگی می کنم به خاطر مرگ

دست هایم به هیچ، مصلوب است!

اوّل قصّه ات یکی بودم

بعد، آنکه نبود خواهم شد

گریه کردی و گریه خواهم کرد

دیر بودی و زود خواهم شد

مثل سیگار اوّلت هستم

تا ته ِقصّه دود خواهم شد



استاتوس های سنگین و عاشقانه فیسبوکی


یه آسمون محبت

یه کوله بار صداقت

یه دشت پر ستاره

پر از گل هاى لاله

براى قلب صافت

هدیه به روى ماهت!



استاتوس های سنگین و عاشقانه فیسبوکی


چه با صفا بودی انروز

که از لب چشمه برمیگشتی

گوئی که چشمه تمام زلالیتش را

به تو تقدیم کرده بود



استاتوس های سنگین و عاشقانه فیسبوکی



آموخته ام هرگاه کسی یادم نکرد

 من یادش کنم

 شاید او تنهاتر از من باشد

به یادتم



استاتوس های سنگین و عاشقانه فیسبوکی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟