loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 293 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس ها وجوک های جدید 92

 

ميگم گودزيلاپيش اين دهه80ياو90يالنگ ميندازه!ازقذا تصميم گرفتم چند تااسم پيشنهادکنم واسه ايناشماانتخاب کنين:
1.تيرکس
2.ترميناتور1و2و3و4و5
3.شخصيت جيگ ساو توي فيلم اره
4.گزينه1و2و3

.

.

.
دوست عزيز بيائيم در سال جديد از گناه دوري کنيم و
از فرستادن اس ام اس هاي توهين آميز به يکديگر بپرهيزيم
خاک تو سر هرکي توجه نکنه !
سال جديد با 12برجش تو حلق هرکي توجه نکنه !

.

.

.

يـه سِري گـيگيلي هـا أم هــستن...
وقـتي از دمـاغـت درشـون مـياري....
هـر چـقد مـيماليشون زيـر ِ مـيز کـامـپيوتر از دسـتت جـدا نـميشن:)))
ايـنارو اذيـت نـکنين:))
ايـنارو بـايد پـاشد رفـت بـا آب شـُست...:)))))))
مـقاومـت نـکن عـزيزم...
پـاشو بـرو بـشورش:)))خخخخخخخ
هــار هـار هـار(زهر مـار)

.

.

.

بعضيام هستن همچين ميگن ما متولد فلان ماه هستيم كه انگار ژنِ برتر دارن |:
بابا بهترين !!!
عند مرام !!
اصل بامعرفتا !!!!
د آخه مهربوووون !!
اصن شما متولد بهمن ماه...خوبه؟ ؛)

.

.

.

انقدر از اين پسرايي که ميخوان تو اينترنت مخ دخترا رو بزنن بدم مياد
دختر خانومايي که موافقن شمارشونو  بزارن در موردش حرف بزنيم:)

.

.

.

اين آمبولانساي بهشت زهرا که ميندازن تو خط ويژه و آژير کشون ميرن هدفشون چيه؟
.
1-اون مرحوم ديرش شده؟
2-عزرائيل پشت فرمونه؟
3- دارن يکي رو ميبرن بکشن؟
.

.

.

طرف رو والش نوشته: دوستم بدار، نوازشم
کن،دست آموزم کن،با من بازی کن، به من توجه کن
و ........ فکر کنم شب که خواب بوده سگش
پروفایلشو هک کرده ...والا به ابرفضلينا:)

.

.

.

داف چيست ؟
مخفف " دختره ي احمق فسيل" است که دخترها هنگام مخاطب قرار گرفتن با اين لقب, قند در دلشان آب ميشود! :دي

.

.

.

در خانواده ما هرجا سخن از انحراف است ، نام زيباي من ميدرخشد !

خخخخخ تازه کصافطم هستم :)

.

.

.

چن وخ پيش با دوستان رفته بوديم ول گردي
يه پيرمرده کناره چنتا دختره تو ايسگا اتوبوس واساده بود
دستشم تا زانو تو دماغش بود
منم سرمو از شيشه آوردم بيرون گفتم حاجي نگرد تو اون يکيه
پيرمرده گفت :نه عزيزم اگه رزق تو باشه تو همينم پيدا ميشه
باور کن پياده شدم رفتم سرشو ماچ کردم گفتم اگه جا لايک داشتي 20000لايک به تنهايي براد ميزدم
دمش جزغاله يعني:))))

.

.

.

يه دونه پشه الان رو ديوار خابيده برم دم گوشش وز وز كنم؟؟؟:)

.

.

.

دقت کردين خانوم ها چه اسماي سختي دارن واسه لباسا و کاراشون...،ميني ژوب،مانيکور،پدي کور،بيکيني،شوميز،ماکسي....

مال ما مردا ديگه پيچيده ترين اسمش عرق گيره!!!يه همچين موجوداتِ ساده زيستي هستيم :دي

.

.

.

امروز از دانشگاه که میومدم ، تو راه یه دختر حدوداً سه ساله و مامانش راه میرفتن.........
یهو دختره به من اشاره کرد و گفت: پسر......
منم گفتم: پـــ نه پـــ دیو دو سر!!! :) بدبخت پسر ندیده...

.

.

.

آهنگ گلپری جون آرمین نصرتی رو واسه یه آمریکای فرستادم..
حالا خوشش اومده میگه معنیش رو برام بفرست :)))))))
مـــعـــنـــی رو حـــال کن چی فرستادم:)))


... ... Golpari joon! oh Yeah..
You're here ! Oh yeah !
Will you come with me?
I won't.
You'll be tired.. i won't !
Vai Vai Vai
How much are you brought
=))))
گلپری جون! بله؟؟ !
اینجایی جون؟؟ ! بله؟ !
بیا بریم... !
نمیام !
خسته میشی.. نمیشم.. !
وای وای وای
چقدر اطفار میریزی !
=))))))

.

.

.

آموزش یارو به پسرش در مورد پست کردن نامه بدون تمبر:
خب حواستو جمع کن آدرس گیرنده رو بجای فرستنده بنویس.....
بندازش تو صندوق پست.....
اون وقت پست میبینه تمبر نداره پس میفرسدش برا فرستنده ....!!!! :)

.

.

.

مهم ترین فانتزی من اینه که یه روز منو بفرسند کره جنوبی فقط 48 ساعت بهم وقت بدند تمام چیزایی که توی این چند سال می خاستم عز اینترنت دانلود کنم ولی به خاطر سرعت پایین نتونستم رو دانلود کنم برگردم.
به خدا بر می گردم. به امامزاده چاوز برمیگردم....:(

.

.

.

خسته و کوفته رفتم خونه، خودمو زدم زمین و به مادرم گفتم یه چایی برا داییت بریز و بیار!!!!!
گفت: داییم غلط کرد!!!! منم گفتم: خب داییت غلط کرد!!!!
یهو گفت: بیشعور ، دایی خودت غلط کرد!!! منم گفتم: باشه ، دایی خودم غلط کرد!!!!
خلاصه هیچی دیگه: بعد از کلی تعقیب و گریز آخرش با کفگیر زد وسط فرق سرم. :((

.

.

.

 

عاغا روز اول دانشگاهو بود:
يدفه يکي از دخترا که جلو نشسته بود در کيفشو باز کرد بعد يه سيب (تغذيه واسه زنگ طفريح)سر خورد افتاد وسط کلاس...

 من آمدم به رو خودم نيارم برگشتم ديدم همه دارن ميزا رو گاز ميزنن منم غش غش خنديدم ديگه داشتم دل غشه ميگرفتم.
(به افتخار نون پنيراي ابتدايي دستا رو موس حالا لايک لايکلايک لاي لاي لاي لايک)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟