loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 395 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس تابستان

جوک خنده دار مخصوص تابستان ۹۲

اس ام اس باحال تابستان 92اس ام اس های توپ و باحال مخصوص تابستان ۹۲ و فصل گرم و تعطیلات را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس تابستان به ادامه مطلب بروید…

هوا خیلی گرمه دارم خفه میشم کاش تو اینجا بودی
لااقل دو تا جک واسمون میگفتی یخ میکردیم !
.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون !
بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه
کمتر با آفتابه آب بخور !
.
.
.

 

.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
در این تابستان داغ نگاهای سردت کشنده تر از گرماست
و من در آسمان دوستیمان گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک میکنم

.
.
.اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
آری تابستان است فصل محبت من به تو
نگاه گرم من به تو
لذت بخش عرق شرم تو
هدیه تابستان عشق من به تو
.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
چو تابستان شد و هنگام کنکور/ هزاران بار رفتم تا لب گور
پشیمان گشته ام از کردۀ خویش/ نبرده علم کار بنده را پیش !
.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
اگر در شبی تابستانی صدای کف زدن به گوشتان رسید
صدای بزن و بکوب و پایکوبی نیست!
آگاه باشید که یکی از ابنای بشر دست خالی
به نبردی تن به تن با پشه و انبوه دژخیمان خونخوار رفته است!
.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
تابستونه هوای پشت بام شب پر ستاره / به آدم میدهد عـمر دوبار
او زیباتر از هر سرزمین است / بهشت دنیوی گویند همین است
.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
تابستان
فصل ِ برگِ توت و پیلهُ پروانه.
فصل نامزد شدن یخ با آب
فصل خوابیدن روی بام
فصل دیدار کسی در آسمان
بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند
.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
غضنفر کولرش خراب میشه
به بچه هاش می گه: مگه نگفتم ۴ نفری جلو کولر نشینید !؟

.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون

تو این گرما بیا دیوونه گردیم / تو حوض آب یخ وارونه گردیم
که این گرمای سوزان کشت ما را / برای هم بیا هندونه گردیم !
.
.
.

 

.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
سلام خوبی !؟
تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده !
آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه !
پیش ما بیا !
.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
در این هوای گرم کدام گزینه بیشتر می چسبد؟
الف:هندوانه خنک
ب: استخر آب
ج:یخ در بهشت با طعم آلبالو
د:یک ماچ آبدار از گونه شما
.
.
.
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
به پشه میگن چرا زمستونا پیداتون نیست !؟
میگه:نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه !
منبع:راد اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟